UFC 205: Alvarez vs McGregor 12.11.16

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M4RC
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pakkisninjat, kumpi voittaa?

• Alvarez

Votes: 48 36,6%
  • McGregor

Votes: 83 63,4%

• Total voters
    131
  • Poll closed .
Tiedän että Woodley julkas videon mutta ei Conor siihen mitään vastannut somessa. En ainakaan löytänyt siitä mitään.

Conor heittänyt vastauksen punnituspäivän aamuna 8.36 ainakin näin tämän itse ymmärrän.

image.jpg

Nyt vähän itse aiheestakin kaiken offtopicin jatkoksi ;) Olenko ymmärtänyt oikein.
1) Fight Pass prelit alkaa klo 02.00 Suomen aikaa
2) Prelit alkaa klo 03.00 Suomen aikaa
3) Pääkortti alkaa klo 05.00 Suomen aikaa

Joo. Kylla nuo on ne kriittiset ajat.

Kova on hype taalla katsomossa. Conor show on vauhdissa kuten aina ja seuraaviakin matseja pohjustetaan. Ei nuo pressit toki enaa samalta tunnu kuin aikaisemmin. Ei suklaakaan joka paiva syotyna niin superhyvaa ole. Tauko vois olla paikallaan niin conorin meuhkaaminen tuntuisi sitten tuoreemmalta.

Viimeksi muokattu:
Näyttöjen perusteela Johnson pitäis olla nyt Conoria vastaan, vahvuudet kuten Conorilla. Khabib Alvarezia vastaan mestaruudesta. Johnson-Conor voittaja sitten seuraavaan mestaruusmatsiin, häviäjä Fergusonille ja voittaja siitä sitä seuraavaan mestaruusmatsiin jne. Tosi mielenkiintoista bändiä nyt miksissä, todella harmi jos Conor siirtyy alempaan sarjaan ja muut joutuvat odottelemaan. Vielä joku loukkaantuminen päälle niin hoh-hoijaa. Tämä ehkä suurin syy miksi toivon että Eddie tämän matsin hoitaa.

Conor vie, jättää kaikki alemmat mestarit kylmäksi redpantynightista ja haastaa 170 mestarin seuraavaksi. Lisänä Woodleytä vituttaa kun jäi hyvät massit saamatta. Tämän jälkeen vetäytyy eläkkeelle hoitelemaan mukuloita. ;)

Viimeksi muokattu:
En jaksa usko, etta conor lahtisi oikeasti haastamaan 170 paunaisten mestaria oli se sitten woodley tai wonderboy. Ne kaverit on vaan jo niin eri kokoisia, etta ei mikaan maara nopeutta ja vasempaa katta riita voittoon. Tai ainakin pitaisi eddie hoitaa nollaamalla paini ja dominoimalla taysin ottelua, etta syntyisi mitaan uskoa conorin mahdollisuuksista 170 paunaisissa. En jaksa uskoa, etta eddie olisi conorille helppo ottelu.

Vaikka conorin voittoa veikkaan ja toivon niin en yllattyisi vaikka eddie matsin veisikin oli se sitten pisteilla painimalla tai tyrmayksella.

Harmittaa cowboyn puolesta, mutta toisaalta onneksi kortti ei sen enempaa kutistunut. Hurjan hyvia matseja alusta loppuun.

Hei moi, tietääkö joku tuosta Viaplayn kuviosta jotain, tahi vaihtoehtoista maksullista tapaa katsoa event, mahd. hyvällä laadulla kuitenkin. Verkkokaupassa oli tarjous, jossa sai Viaplayn ilmaisen kolmen kuukauden kokeilujakson, jos ostin yli satkulla elektroniikkaa. No minähän menin ostamaan XBox One S:n, jotta saisin sen jakson. Tosin kaveri sanoi, että ei se sillä normi Viaplayllä taida näkyä, mutta olin humalassa, niin en uskonut häntä kovin tarkasti. No syötin tuon XBoxin oraville kun en silleen sillä mitään tee ja niihän sen koodin kanssa kävi että normi Viaplayltä eventiä ei näy. No olin sitten hienosti menossa ostamaan Viaplayn Fight-pakettia, mutta se vitun rutjake mainitsee siinä ostoprosessin alussa että nyt kun ostat tämän 20e Fight-paketin, menetät kolmen kuukauden kokeilujakson. Aika helvetin reilua. Eli onko tämä Viaplay nyt fiksuin ja laadukkain tapa katsoa main event vai oliko jotain muita ratkaisuja? Nuo laittomat striimit on aina vähän nihkeitä, varsinkin kun on tämmöinen event. Many thangs!

Parikymppiä rahaa piti laittaa combolle Conor, Woodley, Karolina, Romero. Kerroin oli jotain 50 luokkaa. Tavallaan en edes toivo tuon toteutumista :D mut kerroin oli liian houkutteleva. Onko muut pakkisheimon jännäkakkapöksyt laittaneet jotain vetoja?

Hei moi, tietääkö joku tuosta Viaplayn kuviosta jotain, tahi vaihtoehtoista maksullista tapaa katsoa event, mahd. hyvällä laadulla kuitenkin. Verkkokaupassa oli tarjous, jossa sai Viaplayn ilmaisen kolmen kuukauden kokeilujakson, jos ostin yli satkulla elektroniikkaa. No minähän menin ostamaan XBox One S:n, jotta saisin sen jakson. Tosin kaveri sanoi, että ei se sillä normi Viaplayllä taida näkyä, mutta olin humalassa, niin en uskonut häntä kovin tarkasti. No syötin tuon XBoxin oraville kun en silleen sillä mitään tee ja niihän sen koodin kanssa kävi että normi Viaplayltä eventiä ei näy. No olin sitten hienosti menossa ostamaan Viaplayn Fight-pakettia, mutta se vitun rutjake mainitsee siinä ostoprosessin alussa että nyt kun ostat tämän 20e Fight-paketin, menetät kolmen kuukauden kokeilujakson. Aika helvetin reilua. Eli onko tämä Viaplay nyt fiksuin ja laadukkain tapa katsoa main event vai oliko jotain muita ratkaisuja? Nuo laittomat striimit on aina vähän nihkeitä, varsinkin kun on tämmöinen event. Many thangs!

ufc.tv:n kautta voi ostaa ppv:n. Taitaa tosin viaplay olla halvempi ja fiksumpi vaihtoehto kuitenkin.

ufc.tv:n kautta voi ostaa ppv:n. Taitaa tosin viaplay olla halvempi ja fiksumpi vaihtoehto kuitenkin.

Itseasiassa surffasin juuri UFC:n sivuilla ja siellä seuraava teksti:

Due to broadcast restrictions, this video is not available within a UFC® FIGHT PASS™ subscription or as a pay-per-view in your region. Please check your local TV listings for viewing information.

This event is currently blacked out in your region.

Watch on Viaplay

Ei ole taas helpoksi tehty tätä. Miksi saatanassa mun kolmen kuukauden ihana kokeilujakso menee vituiksi jos haluan siihen oheen ostaa vielä oikealla rahalla Fight-paketin normi hintaan, ei jumalauta. Kiitos Viaplay. Pitää kutsua joku tyttöystävä kylään ja viedä siltä kataluutta käyttäen pankkikortin tiedot ja sähköpostiosoite, niin teen uuden tilin sen nimiin. Tai ehkä kissan, sillä on Visa Electron.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itseasiassa surffasin juuri UFC:n sivuilla ja siellä seuraava teksti:

Due to broadcast restrictions, this video is not available within a UFC® FIGHT PASS™ subscription or as a pay-per-view in your region. Please check your local TV listings for viewing information.

This event is currently blacked out in your region.

Watch on Viaplay

Ei ole taas helpoksi tehty tätä. Miksi saatanassa mun kolmen kuukauden ihana kokeilujakso menee vituiksi jos haluan siihen oheen ostaa vielä oikealla rahalla Fight-paketin normi hintaan, ei jumalauta. Kiitos Viaplay. Pitää kutsua joku tyttöystävä kylään ja viedä siltä kataluutta käyttäen pankkikortin tiedot ja sähköpostiosoite, niin teen uuden tilin sen nimiin. Tai ehkä kissan, sillä on Visa Electron.

Wow. toihan on yllattavaa. Onkohan se viaplay diilin takia sitten estetty ettei voi ostaa ppv:ta.

Wow. toihan on yllattavaa. Onkohan se viaplay diilin takia sitten estetty ettei voi ostaa ppv:ta.

Niin kai. Onko nuo kröhlaittomatkrääh striimit ollut ihan kuraa viime aikoina UFC:n eventeissä vai löytyykö todennäköisesti sellainen ihan hyvä, en ole aikoihin tsekannut striimistä UFC:ta. Pakko harkita sellaista kun ei Danaa mun rahat kiinnosta, helvete.

Ottaako osa porukasta ihan oikeasti tosissaan nuo matsia edeltävät suunsoitot? Kun on niin kauhea hinku väitellä siitä kuka sanoi ensin mitäkin ja kuka on kova jätkä kun uskaltaa tai ei uskalla sanoa siinä ja siinä tilanteessa jotain. o_O

Ja eihän ne nyt kukaan niin tyhmiä ole että alkaisi tappelemaan varsinkaan eri matsiin menevän ottelijan kanssa kun siinä voi teloa itsensä ennen omaa ottelua. Joten kyllä se on ihan turvallista haistatella toiselle, oli järkkäreitä tai ei ja uskoi pärjäävänsä tai ei. Se vain ei hyödytä mitään jos ei ole yleisöä.

Pitkästä aikaa livenä katsomisen arvoinen kortti. 3 mestaruusottelua aika vaikeita veikattavia, itse odotan myös innolla erityisesti Weidman Vs Romero matsia. Näkisin, että Chrisin kannattaisi lähteä pitämään etäisyyttä ja matsia pystyssä, väsyttäen pikkuhiljaa Romeroa. Menee varmaan pisteille näin, ellei Romero hyydy kunnolla ja Weidman sitten naputtele tajun kankaalle. Romero jos pääsee päälle, niin Weidman on kusessa.

Joanna Jedrzeizyk puhkaisee todennäköisesti Karolinan kuplan, K saa matsissa pari hyvää sisään, mutta tyylikäs pistevoitto JJ:lle. Pitkään vision Stephen Thompsonille helppoa voittoa, mutta voi kyllä olla, että tässä matsissa tullaan näkemään, mitä mies osaa selältään, on Woodley aika nopea kaveri nääs kuitenkin. Josta päästäänkin siihen päämatsiin, eli Alvarez joko nujuaa häkkiä vasten tai painii decision voiton ,mitä toivon, tai sitten Conor dominoi täysin 100-0 pitäen matsin pystyssä ja upeilla ja napakoilla komboilla alistaa Alvarezia joka murtuu henkisesti viimeistään 3. erässä ja taputtaa iskuihin.

Kansan viisaimmat kuten minä itse osaa tehdä eron viihteen ja itse pelin välille. Tottakai tämä kaikki builduppi on viihdettä nälkäisille faneille eikä sillä loppupeleissä ole välttämättä suurta vaikutusta ottelun tulokseen. Toisaalta se on ihan hauska tehdä pieniä havaintoja tuijotuksista ja punnituksista ja twiiteistä ja sen jälkeen vääntää niistä foorumeissa toisten apinoiden kanssa. Ennustaminen ja väitösten esille tuominen on vähän niinkun vedonlyöntiä, se tuo vähän extraa siihen matsiin ja sen odottamiseen.

Conor on kans pieni poikkeus, koska kaikki on nähny miten sen pre fight käytös on vaikuttanut joihinkin vastustajiin. Tai siis siltä se ainakin vaikuttaa. Vois väittää et Aldo, Mendes ja Poirier oli pippelit kutistuneena kun oli tappelun aika.

4:54 eteenpäin tuo Woodleyn Conorin "alistaminen" vai mikä se nyt olikaan.

E. Woodley näyttää itse aloittavan huutelun tuossa "turvamiehet keississä". Samoin Khabib. Vaikka liekkö noilla väliä.

Piraattistriimit ovat yleensa toimineet huonosti suosittujen korttien kohdalla. Mieluummin ostaa ppv:n/hommaa laillisen striimin kuin katsoo tokkivaa kuralaatua. Onhan tama nyt aika ainutlaatuinen kortti ufc:n historiassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom