Ronda osoitti jälleen kerran oman ylivoimaisuutensa. Ottelun oli varsin viihdyttävä ja sen lopettanut kombo yksi hienoimmista, mitä olen vaparissa nähnyt, vaikka on jo jokunen vuosi tullut katsottua. En usko että tuo murskaavuus vähentää Rondan / naisten vaparin kiinnostavuutta yhtään. Yleensä ihmisiä kiinnostaa seurata dominoivia urheilijoita. Ronda saisi varmaan vakavimmat haastajat huippujudokoiden parista.
Täytyy sanoa, etten ymmärrä kaikkea kritiikkiä, mitä foorumeilla joutuu lukemaan. Rondan heittotekniikka hakee vertaistaan koko vaparimaailmasta. Se on parempi kuin vaikka Hector Lombardilla. Mikäli en aivan väärin muista niin Lombard pisti Shieldsille sellaisen heittoklinikan pystyyn, että herkimmät kokivat jo myötähäpeää miehen puolesta. Olen myös Joe Roganin kanssa samaa mieltä siitä, että Rondan juji on teknisesti UFC:n paras, miehet mukaan lukien. Vielä kun pakettiin lisätään sulavat siirtymät pystystä mattoon niin mun mielestä puhutaan teknisesti erittäin taitavasta ottelijasta ja poikkeuksellisesta urheilijasta.