Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohan on vähän niin kuin sanoisi, ettei niillä kamppailutaidoilla ole merkitystä. Nehän ottelee vaan yhden kerran ja kummalla parempi tuuri niin voittaa.Ja itse voin jatkaa: mitä nuo prosentit oikeastaan merkitsevät? Jos JDS ja Mir ottelisi 100 kertaa, JDS voittaisi 80-85 kertaa ja Mir 20-15 kertaa. Mutta kun ne ottelee vain yhden kerran, noilla prosenteilla ei ole mitään merkitystä.
Katsopa vanhempia ketjuja, siellä on vaikka kuinka paljon itkua juuri noista prosenteista.
Ja itse voin jatkaa: mitä nuo prosentit oikeastaan merkitsevät? Jos JDS ja Mir ottelisi 100 kertaa, JDS voittaisi 80-85 kertaa ja Mir 20-15 kertaa. Mutta kun ne ottelee vain yhden kerran, noilla prosenteilla ei ole mitään merkitystä.
Jossain haastattelussa kertoi, että on pudottanut tarkoituksella painoa, että saisi lisää nopeutta. Ennen mies ärsytti, nykyään ihan symppiksen oloinen jätti.Pahoittelut jos on jo ollut, mutta voiko pitää paikkansa, että Silva painaa n. 250 paunaa tähän matsiin? Saatoin luke väärin, mutta olin lukevinani, että Bigfoot painaa alle 115kg. Kuulostaa kyllä ihan täydeltä paskalta. Kenelläkään tarkempaa faktaa?
Prosentit vaan nostaisi jankkausta. Kun kaveri olisi vaivalla laskenut prosenteiksi 29, mutta joku kehtaisi väittää 33%
Eikä % perustella mitään, ne vaan on.
JDS 99,9% varmuudella ompi veikkaukseni ;) annan mirrille ehkä vähän liikaa mahdollisuuksia, mutta näin tälläkertaa.
Pahoittelut jos on jo ollut, mutta voiko pitää paikkansa, että Silva painaa n. 250 paunaa tähän matsiin? Saatoin luke väärin, mutta olin lukevinani, että Bigfoot painaa alle 115kg. Kuulostaa kyllä ihan täydeltä paskalta. Kenelläkään tarkempaa faktaa?
Pahoittelut jos on jo ollut, mutta voiko pitää paikkansa, että Silva painaa n. 250 paunaa tähän matsiin? Saatoin luke väärin, mutta olin lukevinani, että Bigfoot painaa alle 115kg. Kuulostaa kyllä ihan täydeltä paskalta. Kenelläkään tarkempaa faktaa?
Miksi sanoa jotain mitä ei tosissaan kuitenkaan tarkoita? Tuskinpa tarttuisit sellaiseen tarjoukseen missä saisit JDS:n voitosta 10euroa, mutta Mirin voittaessa häviäisit esim.8000e? Ei ole pakko olla tietoisesti aivoton.
edit.Eikä mennyt sarkasmi ohi, halusin vain alleviivata pointtiani.
Niin mikä tämän vietin pointti nyt oli? En tiedä vedonlyönnistä mitään joten tuo vertaus menee vähän hukkaan. Sen verran kuitenkin tiedän, että jos Jds:n voitolle tarjota kunnon kerrointa niin ei tätä matsia kannata lisätä kuponkiin.
Tuo prosenttien määrittely on ihan yhtä tyhjän kanssa näissä keskusteluissa. Ymmärrän kyllä, että jotku ei välttämättä osaa ilmaista omia mielipiteitään ja veikkauksiaan ilman numeroita ja se heille (nelisilmille) sallittakoon.
Hahaha, ihana ukkeli oot:D Unohdetaan vain koko vääntö. En minäkään voi tietenkään olettaa, että muiden pitäisi ajatella, niin kuin itse ajattelen. Kirjoittakoon kukin tyylillään
Ps.Missä Jontte89 olet? Kaipaan päivittäisiä repeämisiä pakkiksen kamppailuosion parissa.
Olet ihanan älykäs. Olen kuitenkin melko varma, että kellään kahdella MMA-ottelijalla ei ole 100 tai edes kymmeniä matseja toistensa kanssa (mahdollisesti poislukien Travis Fulton ja Dan Severn) jolloin mitään prosentteja ei voida koskaan jälkikäteenkään todentaa.Sinänsä huvittavaa, että vastaat tavallaan itse omaan kysymykseesi kuitenkaan ymmärtämättä sitä.
Mitenhän tämä aukenisi helpoiten.. Sillä on merkitystä juuri siksi, että et voi koskaan tietää mikä yksittäinen kerta se tuleva matsi on siitä pitkästä juoksusta. Miksi luulet, että ihmiset, jotka työkseen arvioivat näitä otteluja tai mitä tahansa urheilutapahtumia ennakkoon tekevät sen juuri todennäköisyyslaskennan kautta? Koska mitään tulevaisuuteen liittyvää ei voi koskaan esittää 100% faktana. Sama pätee mihin tahansa alaan missä tehdään ennusteita tulevaisuudesta, esim.lääketiede, liike-elämä, tiede, sijoittaminen jne.