Ufc 146: Junior dos Santos vs. Frank Mir

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Prosentit vaan nostaisi jankkausta. Kun kaveri olisi vaivalla laskenut prosenteiksi 29, mutta joku kehtaisi väittää 33%
Eikä % perustella mitään, ne vaan on.

Ja itse voin jatkaa: mitä nuo prosentit oikeastaan merkitsevät? Jos JDS ja Mir ottelisi 100 kertaa, JDS voittaisi 80-85 kertaa ja Mir 20-15 kertaa. Mutta kun ne ottelee vain yhden kerran, noilla prosenteilla ei ole mitään merkitystä. :)
Tuohan on vähän niin kuin sanoisi, ettei niillä kamppailutaidoilla ole merkitystä. Nehän ottelee vaan yhden kerran ja kummalla parempi tuuri niin voittaa.

Ei ne prosentit oikeasti ole mitään maagisesta hatusta vedettyjä lukuja, vaan ottelijoiden taitotasoista ja voimasuhteista tehtyjä pienehköjä analyyseja.

Pahoittelut jos on jo ollut, mutta voiko pitää paikkansa, että Silva painaa n. 250 paunaa tähän matsiin? Saatoin luke väärin, mutta olin lukevinani, että Bigfoot painaa alle 115kg. Kuulostaa kyllä ihan täydeltä paskalta. Kenelläkään tarkempaa faktaa?

Katsopa vanhempia ketjuja, siellä on vaikka kuinka paljon itkua juuri noista prosenteista.

Ja itse voin jatkaa: mitä nuo prosentit oikeastaan merkitsevät? Jos JDS ja Mir ottelisi 100 kertaa, JDS voittaisi 80-85 kertaa ja Mir 20-15 kertaa. Mutta kun ne ottelee vain yhden kerran, noilla prosenteilla ei ole mitään merkitystä. :)

Sinänsä huvittavaa, että vastaat tavallaan itse omaan kysymykseesi kuitenkaan ymmärtämättä sitä.

Mitenhän tämä aukenisi helpoiten.. Sillä on merkitystä juuri siksi, että et voi koskaan tietää mikä yksittäinen kerta se tuleva matsi on siitä pitkästä juoksusta. Miksi luulet, että ihmiset, jotka työkseen arvioivat näitä otteluja tai mitä tahansa urheilutapahtumia ennakkoon tekevät sen juuri todennäköisyyslaskennan kautta? Koska mitään tulevaisuuteen liittyvää ei voi koskaan esittää 100% faktana. Sama pätee mihin tahansa alaan missä tehdään ennusteita tulevaisuudesta, esim.lääketiede, liike-elämä, tiede, sijoittaminen jne.

Pahoittelut jos on jo ollut, mutta voiko pitää paikkansa, että Silva painaa n. 250 paunaa tähän matsiin? Saatoin luke väärin, mutta olin lukevinani, että Bigfoot painaa alle 115kg. Kuulostaa kyllä ihan täydeltä paskalta. Kenelläkään tarkempaa faktaa?
Jossain haastattelussa kertoi, että on pudottanut tarkoituksella painoa, että saisi lisää nopeutta. Ennen mies ärsytti, nykyään ihan symppiksen oloinen jätti.

Prosentit vaan nostaisi jankkausta. Kun kaveri olisi vaivalla laskenut prosenteiksi 29, mutta joku kehtaisi väittää 33%
Eikä % perustella mitään, ne vaan on.

Eli noilla kahdella olisi silloin suht samanlainen näkemys matsista, tuskin siitä silloin mitään tappelua syntyisi. Halutessaan tuosta pienestä erosta voisi toki jatkaa keskustelua ja ehkä sen jälkeen hienosäätää vielä omaa arviotaan tai päinvastoin. Tällainen on ihan normaalia toimintaa silloin, kun näitä arvioidaan ammattimaisesti.

JDS 99,9% varmuudella ompi veikkaukseni ;) annan mirrille ehkä vähän liikaa mahdollisuuksia, mutta näin tälläkertaa.

Miksi sanoa jotain mitä ei tosissaan kuitenkaan tarkoita? Tuskinpa tarttuisit sellaiseen tarjoukseen missä saisit JDS:n voitosta 10euroa, mutta Mirin voittaessa häviäisit esim.8000e? Ei ole pakko olla tietoisesti aivoton.

edit.Eikä mennyt sarkasmi ohi, halusin vain alleviivata pointtiani.

Jossain preshow-ennakkohypetyksessähän Bigfoot kertoi, että nyt on tarkoituksella pudotettu reilusti painoa tähän matsiin, että saatais kestävyyttä lisää. Ihan fiksua imo, kun vastassa on Cainin kaltainen cardio-jyrä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Helwanin haastattelus Big Foot sano et painaa 270 ja joutuu näin pudottaan vaan 5 paunaa kun normaalisti on joutunut pudottamaan jopa 20 paunaa..

Cain sanoi Helwanin haastiksessa et painaa noin 250 paunaa..

http://www.mmafighting.com/staff/ariel-helwani

Niin ja toi 99,9% tsäänssi tarkoittaa käytännössä sitä että Mir voittais vain yhden matsin tuhannesta. Kevyttä trollausta ilmassa...

Miksi sanoa jotain mitä ei tosissaan kuitenkaan tarkoita? Tuskinpa tarttuisit sellaiseen tarjoukseen missä saisit JDS:n voitosta 10euroa, mutta Mirin voittaessa häviäisit esim.8000e? Ei ole pakko olla tietoisesti aivoton.

edit.Eikä mennyt sarkasmi ohi, halusin vain alleviivata pointtiani.

Niin mikä tämän vietin pointti nyt oli? En tiedä vedonlyönnistä mitään joten tuo vertaus menee vähän hukkaan. Sen verran kuitenkin tiedän, että jos Jds:n voitolle tarjota kunnon kerrointa niin ei tätä matsia kannata lisätä kuponkiin.

Tuo prosenttien määrittely on ihan yhtä tyhjän kanssa näissä keskusteluissa. Ymmärrän kyllä, että jotku ei välttämättä osaa ilmaista omia mielipiteitään ja veikkauksiaan ilman numeroita ja se heille (nelisilmille) sallittakoon.

Olenkohan internetin historian ensimmäinen kirjoittaja joka värittää ja karrikoi foorumikirjoituksiaan? Tätäkin palstaa olisi aika tylsää lukea, jos kirjoittelu otteluketjuissa rajoittuisi nimimerkin ilmoittamaan prosenttijakaumaan köykäisine perusteluineen. Jäis mulla ainakin lukeminen vähemmälle.

Niin mikä tämän vietin pointti nyt oli? En tiedä vedonlyönnistä mitään joten tuo vertaus menee vähän hukkaan. Sen verran kuitenkin tiedän, että jos Jds:n voitolle tarjota kunnon kerrointa niin ei tätä matsia kannata lisätä kuponkiin.

Tuo prosenttien määrittely on ihan yhtä tyhjän kanssa näissä keskusteluissa. Ymmärrän kyllä, että jotku ei välttämättä osaa ilmaista omia mielipiteitään ja veikkauksiaan ilman numeroita ja se heille (nelisilmille) sallittakoon.

Hahaha, ihana ukkeli oot:D Unohdetaan vain koko vääntö. En minäkään voi tietenkään olettaa, että muiden pitäisi ajatella, niin kuin itse ajattelen. Kirjoittakoon kukin tyylillään :)

Ps.Missä Jontte89 olet? Kaipaan päivittäisiä repeämisiä pakkiksen kamppailuosion parissa.

Hahaha, ihana ukkeli oot:D Unohdetaan vain koko vääntö. En minäkään voi tietenkään olettaa, että muiden pitäisi ajatella, niin kuin itse ajattelen. Kirjoittakoon kukin tyylillään :)

Ps.Missä Jontte89 olet? Kaipaan päivittäisiä repeämisiä pakkiksen kamppailuosion parissa.

Tässähän menee ihan hämilleen kun ensin kritisoidaan hölmöilystä (johon toki säännöllisesti sorrun) ja jo seuraavassa viestissä ihanaksi ukkeliksi kutsutaan. Oikeastaan tällainen tunteiden vuoristorata on arkipäivää vaimon ja lasten kanssa, mutta ei sitä tältä foorumilta osannut odottaa ;)

Se on näköjään perjantai ilta muuallakin Suomessa. Ei pipo kiristele! :)

Mitäs porukka veikkailee Mir:in Gameplaniksi? JDS tietysti liikkuu,välttää joutumasta mattoon ja hakee KO:ta, mutta Mir plani saa kyllä olla melko mielenkiintoinen :)

Pukataan JDS clichiin tai odotellaan myöhempiä eriä tuskin toimii...saisi Mir mennä Sonnen lailla päälle kuten sika limppuun niin ei jää JDS kokeilemaan etäisyyksiään.

Sonnenin strategia ei vaan toimi ilman iskunkestävyyttä ja maailmanluokan painiosaamista. Aika heikkona näen mirrin mahdollisuudet pystypainia JDS:ää mihinkään.

Sinänsä huvittavaa, että vastaat tavallaan itse omaan kysymykseesi kuitenkaan ymmärtämättä sitä.

Mitenhän tämä aukenisi helpoiten.. Sillä on merkitystä juuri siksi, että et voi koskaan tietää mikä yksittäinen kerta se tuleva matsi on siitä pitkästä juoksusta. Miksi luulet, että ihmiset, jotka työkseen arvioivat näitä otteluja tai mitä tahansa urheilutapahtumia ennakkoon tekevät sen juuri todennäköisyyslaskennan kautta? Koska mitään tulevaisuuteen liittyvää ei voi koskaan esittää 100% faktana. Sama pätee mihin tahansa alaan missä tehdään ennusteita tulevaisuudesta, esim.lääketiede, liike-elämä, tiede, sijoittaminen jne.
Olet ihanan älykäs. Olen kuitenkin melko varma, että kellään kahdella MMA-ottelijalla ei ole 100 tai edes kymmeniä matseja toistensa kanssa (mahdollisesti poislukien Travis Fulton ja Dan Severn) jolloin mitään prosentteja ei voida koskaan jälkikäteenkään todentaa.

Entä jos ammattilaisvedonlyöjä tekee vuodessa 5000 vetoa ja arvioi keskimääräisen odotusarvon olevan 104.5%. Ja jos vuodessa tulisi 105% takaisin panoksista, niin eikö voitaisi sanoa että heppu antaa todella tarkkoja arvioita urheilutapahtumien todennäköisyyksistä?
Pointti siis on, että yksittäistä arviota on hankala sanoa todeksi, mutta jos teet tuhat samanlaista arviota ja lopputuloksen arvo lähentelee kyseisten arvioiden keskiarvoa , voidaan helposti sanoa että hlö x osaa tehdä hyviä arvioita matseista.

Suositut

Back
Ylös Bottom