Ufc 146: Junior dos Santos vs. Frank Mir

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voihan sitä jauhaa täällä sivutolkulla Mirrin inverted kneebar tsäänsseistä. Fakta on kuitenkin se, että tämä on ennakkoasetelmissaan yksi selkeimpiä matseja pääotteluna. Jos sulla on huonoleukainen, huolimaton pystyottelija joka on vieläpä huono painija haastamassa sarjan parasta pystymatsaaja jota ei sarjan parhaat painijyrät ole vieny mattoon niin reseptinä on melko taattu selkäsauna.

Ja ei herneitä sen suhteen, että haukun Mirriä joillain osa-alueilla huonoksi. Se on huono suhteessa muihin huippuihin, ei populaatioon.

Ennakkoasetelma ja suosikinasema on selvä keissi siitä ei tarvitse kinata. Tosta sun Mir arviosta voi helposti vetää sen johtopäätöksen että jos kerran tämän hetken ykköshaastaja on noin huono ja huolimaton ottelija niin taitaa aika kurakunnossa olla koko divari..

Ainakin mä olen niin kauan lajia seurannut ja monta tähdenlentoa todistanut että kyllä sille JDS:llekin löytyy kengittäjä. Onko se Mir en tiedä, mutta ihan hyvin voi olla. Mestariksi nouseminen tuntuu usein olevan monen ottelijan uran huippu. Mestaruuden säilyttäminen ja huipulla pysyminen on monasti ihan erilainen tehtävä.

Ja tässä tapauksessa yllätys voi hyvin käydä toteen kun tiedetään kuinka murhaava Mir on matossa. JDS:n mattotaidoista ei tiedetä mitään muuta kuin se että Big Nog on miehelle myöntänyt ruskean vyön. Mitä noista Primetimeistä näkyi clippejä JDS:n mattoreenistä niin ei se kyl ihan hirveen sulavalta vaikuttanut. Mir:llä on mattopelissä ihan yhtäsuuri etulyönti kuin JDS:llä pystyssä.. Ja JDS:llä oli vieläpä Cain matsissa polvi hajalla, onko se nyt 100% kunnossa? Niin paljon on muuttujia ja mahdollisuuksia että tää on kaikkea muuta kuin taputeltu. Randypappa piti Mir:iä jopa suosikkina perkele ja se vanhus on kuitenkin kovin äijä ikinä!

Mir ei oo ykköshaastaja.Se oli Alistair.

Itse nostan ainakin Werdumin,Cainin ja obv JDS ja Alistairin Mirin edelle.

Noh huomen yöllä nähdään kuinka nää "Ei Mirin voitto olis yllätys" kaverit taas hiljenee vähäks aikaa..

Mir ei ollu lähelläkään ykköshaastajan roolissa, Nogihan sen meinas jo äsken tiputtaa :)

prkl ku Overeem meni kärähtää...pakko se on silti herätä yöllä katkastaa matsit.

Alistair oli ykköshaastaja. Nyt se on Mir.

Werdumilla ei näyttöjä UFC:ssä päästäkseen nyt titteliotteluun ennen Miriä. Cain sai juuri kuokkaan tittelihaltijalta.

Porukka vois olla lukematta pelkästään muutaman lauseen, ja lukea koko viestit. Mä en ole sanonut, että Mir on ennakkosuosikki. Olen sanonut, että JDS on suosikki. Mirin voitto ei kuitenkaan ole koskaan yllätys. Piste.

En hiljene, jos Mir häviää, koska ei ole mitään syytä hiljentymiselle. Kun itsekin veikkaan Junnua, vaikka Miriä kannustan.
Ainoat jotka joutuu syömään sanansa, on ne jotka ei anna ottelun voittajalle mitään mahdollisuuksia ennen matsia.
Jos Mir voittaa, niin 90% pakkislaisista joutuu syömään sanansa.
Jos JDS voittaa, niin mä veikkasin oikein. Jos Mir voittaa, olen onnellinen ja huvittunut, miten porukka ei antanut kaverille jakoa.

Ihme, kun ihmiset ei opi. Aina kun altavastaaja voittaa, niin ollaan tyyliin; "en kyllä olis uskonut, en aliarvioi enää ketään" ja seuraavassa matsissa taas, vannotaan, mitä idiootteja altavastaajalle chanssit antavat henkilöt ovat.

Toi on just se pointti mikä turhauttaa tänne kirjoittelussa eniten...
Tai sit jengi vaan vittuksissaan heittelee noita typeryyksiä siinä toivossa että joku niihin tarttuu. Ja joidenkin osalta tota tapahtuu jatkuvasti että yritetään laittaa sanoja toisten suuhun..

Vaparissa lähes mikä tahansa on mahdollista sen verran nopeasti nuo asiat tapahtuu häkissä.
Itse uskon JDS:n voittavan, mutta en todellakaan ylläty vaikka Mir vie tuon matsin, mutta toivon enemmän Santosin voittoa.
Vaikka Mir on tunnetusti erittäin vaarallinen matossa niin silti on vaikea nähdä sitä tilannetta, että se Santosia pitkään matossa.
Siihen ei ole tähänkään saakka edes kovemmat painijat pystyneet.

Tulos selviää parin päivän sisään joten lisää sitten. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mua aina naurattaa ku jotku voi sanoo että "Tää matsi on niin selvä, ettei tässä voi tapahtua ku näin...". Varsinki just tällasessa matsissa :D

Ihmiset ei selvästi oo seurannu lajia tarpeeks kauaa jos pystyy sanoa noin.

EDIT: Tai sit on vaan tyhmiä.

Ei mua suoranaisesti yllätä mikään mitä vaparissa tapahtuu.

Mutta täytyy muistaa myös se, että mielipiteet kirjoitettuna usein näyttää niin "jyrkiltä" ja internetissä nyt muutenkin ollaan niin ehdottomia. Se on joko tai! Ei mitään väliltä. Sellaista se on, turha ottaa lämpöä.

Mua aina naurattaa ku jotku voi sanoo että "Tää matsi on niin selvä, ettei tässä voi tapahtua ku näin...". Varsinki just tällasessa matsissa :D

Ihmiset ei selvästi oo seurannu lajia tarpeeks kauaa jos pystyy sanoa noin.

EDIT: Tai sit on vaan tyhmiä.
Tai sitten eivät ole seuranneet mitään urheilua. Koskaan. Vapaaottelukin on samaa harmaata massaa kuin mikä tahansa laji. Otteluita tulee ja menee, toisinaan yllätyksiä ja toisinaan ei.

Ei jumalauta....

Jos toinen on ennakkoon selkeä suosikki niin ja toisen aseet voittoon on suhteellisen pienet niin se on sillon yllätys?Voittihan kreikkakin EM kisat fudiksessa vaikka kukaan ei uskonu.Yllätyksiä sattuu..

Tuskin kukaan on 100% varma voitosta.Onks joku sanonu niin?Oon varmasti seurannu tiiviimmin ja kauemmin ku avg pakkislainen tätä lajia ja ei tarvii hirveesti olla seurannu että tietää ennakkoon mitä tässä TODENÄKÖSESTI tulee käymään.

Ei jokasesta viestistä tarvii vetää noin radikaaleja johtopäätöksiä."JDS tyrmää ekassa erässä" Ei tarkoita että kirjottaja on siitä täysin varma.Se on arvio ja kaikki tapahtunut ennen ottelua yms huomioiden se on suhteellisen helppo arvioida.

On ennakkosuosikkeja ja on isoja ennakkosuosikkeja.Yllätyksiä sattuu kokoajan

^Sam-B kyl väittää ottelun lopputulosta saletiks:
Ei tässä kyllä "geimplääneillä" ole mitään merkitystä. Homman nimi on se, että Dos Santos vetelee Miriä pitkin korvia ja jännityksellä odotetaan kestääkö ottelu minuutin, kaksi, vai kenties kokonaisen erän. Eihän Mirillä ole minkäänlaisia aseita saada Junioria mattoon. Taitaa Nelson olla ainut, jonka on saanut kaadettua tässä viime aikoina ja nyt on vähän eri tason kaadettava vastassa. Lättyyn tulee ja kovaa, fakta on saletti.

Mir ei ollu lähelläkään ykköshaastajan roolissa, Nogihan sen meinas jo äsken tiputtaa :)

prkl ku Overeem meni kärähtää...pakko se on silti herätä yöllä katkastaa matsit.

No niinhän se meinas, mut harmi ku recordiin ei saa merkintää "melkein". Ei oo mitään väliä kuin kujalla sä oot matsissa, jos kuitenki pystyt voittamaan sen ja kolme voittoa putkeen antaa mun mielestä oikeuden tittelimatsiin kerran ykköshaastaja tipahtaa kelkasta.

Punnitukset alkaa klo 02.00:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kaikki mahdollisuudet väärinkäsityksiin ja turhiin jankkaamisiin poistuisivat jos ihmiset oppisivat ilmoittamaan ennakkoarvionsa otteluista prosentteina. Se on ainoa tapa miten voi ilmaista omaa ennustustaan tulevaisuudesta ilman, että kukaan voi mitenkään vetää siitä väärää johtopäätöstä.

Itse uskon, että joku 80-85% JDS:lle on aika lähelle totuutta.

Kaikki mahdollisuudet väärinkäsityksiin ja turhiin jankkaamisiin poistuisivat jos ihmiset oppisivat ilmoittamaan ennakkoarvionsa otteluista prosentteina. Se on ainoa tapa miten voi ilmaista omaa ennustustaan tulevaisuudesta ilman, että kukaan voi mitenkään vetää siitä väärää johtopäätöstä.

Itse uskon, että joku 80-85% JDS:lle on aika lähelle totuutta.
Katsopa vanhempia ketjuja, siellä on vaikka kuinka paljon itkua juuri noista prosenteista.

Ja itse voin jatkaa: mitä nuo prosentit oikeastaan merkitsevät? Jos JDS ja Mir ottelisi 100 kertaa, JDS voittaisi 80-85 kertaa ja Mir 20-15 kertaa. Mutta kun ne ottelee vain yhden kerran, noilla prosenteilla ei ole mitään merkitystä. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom