Ufc 146: Junior dos Santos vs. Frank Mir

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen kuitenkin melko varma, että kellään kahdella MMA-ottelijalla ei ole 100 tai edes kymmeniä matseja toistensa kanssa (mahdollisesti poislukien Travis Fulton ja Dan Severn) jolloin mitään prosentteja ei voida koskaan jälkikäteenkään todentaa.

En sano tätä pahalla, mutta tuo lause kertoo vain, ettet ymmärrä mistä on kyse.

^Sam-B kyl väittää ottelun lopputulosta saletiks:

Minä fanina fanitan. Jos oma lempi-ottelijani häviää, se ei voi olla silloin vastustajan hyvyyttä vaan oman lempi-ottelijani töpeksimistä. Muissakin lajeissa, joissa fanitan vaikka jotakuta joukkuetta niin en minä anna vastustajille muuta kuin moukan tuurin mahdollisuudeksi. Tiedän että asiat eivät nyt näin mustavalkoisesti mene ja muuttujia on monia ja hyvä niin. Mutta koska haluan Dos Santosin voittavan ja uskon siihen vakaasti niin ajattelin myös kertoa siitä teille suurille mma tietäjille, jotka nyt olette menneet vain minusta hiukan metsään ajatellessanne Mirin vetävän guardeja ja greco-paini liikkeitä. Se että jos Mir nyt voittaakin ei tarkoita minulle sitä että kokisin tarvetta syödä sanojani - paskat, ja toivon että ette pidä minua nyt joukkoonne sopimattomana vaikka spoilasinkin tulevan lopputuloksen. Kiitos ja anteeksi.

Kun katsoin punnitukset niin jotenkin rupesi kiinnostamaan alakortti melkeinpä mainia enemmän. Siellä on kuitenkin Barbozaa, Brandaota, Hardy vs. Ludwing, Mayhemi, Glover Teixeiran debyytti... Kaikkien aikojen raskaansarjan kortti meni aikalailla vituiksi, mutta mielenkiintoisia matseja toki sielläkin. Jännä nähdä miten del Rosario tulee takaisin auto-onnettomuuden jälkeen.

Glover Teixeira. Siistein nimi koskaan ikinä missään. Siis ihan huikea, fanitan kaveria jo pelkän nimen perusteella.

Ei helvetti, Mayhemin olin unohtanut. Peukut on pystyssä ja toivon että voittaa joku päivä UFC:n, vaikka ei ehkä todennäköisin vaihtoehto sille olekaan.

Monta hyvää matsia taas, vähä veikkausta.

Mir vs JDS. Tästä on kaikki sanottu, mut lyhyesti Mirillä matto JDS:llä pysty. Jos JDS lyö Mirin tajun kankaalle niin se on siinä, mutta jos ei niin Mirillä aina mahdollisuus subittaa. Veikkaus JDS KO 3. erä.

Bigfoot vs Velasquez. Tämä on mielenkiintoinen. Punnituksessa näkyi Bigfootin mieletön koko ero. Vaikka Hra Velasquzin pää ei ole pienimmästä päästä niin Bigfootin nyrkki on puolet siitä. Jos Bigfootti pääsee jollain ilveellä mattoon päälle niin homma loppuu siihen varmasti. Cainilla taas on mahdollisuus tyrmätä Bigfootti, mutta uskon että nyrkkeily salilla on oltu ahkerasti molemmissa leireissä. Jotenkin tulee vaan mieleen Fedor vs Bigfoot matsi, ellei Cain saa tyrmättyä niin lopputulema on siinä. Veikaus Bigfoot TKO 2. erä.

Nelson vs. Herman. Mielenkiintoinen matsi taas, Nelson vanhana jermuna varmasti tietää kaikki kikat mitä löytyy, mutta Herman fyysisesti vahvempana ja räjähtävämpänä antaa varmasti vastusta. Nelsonilla on matto etu, jos mattoon päädytään Roy hoitaa homman himaan, jo tavamerkiksi tulleella Krusifiksi muilutuksella. Pystyssä Nelsonin kova pää pysyy harteilla. En vain näe Hermania voittajana mitenkään. Veikkaus Nelson TKO 2. Erä.

Miocic vs Del rosario. Del Rosario vaikuttaa jotenkin puolikuntoiselta vielä, ihan kun ei olisi päässyt vielä samaan kuntoon mitä ennen kolaria. DelRosario osaa pystyä, painia ja lukottaa matossa, mutta Miocic on nopea, räjähtävä ja hyvä liikkumaan pystystä. Veikkaus Miocic Tko 1. Erä.

Struve vs Johnson. Struvella enemmän avaimia voittoon. Johnsonilla on ainut sauma pudottaa Struve pystystä ja Gnp:llä lopettaa matsi. Struve on voi lukottaa selältään ja päältä, sekä käsissäkin on kaatoa kun hyvin osuu. Toivottavasti Struve hyödyntää paremmin ulottuvuuttaan kuin aikaisemmin, muuten kolisee leuassa. Veikkaus Struve subilla 3. erä.

Niin monta hyvä matsia ettei jaksa kaikista kirjotella.

En sano tätä pahalla, mutta tuo lause kertoo vain, ettet ymmärrä mistä on kyse.

No kysytääs näin päin. Kuvitellaan että ennuste JDS:n voitolle on 99 %. Sitten JDS ja Mir ottaa seuraavan parin vuoden aikana kolme matsia joista Mir voittaa kaikki kolme. Oliko ennuste väärin?

P.S. Erittelepä mulle se laskutoimitus millä olet päätynyt todennäköisyyteen 80-85 % JDS:lle.

Lieska,mistä toi 3 erän tyrmäys "arvaus" sai alkunsa?Onko jotain perusteluita vai kuhan lotolla heitit?

BJJ on tehokasta JOS saa kaverin sinne guardiin/alle.Mir on vaan suhteellisen säkki viemään miehiä mattoon ja jos Carwin ei saanu JDS:ää mattoon niin Mirillä on suuria vaikeuksia.

Eli JDSn pitää tiputtaa Mir perseelleen,rynnätä päälle ja Mirin pitäis siinä vaiheessa saada se lukko kehitettyä.Se et se palautu Nogin iskuista ei oo mitenkää verrannollinen siihen kun JDS pistää polvet heilumaan.

Mir on aina ollu kova ja oon tykänny kaverista mut joku vaan on aina ollu esteenä et ei oo kuitenkaa päässy painoluokan terävimpään kärkeen.Jossain vaiheessa se oli koko(lesnar,Carwin)Jonka jälkeen Mir kasvatti lihasmassaa.Nyt uskon et se on pystyottelu ja leuan kestävyys.Pysty on hyvää mut jää parempien alle,BJJ on huippuluokkaa mut paini kusee.

Kaikki on mahdollista mut vaikka kuinka sumplin niin aika heikolta näyttää Mirin puolesta.Nää Mirin liputtajat vois kertoa omat perustelunsa jo nyt etukäteen ettei tarvii kuulla näitä"mitä mä sanoin" sit jälkikäteen jos tässä nyt sattuis tapahtumaan yllätysvoitto

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
UFC 146 veikkaukseni:

dos Santos vs Mir Mir by flying gogoplata

Velasquez vs Silva Cain by UD

Nelson vs Herman Herman by MD

Struve vs Johnson Struve by Rear Naked Choke

Miller vs Dollaway Miller by UD

Volkmann vs Sass Volkmann by Boredom

Cain vs. Bigfootia on ilmeisesti pisetty ykköshaastajamatsina. Molemmat tulevat kuitenkin nopeista ekan erän tyrmäystappioista, niin ei oikein nappaa nähdä kumpaakaan heti tittelimatsissa. Tämä on mielenkiintoinen matsi. Bigfootin kaksi viime matsia Fedoria ja Cormieria vastaan ovat olleet hyvin erilaisia, ehkä kuitenkin suht samantyylisiä ottelijoita vastaan. Cainkin on vähän samantyylinen kuin Fedor ja Cormier. Ei mikään isoin jätkä, mutta kova kunto, kova paini ja kovat nyrkit. Toivon Bigfootille voittoa, oon tykännyt miehen otteista. Bigfoot Rnd 2 via TKO (Sledgehammerfist)

Lieska,mistä toi 3 erän tyrmäys "arvaus" sai alkunsa?Onko jotain perusteluita vai kuhan lotolla heitit?

No ennyt ihan hatusta. Miten ton matsin kuvittelen menevän: JDS varmaan lähtee 1. erässä raivolla päälle ja Frank peruuttelee minkä pystyy ja heittää alasviesti yritystä ja yrittää painaa JDS häkkiä vasten polviä ja passailee, potkuja suojauksesta, ehkä saa JDS alaviennillä jopa lattialle hetkellisesti.Tokassa JDS lähtee himmailemaan ja varoo alasvientejä enemmän ja hakee hieman etäisyyttä lisää ja muutamat hyvät osumat läpi, Frankki alkaa jakelemaan potkuja enemmän, jotka menee läpi ja alkaa yrittämään pystystä enemmän, mutta samalla yrittää pystypainilla ja polvilla yrittää hallita matsia. Kolmannessa JDS:llä on etäisyys kohdillaan, Frankki antaa jonkun lyönti+potku kombinaation ja JDS napsauttaa leuoille sitten ja Gnp:llä loput. Tietysti Mirillä on aina saumat kuitata homma matossa subilla, mutta JDS leirissä toi on varmasti huomioitu.

Mir on aina ollu kova ja oon tykänny kaverista mut joku vaan on aina ollu esteenä et ei oo kuitenkaa päässy painoluokan terävimpään kärkeen. [....] Se et se palautu Nogin iskuista ei oo mitenkää verrannollinen siihen kun JDS pistää polvet heilumaan.
Mun mielestäni mestaruuden voittaminen kyllä merkitsi pääsyä painoluokan terävimpään kärkeen, siis UFC:n osalta. Ja kaikki kai tietää mitä sen jälkeen tapahtui. No ehkä viittasit vain viime vuosien tilanteeseen.

Nogin matsi ei ollut kyllä ensimmäinen, jossa Mir on rankaissut yllättäen vastustajan puskiessa matossa päälle. Ihan Mirin uran alkuvaiheessa Tank Abbott, joka oli silloin vielä aika kova tekijä, hakkasi Miriä matsin alun kuin vierasta sikaa mutta Mir kaivoi lukon. Ja sama ekassa Brock-matsissa. Sylvia-matsissa Mir lukotti myös alta.

En ole silti mikään erityinen Mir-fani ja eiköhän JDS tämän todennäköisesti vie. Oikeastaan sitä toivonkin, JDS on niin symppis. Mirin voiton todennäköisyys on 23,6430294617 %.

Cain vs. Bigfootia on ilmeisesti pisetty ykköshaastajamatsina. Molemmat tulevat kuitenkin nopeista ekan erän tyrmäystappioista, niin ei oikein nappaa nähdä kumpaakaan heti tittelimatsissa. Tämä on mielenkiintoinen matsi. Bigfootin kaksi viime matsia Fedoria ja Cormieria vastaan ovat olleet hyvin erilaisia, ehkä kuitenkin suht samantyylisiä ottelijoita vastaan. Cainkin on vähän samantyylinen kuin Fedor ja Cormier. Ei mikään isoin jätkä, mutta kova kunto, kova paini ja kovat nyrkit. Toivon Bigfootille voittoa, oon tykännyt miehen otteista. Bigfoot Rnd 2 via TKO (Sledgehammerfist)

Sille ei voi mitään, ettei halua nähdä tittelimatsissa. En mä olisi Miriäkään halunnut, vaan Hunton, mutta kannattanee ajatella Mirin puolesta. Miltäköhän tuntuisi, kun Hunt menisi ohi, vaikka nyt se oli Mir, joka matsin ansaitsi.

Tai GSP:tä en koskaan haluaisi nähdä tittelimatsissa, mutta sinne se kuuluu.
Ei sillä, että sinä olisit väittänyt jonkun muun kuuluvan tittelimatsiin kuin Cain vs Silva - matsin voittaja. Mutta, joskus ne epäkiinnostavimmat ottelut on ne reiluimmat.

6w5L5.jpg

intense

Bigfootilla myös ihan kivankokoinen hanska:

method=get&s=bigfoot-antonio-silva.jpg

Punnituksissa mielestäni merkittävä juttu oli, että Roy Nelson painoi 254 paunaa. Viimeksi oltiin jo muistaakseni 246 paunassa, eikä se ylimääräinen ole lihaksiin tullut. Tuo on huono merkki, ja viestii Danalle ja kumppaneille ettei kaverilla ole halua kehittyä kunnon tai nopeuden puolesta. Jos tappio tulee niin voi olla lähtö lähellä :(

Suositut

Back
Ylös Bottom