Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kuitenkin melko varma, että kellään kahdella MMA-ottelijalla ei ole 100 tai edes kymmeniä matseja toistensa kanssa (mahdollisesti poislukien Travis Fulton ja Dan Severn) jolloin mitään prosentteja ei voida koskaan jälkikäteenkään todentaa.
^Sam-B kyl väittää ottelun lopputulosta saletiks:
En sano tätä pahalla, mutta tuo lause kertoo vain, ettet ymmärrä mistä on kyse.
Lieska,mistä toi 3 erän tyrmäys "arvaus" sai alkunsa?Onko jotain perusteluita vai kuhan lotolla heitit?
Mun mielestäni mestaruuden voittaminen kyllä merkitsi pääsyä painoluokan terävimpään kärkeen, siis UFC:n osalta. Ja kaikki kai tietää mitä sen jälkeen tapahtui. No ehkä viittasit vain viime vuosien tilanteeseen.Mir on aina ollu kova ja oon tykänny kaverista mut joku vaan on aina ollu esteenä et ei oo kuitenkaa päässy painoluokan terävimpään kärkeen. [....] Se et se palautu Nogin iskuista ei oo mitenkää verrannollinen siihen kun JDS pistää polvet heilumaan.
Cain vs. Bigfootia on ilmeisesti pisetty ykköshaastajamatsina. Molemmat tulevat kuitenkin nopeista ekan erän tyrmäystappioista, niin ei oikein nappaa nähdä kumpaakaan heti tittelimatsissa. Tämä on mielenkiintoinen matsi. Bigfootin kaksi viime matsia Fedoria ja Cormieria vastaan ovat olleet hyvin erilaisia, ehkä kuitenkin suht samantyylisiä ottelijoita vastaan. Cainkin on vähän samantyylinen kuin Fedor ja Cormier. Ei mikään isoin jätkä, mutta kova kunto, kova paini ja kovat nyrkit. Toivon Bigfootille voittoa, oon tykännyt miehen otteista. Bigfoot Rnd 2 via TKO (Sledgehammerfist)