Ufc 146: Junior dos Santos vs. Frank Mir

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ok, ihmettelin vaan kun sanoit sen paljastaneen puolihuolimattomasti, kuin se olisi ollut joku salaisuus.

missähän mä oon sanonut jotain "paljastamisesta".. Sanoin vaan että "tokaisi" eli heitti/sanoi.. No ihan sama let´s move on.

Mitä muuten arvioitte Mir:n gameplaniksi? Mä luulen että Mir pysyy keskikehällä tosi etäällä ja sit syöksyy sylille ja pyrkii viemään matsia häkkiä vasten. Häkkiävasten tulee sit judoa ja muita grego-alasvientiyrityksiä yms. kikkoja jolla yrittää saada JDS tasapainon horjumaan. Jos ei saa JDS:sää häkkiä vasten ni sit rupee vetään JDS:sää guardiin. Olis kyllä jännityksen kannalta erittäin siisti nähdä mitä matossa tapahtuis jos sinne mentäis.

JDS:n gameplan on 1:1 kopio Liddelin alkuperäisversiosta S&B

Unohdin mainita HW, ja ei kyllä helvetissä löydy kymmeniä.

Kuten sanoin, Werdum on varmaankin parempi, mutta ei sillä mitkään uskomattoman paljon paremmat lukotukset ole.
3 kovaa lukotusta (Fedor, Alex, Alistair) Mirillä 2, jotka paljon kovempia BJJ-miehiä vastaan.
Kuka HW menee paremmaksi lukottajaksi?
Barnett ehkä samalla viivalla, muita en keksi.
Kuten sanottua, turha verrata johonkin BJJ-mestariin, joka ei kuitenkaan pysty lukottamaan MMA:ssa muita kuin kannuja.

No en kyllä osaa sanoa, unohdanko usein. Mutta nyt unohdin. Luin väärin sun mainitseman määrän, mutta HW:ta ei löydy läheskään kymmentä kovempaa.

Mitä muuten arvioitte Mir:n gameplaniksi? Mä luulen että Mir pysyy keskikehällä tosi etäällä ja sit syöksyy sylille ja pyrkii viemään matsia häkkiä vasten. Häkkiävasten tulee sit judoa ja muita grego-alasvientiyrityksiä yms. kikkoja jolla yrittää saada JDS tasapainon horjumaan. Jos ei saa JDS:sää häkkiä vasten ni sit rupee vetään JDS:sää guardiin. Olis kyllä jännityksen kannalta erittäin siisti nähdä mitä matossa tapahtuis jos sinne mentäis.

Eipä Mirillä paljoa ole vaihtoehtoja hyvän gameplanin suhteen, varmaan jotain tuollaista tulee yrittämään. Toivon kyllä myös, että Mir jollain munkilla onnistuisi saamaan matsin mattoon edes hetkeksi. Kiinnostaisi nähdä JDS ensimmäistä kertaa selällään/jonkinlaisissa vaikeuksissa.

missähän mä oon sanonut jotain "paljastamisesta".. Sanoin vaan että "tokaisi" eli heitti/sanoi.. No ihan sama let´s move on.

JDS:n gameplan on 1:1 kopio Liddelin alkuperäisversiosta S&B

Jos mainisit, että Mir kertoi haastattelussa puolihuolimattomasti, niin mistä muusta voi olla kyse kuin salaisuudesta. Mutta samaa mieltä, ihan turhaa keskustella siitä.

Mä veikkaan, että Mir yrittää clinchiä, josta jonkinlainen kampitus tai sitten thai clinchistä vetää guardiin. Alasviennit jalkoihin tuntuu jotenkin niin utopiselta.
Yksi mahdollisuus on, että Mir vetää inverted kneebarin, kun JDS on tiputtanut Mirin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos mainisit, että Mir kertoi haastattelussa puolihuolimattomasti, niin mistä muusta voi olla kyse kuin salaisuudesta. Mutta samaa mieltä, ihan turhaa keskustella siitä.

Mä veikkaan, että Mir yrittää clinchiä, josta jonkinlainen kampitus tai sitten thai clinchistä vetää guardiin. Alasviennit jalkoihin tuntuu jotenkin niin utopiselta.
Yksi mahdollisuus on, että Mir vetää inverted kneebarin, kun JDS on tiputtanut Mirin.

nigga-please.jpg

..joo, no.. onhan se yksi mahdollisuus. Noita "mahdollisuuksia" kun on muutama..

Eiköhän JDS:n leirissä ole valmistaudutta tuohon että Mir yrittää viedä matsin mattoon millä tahansa konstilla, eli guardiin vetämisellä.

Ei tässä kyllä "geimplääneillä" ole mitään merkitystä. Homman nimi on se, että Dos Santos vetelee Miriä pitkin korvia ja jännityksellä odotetaan kestääkö ottelu minuutin, kaksi, vai kenties kokonaisen erän. Eihän Mirillä ole minkäänlaisia aseita saada Junioria mattoon. Taitaa Nelson olla ainut, jonka on saanut kaadettua tässä viime aikoina ja nyt on vähän eri tason kaadettava vastassa. Lättyyn tulee ja kovaa, fakta on saletti.

Ei tässä kyllä "geimplääneillä" ole mitään merkitystä. Homman nimi on se, että Dos Santos vetelee Miriä pitkin korvia ja jännityksellä odotetaan kestääkö ottelu minuutin, kaksi, vai kenties kokonaisen erän. Eihän Mirillä ole minkäänlaisia aseita saada Junioria mattoon. Taitaa Nelson olla ainut, jonka on saanut kaadettua tässä viime aikoina ja nyt on vähän eri tason kaadettava vastassa. Lättyyn tulee ja kovaa, fakta on saletti.

Paskaaks täällä jauhamaan näistä matseista sivutolkulla kun Sam-B tietää homman jo etukäteen varmasti. Voidaan sit tehdä jatkossa niin että laitetaan ketju pystyyn ja Samppa sitten tulee kun kristallipallonsa luota ennättää ja kertoo kuinka matseissa käy. Mielummin hyvissä ajoin niin voidaan etsiä keroimet kohdilleen ja kivitalot kiinnitykseen.

ps. Vaikka Mir ei ole maailmanluokan mies shoottaamaan jalkoihin niin kumman monta subi voittoa uralta löytyy. Se miten sinne mattoon mennään on ihan sama, vaikka heittäis dollarin matolle ja odottais että kaveri syöksyy sitä poimimaan. :jahas:

JDS on vaan niin aito, ei siitä voi olla pitämättä.

ps. Vaikka Mir ei ole maailmanluokan mies shoottaamaan jalkoihin niin kumman monta subi voittoa uralta löytyy. Se miten sinne mattoon mennään on ihan sama, vaikka heittäis dollarin matolle ja odottais että kaveri syöksyy sitä poimimaan. :jahas:

Nimenomaan Mir on saakelinmoinen lukottaja, mutta huono painimaan ketään mattoon, niin luuletko että HW:n kovin pystymies, jota ei ole ikinä viety katolleen eikä ole ikinä ketään sinne vienyt (paitsi nyt Carwinin hetkeksi), lähtisi Mirin kanssa mattopaineihin. Moni on lähtenyt Mirin kanssa oma-aloitteisesti painimaan matton, ei niinkään Mirin ansiosta ja huonosti on käynyt, niin varmasti ei Santos sinne mene kirveelläkään. Ja pystyhän nyt on ihan selvä miten siinä käy. Eli niinkuin sanoit, aino tapa Santosin maahan viemiseen taitaa olla se dollarin sinne heittäminen ja toivoa sen toimivan, mutta etkai itsekkään siihen usko? Banaaninkuori saattaisi toimia.

JDS on vaan niin aito, ei siitä voi olla pitämättä.

Totta. Se on vielä sellasella sympaattisella tavalla vähän lapsenomainen. Eikä sellasta kaveria voi muutenkaan vihata joka hymyilee koko ajan. :)

Paskaaks täällä jauhamaan näistä matseista sivutolkulla kun Sam-B tietää homman jo etukäteen varmasti. Voidaan sit tehdä jatkossa niin että laitetaan ketju pystyyn ja Samppa sitten tulee kun kristallipallonsa luota ennättää ja kertoo kuinka matseissa käy. Mielummin hyvissä ajoin niin voidaan etsiä keroimet kohdilleen ja kivitalot kiinnitykseen.

Voihan sitä jauhaa täällä sivutolkulla Mirrin inverted kneebar tsäänsseistä. Fakta on kuitenkin se, että tämä on ennakkoasetelmissaan yksi selkeimpiä matseja pääotteluna. Jos sulla on huonoleukainen, huolimaton pystyottelija joka on vieläpä huono painija haastamassa sarjan parasta pystymatsaaja jota ei sarjan parhaat painijyrät ole vieny mattoon niin reseptinä on melko taattu selkäsauna.

Ja ei herneitä sen suhteen, että haukun Mirriä joillain osa-alueilla huonoksi. Se on huono suhteessa muihin huippuihin, ei populaatioon.

Jauhaa saa ja pitääkin, älkää olko noin herkkiä.

Onhan tää nyt jännä matsi anyway, paperilla aika selvä juttu mutta vähän sitä kuitenkin kelaa että mitä se Mir on keksinyt...

Suositut

Back
Ylös Bottom