Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok, ihmettelin vaan kun sanoit sen paljastaneen puolihuolimattomasti, kuin se olisi ollut joku salaisuus.
Imanari
Unohdin mainita HW, ja ei kyllä helvetissä löydy kymmeniä.
Mitä muuten arvioitte Mir:n gameplaniksi? Mä luulen että Mir pysyy keskikehällä tosi etäällä ja sit syöksyy sylille ja pyrkii viemään matsia häkkiä vasten. Häkkiävasten tulee sit judoa ja muita grego-alasvientiyrityksiä yms. kikkoja jolla yrittää saada JDS tasapainon horjumaan. Jos ei saa JDS:sää häkkiä vasten ni sit rupee vetään JDS:sää guardiin. Olis kyllä jännityksen kannalta erittäin siisti nähdä mitä matossa tapahtuis jos sinne mentäis.
missähän mä oon sanonut jotain "paljastamisesta".. Sanoin vaan että "tokaisi" eli heitti/sanoi.. No ihan sama let´s move on.
Mitä muuten arvioitte Mir:n gameplaniksi? Mä luulen että Mir pysyy keskikehällä tosi etäällä ja sit syöksyy sylille ja pyrkii viemään matsia häkkiä vasten. Häkkiävasten tulee sit judoa ja muita grego-alasvientiyrityksiä yms. kikkoja jolla yrittää saada JDS tasapainon horjumaan. Jos ei saa JDS:sää häkkiä vasten ni sit rupee vetään JDS:sää guardiin. Olis kyllä jännityksen kannalta erittäin siisti nähdä mitä matossa tapahtuis jos sinne mentäis.
JDS:n gameplan on 1:1 kopio Liddelin alkuperäisversiosta S&B
Jos mainisit, että Mir kertoi haastattelussa puolihuolimattomasti, niin mistä muusta voi olla kyse kuin salaisuudesta. Mutta samaa mieltä, ihan turhaa keskustella siitä.
Mä veikkaan, että Mir yrittää clinchiä, josta jonkinlainen kampitus tai sitten thai clinchistä vetää guardiin. Alasviennit jalkoihin tuntuu jotenkin niin utopiselta.
Yksi mahdollisuus on, että Mir vetää inverted kneebarin, kun JDS on tiputtanut Mirin.
Ei tässä kyllä "geimplääneillä" ole mitään merkitystä. Homman nimi on se, että Dos Santos vetelee Miriä pitkin korvia ja jännityksellä odotetaan kestääkö ottelu minuutin, kaksi, vai kenties kokonaisen erän. Eihän Mirillä ole minkäänlaisia aseita saada Junioria mattoon. Taitaa Nelson olla ainut, jonka on saanut kaadettua tässä viime aikoina ja nyt on vähän eri tason kaadettava vastassa. Lättyyn tulee ja kovaa, fakta on saletti.
ps. Vaikka Mir ei ole maailmanluokan mies shoottaamaan jalkoihin niin kumman monta subi voittoa uralta löytyy. Se miten sinne mattoon mennään on ihan sama, vaikka heittäis dollarin matolle ja odottais että kaveri syöksyy sitä poimimaan. :jahas:
JDS on vaan niin aito, ei siitä voi olla pitämättä.
Paskaaks täällä jauhamaan näistä matseista sivutolkulla kun Sam-B tietää homman jo etukäteen varmasti. Voidaan sit tehdä jatkossa niin että laitetaan ketju pystyyn ja Samppa sitten tulee kun kristallipallonsa luota ennättää ja kertoo kuinka matseissa käy. Mielummin hyvissä ajoin niin voidaan etsiä keroimet kohdilleen ja kivitalot kiinnitykseen.
ps. Vaikka Mir ei ole maailmanluokan mies shoottaamaan jalkoihin niin kumman monta subi voittoa uralta löytyy. Se miten sinne mattoon mennään on ihan sama, vaikka heittäis dollarin matolle ja odottais että kaveri syöksyy sitä poimimaan. :jahas: