UFC 145 @Atlanta 21.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goatse
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toivottavasti Evans voittaa. Nyt tulee toinen kerta, kun kannatan Rashadia matsissa (eka kerta oli Titoa vastaan).

Jon Jones on paras ja sehän tunnetusti eniten ärsyttää ihmisiä.

Pitää paikkansa ainakin osittain, varmaan miehen tekemisillä ja olemuksella on myös jotain tekemistä asian kanssa.

A.Silvaakin monet on pitäneet ärsyttävänä, mutta tällä hetkellä Silva jää niin pahasti Jonesin taitojen varjoon että
hatersit alkaa kääntää kelkkaansa Jonesin puolelle. Jones on tähän mennessä taitavin ja lahjakkain ottelija mitä
ollaan isoissa kehissä nähty sano muut mitä sano.

A.Silvaakin monet on pitäneet ärsyttävänä, mutta tällä hetkellä Silva jää niin pahasti Jonesin taitojen varjoon että
hatersit alkaa kääntää kelkkaansa Jonesin puolelle. Jones on tähän mennessä taitavin ja lahjakkain ottelija mitä
ollaan isoissa kehissä nähty sano muut mitä sano.

Niin no Jonesilla on parempi paini ja pidemmät raajat kuin Silvalla. Pysty on teknisesti valovuosia jäljessä. Minulla Silva ei ole ikinä aiheuttanut ärsyyntymistä paitsi ehkä Japin kanssa väittelemisen takia.

Jon Jones on varmaan tän hetken ylivoimaisin vapaaottelija ja sekös näköjään ottaakin jostain syystä Suomalaisia vapaaottelufaneja päähän. Mua se ei haittaa, mielenkiintoista nähdä kun Jones rökittää aluksi keskeytyksen Evansista jonka jälkeen opettaa pappa Hendolle nyky vapaaottelua jonka jälkeen meneekin raskaaseen sarjaan. Jon Jones vs Junior Dos Santos 2013?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se on vaikeeta kuullostaa "vakuuttavalta", kun molemmat on mukavia miehiä.. Tai toinen on, toinen esittää mukavaa.

edit. kyllä, tunnen molemmat henkkoht.

Vittu mä en tajua tota vihaa molempia jannuja kohtaan. Molemmat mun lempiotteliijoita, Rashad TUF 2sesta lähtien ja Jones Bonnar-matsista lähtien. Kevyt showboating ja itsevarmuus on sitä mitä näen kummassakin miehessä enkä mitään ylimielistä feikkiä koppavuutta. Nomutta haters gonna hate, mirers gonna mire & potatoes gonna potate.

Jumalauta, Q&A session isäntänä Chael Sonnen!

Ei sil oo väliä.. Kelpaa vaikka se, että Jones lyö vahingossa ohtansa omaan polveen doctor stoppage koska cut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom