UFC 145 @Atlanta 21.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goatse
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ymmärsit väärin, tarkoitin että Rashadilla on etu Shoguniin, Rampageen ja Machidaan eli Jonesin vanhoihin vastustajiin nähden.
Tottakai Rashadin ja Jonesin yhteinen reenaus on +-0 molemmille, sen nyt tajuaa kuka tahansa.

Ymmärsin ihan sen mukaan mitä kirjoitit. "Se että Rashad ja Jones on treenannu yhessä on IMO iso faktori tässä matsissa Rashadin eduksi." Miten muuten tämän lauseen voi ymmärtää, kuin että mielestäsi Rashad hyötyy enemmän kuin Jones siitä, että ovat treenanneet aiemmin yhdessä. Jos tulee aivopieruja, niin ei pidä laittaa niitä lukijan väärinymmärryksen piikkiin. Todetaan vielä, että jos Rashadin ja Jonesin yhteinen treenaus on molemmille +-0 eli toisin sanoen Rashadin hyöty on 0, niin ei se tietenkään hyödy siitä myöskään suhteessa Shoguniin, Rampageen ja Machidaankaan nähden.

Ei ole tarkoitus ärsyttää ja nussia pilkkua, on vain häirinnyt jo jonkin aikaa, kun niin paljon saa lukea siitä miten Rashadilla on nyt etua siitä, kun tuntee Jonesin metkut. Jos olisi pakko veikata kumpi näistä kavereista todennäköisemmin osaa paremmin hyödyntää yhteistä historiaansa, niin veikkaisin itse ennemmin, että se on Jones taustajoukkoineen.

Ymmärsin ihan sen mukaan mitä kirjoitit. "Se että Rashad ja Jones on treenannu yhessä on IMO iso faktori tässä matsissa Rashadin eduksi." Miten muuten tämän lauseen voi ymmärtää, kuin että mielestäsi Rashad hyötyy enemmän kuin Jones siitä, että ovat treenanneet aiemmin yhdessä. Jos tulee aivopieruja, niin ei pidä laittaa niitä lukijan väärinymmärryksen piikkiin. Todetaan vielä, että jos Rashadin ja Jonesin yhteinen treenaus on molemmille +-0 eli toisin sanoen Rashadin hyöty on 0, niin ei se tietenkään hyödy siitä myöskään suhteessa Shoguniin, Rampageen ja Machidaankaan nähden.

Ei ole tarkoitus ärsyttää ja nussia pilkkua, on vain häirinnyt jo jonkin aikaa, kun niin paljon saa lukea siitä miten Rashadilla on nyt etua siitä, kun tuntee Jonesin metkut. Jos olisi pakko veikata kumpi näistä kavereista todennäköisemmin osaa paremmin hyödyntää yhteistä historiaansa, niin veikkaisin itse ennemmin, että se on Jones taustajoukkoineen.

On jo aika agressiivista tuo sinun Jonesin fanittaminen. Mitä meinaat sanoa jos Rashad, josta en erityisemmin pidä itsekään, lopettaa Jonesin brutaalisti ja pyyhkii hetkeksi sen vittumaisen virneen sen naamalta?

On jo aika agressiivista tuo sinun Jonesin fanittaminen. Mitä meinaat sanoa jos Rashad, josta en erityisemmin pidä itsekään, lopettaa Jonesin brutaalisti ja pyyhkii hetkeksi sen vittumaisen virneen sen naamalta?

Toivottavasti, oon nimittäin Rashadin puolella. :) Muutenkin kuin rahan/vedonlyönnin takia.. Oon vain objektiivinen Jonesin suhteen, se kaveri on kaiken hypensa ja ylistyksensä ansainnut.

Toivottavasti, oon nimittäin Rashadin puolella. :) Muutenkin kuin rahan/vedonlyönnin takia.. Oon vain objektiivinen Jonesin suhteen, se kaveri on kaiken hypensa ja ylistyksensä ansainnut.

Ok. Kieltämättä Rashadin yli 4.0 kerroin houkutteli minuakin ihan riittävästi :D mut kaikessa harvinaisuudessaan aivan käsittömättömän vaikee mainevent olla kummankaan puolella. Rashad on vaikuttanu mun silmiin jo vuosia yliarvostetulta kusipäältä. Jones puolestaan nostaa kusipäisyyden kriteerit aivan uudelle tasolle. En diggaile kumpaakaan ja näen rashadin altavastaajana, mutta se kerroin tekee musta ens lauantai-illan ajaksi Evans fanin. Toisaalta jos Jones voittaa, tulevien haastajien kertoimet vain kasvaa häntä vastaan. Ja mikä olis siistimpää kun voittaa iso läjä fyffee Shogunilla rematchissa yli femman kertoimella :D saahan sitä unelmoida.

Olenko ainoa jota ärsyttää se että Rashad keskeyttää ja puhuu päälle vähän väliä? Rampagen ja Evansin TUF oli ärsyttävää seurattavaa molempien perseilyn takia.

Musta taas tuntuu, että Rashad tuntee Greg Jackson's Gymin coach possen niin hyvin (koska on treenannu siellä monta vuotta kauemmin kun Jones) että osaa arvata minkälaisella gameplanilla lähdetään liikenteeseen. Mutta eipä oo paljon väliä mitä me ajatellaan. Imo Rashadilla vaan on paras mahis voittaa Jones lightheavyssä ja tuo yli 4.40 kerroin (unibet) on TODELLA houkutteleva vrt. esim Shogunin kerroin oli jotain 2.20 luokkaa.

Valistakaahan mua miksi Jonesia pidetään mma:n suurimpana kusipäänä, ainakin pakkiksella?
Omasta mielestä se vain paistaa läpi tyypistä. Se että kiittelee jumalaa ei automaattisesti yliviiva tuota.

Tietenkin voin olla aivan väärässä, mutta ainakin omalla kohdalla tuo tuntuu olevan päällimmäinen fiilis joka ikisessä haastiksessa/videossa.

Ennen liputin miehen puolesta, ennen vyötä siis, ja en nytkään herran taitoja vähättele lainkaan. Uskomaton tyyppi näin vaparin osalta.

Musta taas tuntuu, että Rashad tuntee Greg Jackson's Gymin coach possen niin hyvin (koska on treenannu siellä monta vuotta kauemmin kun Jones) että osaa arvata minkälaisella gameplanilla lähdetään liikenteeseen. Mutta eipä oo paljon väliä mitä me ajatellaan. Imo Rashadilla vaan on paras mahis voittaa Jones lightheavyssä ja tuo yli 4.40 kerroin (unibet) on TODELLA houkutteleva vrt. esim Shogunin kerroin oli jotain 2.20 luokkaa.

Niin, no tämä nyt on pelkkää mutuilua, mutta itse ajattelisin, että juuri Jacksonin campin takia etu olisi Jonesilla. Rashad tuntee kaikki, mutta kaikki tuntee myös Rashadin, jolloin hän on taktisessa mielessä siltä osin yksin koko Jacksonin leiriä vastaan.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että Rashadilla on selvästi parhaat saumat edellisiin haastajiin nähden yllättää Jones ja tuo 4.40 on selvä ylikerroin. Harkitsisin jollain 3.60 kertoimellakin vielä. Evans on ehkä paremmassa kunnossa kuin koskaan, mutta paljon on kiinni siitä onko Jones jatkanut edelleen kehittymistään muilta karkuun vai joko suurimmat kehityspyrähdykset on nähty.

En vaan tajua, miksi jengi vihaa Jonesia noin paljon. Tietysti mestaria vihataan aina, mutta jotain rajaa. Yleinen mielipide monessa paikassa tuntuu olevan, että Jones on mulkuin ja ylimielisin ottelija historiassa, mutta mitä se on tehnyt ansaitakseen moisen tittelin? En ole kaikkia Jonesin haastatteluja katsonut, mutta en ole ikinä kuullut hänen puhuvan halventavasti kenestäkään ottelijasta tai uhonneen jotain sen tyylistä, että "Minä olen paras eikä kukaan tule ikinä voittamaan minua!" eikä ole uhonnut, että "Tuhoan seuraavan vastustajani! Hänellä ei ole MITÄÄN mahdollisuuksia!". Meikästä se käyttäytyy aina tosi rauhallisesti ja asiallisesti, vähän pisti yhdessä kohtaa Rashadille takasin siinä vaiheessa, kun Rashad oli jauhanu minuutin siitä, kuinka feikki ja epäkunnioittava Jones on.

Ainot epäkunnioittava asia, mitä oon Jonesin nähny tekevän, on ottelun alussa käden laahaaminen maassa (tästäkin voi olla montaa mieltä, että onko sillä tarkotus epäkunnioittaa vastustajaa). Kehässä monikin ottelija on täysin eri ihminen, pätee monenkin kohdalla. Mutta siltikään Jones ei taunttaa vastustajia tai pelleile muulla tavalla. Liekö tässäkin pohjalla se, että ihmisiä ei ärsytä Jones, vaan Jonesin fanit, jotka ovat nostamassa häntä jo p4p-listan ykköseksi, historian kovimmaksi ottelijaksi sekä hw-divarin parhaaksi ottelijaksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rashad tuntee jacksonin campin joo.MUTTA eihän se tarkota mitään.Ne tekee varmasti aika yksilölliset gameplanit jokaseen otteluun joten eihän Rashad voi tietää mitä ne siellä sumplii.Niikun joku sano niin isompi etu on juurikin Jonesin joukoilla koska ne tuntee Rashadin todella hyvin.

Itse veikkaan et Rashad hakee mattoon ja Jones pysyy pystyssä.Tosin kun kaverilla on tollanen reach niin harvoin on hyvä idea sen kanssa heilua pystyssä.

Rashadilla on aina se one shot mahdollisuus,Todella nopeet kädet kyllä mut toi reach vaikeuttaa asioita huomattavasti.Jones ei oo myöskään saanu juurikaan kunnolla osumaa ja voi olla että jos Rashad pääsee GnP kunnolla niin Jonesilta katkee "selkäranka".

Mielenkiintonen ottelu.Vähän pelkään et käy juurikin niin et Jones lopettaa matsin suht nopeesti jollain lukolla/kuristuksella.

Mä olen kanssa vähän ihmeissäni tosta Jones-vihasta mikä tuntuu vellovan.

Täytyy myöntää että olin itse suuri Jones fani heti Bonnar matsista lähtien ja oli kyllä hieno seurata ukon nousua huipulle. Sittemmin kun Jonesista tuli mestari ja mies on jyrännyt tieltään kaikki vastustajat ja vieläpä helposti on tuo fanituskin tietyllä tavalla hävinnyt. Nuori nouseva talentti on jotenkin helpompi kohde samaistua kuin ylivoimainen mestari. Olisko tässä yksi syy. Mies sai kaiken vähän liian nopeasti ja vieläpä näytti siltä että kaikki tapahtui liiankin helposti.

Jonesin persoona on jotenkin vähän ristiriitainen. Ne jeesustelut aina vähän särähtää ateistin korvaan, mutta ei toisaalta pahemmin haittaa, pahemiakin tapauksia on. Haastatteluissa Jones on hyvin kunnioittava ja jopa ylikorrekti. Se että mies kerran suuttuis ja päästäis tunteet valloilleen vois tehdä miehen statukselle vain hyvää. Kukaan ei oikeesti voi olla noin korrekti ja "täydellinen", siitä tulee vaan olo että Jones feikkaa. Fakta on kuitenkin se että Jones on ihan helvetin nuori ja se monesti paistaa jutuista läpi. Kehässä Jonesin temput ja kikkailut näyttää välillä siltä että mies on niin ylivoimainen että pitää sitä vielä korostaa ja esitellä sitä kaiken muun päälle. Vähän sama kuin Spiderissa, tekis vaan duuninsa ja jättäis turhat elvistelyt vähemmälle niin tulis vähemmän jälkipuinteja..

Rashad on persoonana ja ottelijana ihan maksimaalisen ärsyttävä että en edes viitti alottaa vuodattamaan... :) Todella toivon että Bones tekee Rashadille samat kuin Lyoto aikanaan ja mielummin niin että rankaisee sitä ensin brutaalisti muutaman erän ajan niin ettei jää mitään selittelemisen varaa..

Haastatteluissa Jones on hyvin kunnioittava ja jopa ylikorrekti. Se että mies kerran suuttuis ja päästäis tunteet valloilleen vois tehdä miehen statukselle vain hyvää. Kukaan ei oikeesti voi olla noin korrekti ja "täydellinen", siitä tulee vaan olo että Jones feikkaa.
Tämä.

Vahan itsekin ihmettelen tuota Jones vihaa. Kenellakaan kun ei edes ole konkreettista esimerkkia siita miten se olis kusipaa. Tottakai se on itsevarma, ehka hieman tarpeettoman itsevarma, mutta ei kai itsevarmuus ole sama asia kun kusipaisyys. Jengi tahtoo vaan joskus vihata jotain joka on ylivoimainen. Ei kaikki voi olla yhta vaatimattomia kuin GSP tai Fedukka.

Se jeesustelu on tosiaan näin ateistista hiukan ärsyttävää, mutta ei tosiaan mitenkään ylitsepääsemätöntä.
Mutta sitten kun on tällaisia juttuja, niin tulee miehestä aika feikki olo

Mieluusti miehen matseja seuraaan kuitenkin, kunhan ei tarvitse kuunnella tai hehkutella kehän ulkopuolella.
Helvetin lahjakas kaveri eikä matsitkaan ole olleet mitään tylsiä väkisinmakailuja. Että vaikka GSP onkin persoonallisuudeltaan parempi, niin silti mielummin seuraan Jonesin matseja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oon tienny jo kauan, että Chuck ei oo toipunu kovin hyvin viimeisistä matseistaan, mutta se kuulostaa joka kerta pahemmalta :S Tulee melkee Goodrigde mieleen kohta.

Oon tienny jo kauan, että Chuck ei oo toipunu kovin hyvin viimeisistä matseistaan, mutta se kuulostaa joka kerta pahemmalta :S Tulee melkee Goodrigde mieleen kohta.

Veikkaan että toi on myös osittain sen huumeiden käytöstä

Kyllä Chuck taisi olla pahimmassa kunnossa silloin niitten parin viimeisen matsin ja TUF-kauden aikana. Nyt ei ole enää niin vakavassa kunnossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom