UFC 145 @Atlanta 21.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goatse
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On sitä vaparia Zuffan ulkopuolellakin. Omasta mielestä Liddell, Wand ja Shogun ovat Jonesia edellä saavutuksissa.

Myös Tito on saavutuksissa edellä.

Mitä sä taas selität? Miten "Sonnen rank1" liittyy siihen että mun mielestä Jones joutuu ottelemaan vielä jonkun aikaa ennen ku sille tulee rank 1 p4p? Sä et lue viestejä ja vittuilet kaikille koko ajan. Toisekseen en muista ikinä sanononeeni että sonnen olisi paras. Imo Sonnen on mw rank 2 atm ja ei mahdu p4p top 10 ollenkaan

Itseasiassa luen ja tuollaisiin palikkalogiikalla väritettyihin viesteihin en koe tarpeelliseksi vastata asiallisesti. Jos nyt tämän kerran kuitenkin vastataan niin täältäpä tulee. Elikkä tuo Sonnen heitto multa oli vain heitto, yhtä looginen kuin nuo sinunkin sepustuksesi. Ei häviöitä voi selitellä munkkilukolla tai munkkityrmäyksellä, tappiot on tappioita. Miksi en ei paina kupissa kun on kyse GSP:stä ja Silvasta, mutta esim. Fedorin kohdalla tappiot taas bustas myytin?

Mikä se nyt on raja jolloin voidaan alkaa pitämään p4p goattina? Fedor putos tappion myötä puheista suurimmalla osalla, käykö näin myös Silvalle kun häviää Sonnille? Vai eikö sitä lasketa? Tässä nyt kokonaisuudessaan päästään siihen, että nämä keskustelut on ihan helvetin typeriä. Samalla kun hehkutetaan Silvan saavutuksia niin Jonesin suoritusten arvoa laskee miehen fysiikka, joka on aika hyvin suhteessa verrattavissa Silvaan painoluokittain.

Itseasiassa luen ja tuollaisiin palikkalogiikalla väritettyihin viesteihin en koe tarpeelliseksi vastata asiallisesti. Jos nyt tämän kerran kuitenkin vastataan niin täältäpä tulee. Elikkä tuo Sonnen heitto multa oli vain heitto, yhtä looginen kuin nuo sinunkin sepustuksesi. Ei häviöitä voi selitellä munkkilukolla tai munkkityrmäyksellä, tappiot on tappioita. Miksi en ei paina kupissa kun on kyse GSP:stä ja Silvasta, mutta esim. Fedorin kohdalla tappiot taas bustas myytin?

Mikä se nyt on raja jolloin voidaan alkaa pitämään p4p goattina? Fedor putos tappion myötä puheista suurimmalla osalla, käykö näin myös Silvalle kun häviää Sonnille? Vai eikö sitä lasketa? Tässä nyt kokonaisuudessaan päästään siihen, että nämä keskustelut on ihan helvetin typeriä. Samalla kun hehkutetaan Silvan saavutuksia niin Jonesin suoritusten arvoa laskee miehen fysiikka, joka on aika hyvin suhteessa verrattavissa Silvaan painoluokittain.

Kyllä häviöitä voi selitellä varsin hyvinkin. Paras esimerkki lienee lentavä saksilukko Silvaa vastaan tai dq häviö ku oli epäselvyyksiä sääntöjen kanssa. Matt Serra tappio oli yks ufc historian isoimpia yllätyksia ja uusinnassa nähtiin miten keskikastin ufc ottelija pärjää top ottelijalle.

Ymmärrän että sua vituttaa se että mä en laita Sonnenin lukotusta noihin saman tason munkkeihin. :D

Fedorista en myöskään ole puhunut mitään vähään aikaa muistaakseni mutta Fedoria en laita gsp/silva kastiin sillä Fedor on HW mestari ja ei ole otellut ufc:ssa eikä ottelut ole ollu yhtä vakuuttavia ku gsp/silva otteluissa joissa voittaja on usein selvillä alku minuuteista lähtien. Lw, ww ja mw on keskimäärin kovempi tasosia ku muut luokat sillä niiden painoluokkaisia ottelijoita on enemmän ja täten kilpailu on kovempaa.

On sitä vaparia Zuffan ulkopuolellakin. Omasta mielestä Liddell, Wand ja Shogun ovat Jonesia edellä saavutuksissa.

Eli väität että vaikka tämä minun sanomani juttu tulee tapahtumaan "Ainakin Jon Jones on kiistatta paras LHW ja etenkin jos puolustaa mestaruuttaan vielä Evans, Henderson, Davis ja Gustafsson vastaan. Sitten tittelipuolustuksia olisi 6kpl joka on enemmän kuin tito Ortizin 5 puolustusta ja Chuck Liddelin 4 puolustusta.
Ja tuolloin vastustajien taso (kuten on jo nyt) olisi ihan jäätävästi parempi kuin kellään muulla." niin edelleen Jon Jonesin saavutukset eivät ole kovimpia LHW:ssä? Taidat vain vihata Jonesia ja vaikka hän ei 15 vuodden urallaan häviäisi koskaan ja joka vuosi puolustaisi titteliään 4 kertaa noin.

Kyllä häviöitä voi selitellä varsin hyvinkin. Paras esimerkki lienee lentavä saksilukko Silvaa vastaan tai dq häviö ku oli epäselvyyksiä sääntöjen kanssa. Matt Serra tappio oli yks ufc historian isoimpia yllätyksia ja uusinnassa nähtiin miten keskikastin ufc ottelija pärjää top ottelijalle.

Ymmärrän että sua vituttaa se että mä en laita Sonnenin lukotusta noihin saman tason munkkeihin. :D

Pitää ensi kerralla pyytää isoja poikia treeneissä näyttämään mulle lentävä saksilukko.

Fedorista en myöskään ole puhunut mitään vähään aikaa muistaakseni mutta Fedoria en laita gsp/silva kastiin sillä Fedor on HW mestari ja ei ole otellut ufc:ssa eikä ottelut ole ollu yhtä vakuuttavia ku gsp/silva otteluissa joissa voittaja on usein selvillä alku minuuteista lähtien. Lw, ww ja mw on keskimäärin kovempi tasosia ku muut luokat sillä niiden painoluokkaisia ottelijoita on enemmän ja täten kilpailu on kovempaa.

Fedorin saavutusten kumoaminen siksi, että otteli PRIDE:ssa eikä UFC:ssa on vähän sama kuin sanoisi, että Hughes ja Liddell ovat ihan paskoja, koska eivät otelleet PRIDE:ssa. Vuosina 2000-2006 PRIDE oli kuitenkin suht selkeästi ykkösorganisaatio ja Liddellin ja Hughesin parhaat vuodet sijoittuvat tuohon haarukkaan.

Fedorin kohdalla kannattaa muistaa se, että mies on semmoinen pulskea keskisarjalaisen raamit, joka ottelee raskaassa sarjassa. Väittäisin, että suurin piirtein seitsemän vuoden ajan Fedorinkin kohdalla oli selvää alkuminuuteista lähtien kuka matsin voittaa.

Eli väität että vaikka tämä minun sanomani juttu tulee tapahtumaan "Ainakin Jon Jones on kiistatta paras LHW ja etenkin jos puolustaa mestaruuttaan vielä Evans, Henderson, Davis ja Gustafsson vastaan. Sitten tittelipuolustuksia olisi 6kpl joka on enemmän kuin tito Ortizin 5 puolustusta ja Chuck Liddelin 4 puolustusta.
Ja tuolloin vastustajien taso (kuten on jo nyt) olisi ihan jäätävästi parempi kuin kellään muulla." niin edelleen Jon Jonesin saavutukset eivät ole kovimpia LHW:ssä? Taidat vain vihata Jonesia ja vaikka hän ei 15 vuodden urallaan häviäisi koskaan ja joka vuosi puolustaisi titteliään 4 kertaa noin.

Puhuin nykytilanteesta, jos jäi epäselväksi. En kyllä varmaan tykkäisi Jonesista yhtään enempää, vaikka olisi voittamaton 15 vuoden jälkeen ja puolustaisi titteliä neljästi vuodessa. Kunnioitusta löytyisi tietysti kuten nytkin, mutta omalla kohdalla ottelijoista ei tule suosikkeja pelkästään siksi, että he ovat parhaita.

Kyllahan naita uskomattoman dominoivia ottelijoita tulee UFC:hen koko ajan, joitten pitais teoriassa pitaa vyo ikuisesti. Pitihan Lesnarinkin olla aivan lyomaton kun se on niin alyttoman kokoinen ja tosi kova painitausta. Samaa hypea oli Machidan ymparilla mutta ei kauaa vyo pysyny miehella. Samoin silvan piti olla aivan lyomaton mutta Sonnen naytti etta tietyt ottelutyylit ei vaan sovi vastakkain.

Jonesilla on kieltamatta hyvat mahikset olla huipulla ja pitkaan, mutta siihen voi tulla vaikka mita matkan varrella vastaan - loukkaantumisia, motivaatiopula, tai yksinkertaisesti vastustaja jonka ottelutyyli on hankala sille. Jos reach olis pelkka kriteeri niin kai joku Struve hallitsisi raskasta sarjaa suvereenisti. Mielestani parasta MMA:ssa on just sen arvaamattomuus.

Oon katsonut vaparia 07-vuodesta lähtien, ja Jones on osoittanut jotain sellaista jota kukaan muu ei ole pystynyt tekemään. Se uskomaton dominointi jne.

Lempiottelijani siitä asti kun nöyryytti Bonnaria.

Mä oon katsonut vaparia vuodesta 1996, ja mielestäni Jones on täysin omassa sarjassaan. Ei ole pitkää recorida ei. Se on vähän vaikeaa, kun on 24. Mutta se pataan lyömisen tyyli on puhdasta raiskausta. Shogun, Machida - pystyjätkien kuninkaat - Jonesin naamassa ei naarmuakaan. Se Shogunin hakkaaminen oli yksi harvoja matseja, missä mä olen ihan aidosti säälinyt vastustajaa kotikatsomossa. Tai "Rampagea ei pysty kuristaan kukaan", tää 24 v pysty.

Jonesille on kyl myös pakko antaa propsit siitä et se matsaa niin helvetin usein, viimevuonna 4 matsia, joista 3 oli tittelimatseja, kuinka monesta chämpistä koskaan on voinu sanoa samaa.. Ylipätään tää matsi tulee olemaan jonesin seitsemäs rapiaan kahtee vuoteen. Tää on se fakta jonka perusteella ite nostan tyypin hyvin korkealle.

Jonesille on kyl myös pakko antaa propsit siitä et se matsaa niin helvetin usein, viimevuonna 4 matsia, joista 3 oli tittelimatseja, kuinka monesta chämpistä koskaan on voinu sanoa samaa.. Ylipätään tää matsi tulee olemaan jonesin seitsemäs rapiaan kahtee vuoteen. Tää on se fakta jonka perusteella ite nostan tyypin hyvin korkealle.
Mun mielestä tää on kans aika tärkee juttu, kunnioitukset Jonesille siitä. Pari vuotta kun vielä eteenpäin mennään niin tiedetään paremmin mikä Jones on miehiään ja mihin se asettuu tässä arvostelussa mutta sanotaan että tällä hetkellä näyttää kyllä siltä että on paljon epätodennäkösempää että joku tulisi ja voittaisi Jonesin sanotaan nyt vaikka muutaman vuoden sisällä, kuin että Silva tai GSP häviää jonkun matsin lähitulevaisuudessa. Jones on ollut dominoivin ottelija aika selvästi, ja siitä syystä tietty erittäin viihdyttävä. Itse miehestä henkilönä en hirveästi lämpeä ja sen fysiikka on aika lähellä geenimanipuloitua tohon painoluokkaan. Aivan ylivoimasesti pisin reachi vrt. contendereihin (kädet on todelliset apinakädet eli siis paljon pidemmät kuin monilla samanpituisilla ottelijoilla), ja järjettömät kanankoipijalat jotka ei paina yhtään mitään. Jonesilla on loppupeleissä aika naurettava anatomia kun jalat kuuluu jollekkin 60 kiloselle korkeushyppääjälle ja yläkroppa on raskassarjalaiselle nyrkkeilijälle kuuluva. Ilmeisesti tää kuitenkin on se toimivin konsepti MMA:ssa ja ylipäätään ottelemiseen liittyvässä painoluokkasuunnittelussa/kusetuksessa. Vielä kun tuohon yhdistetään valtavat taustajoukot ja maailman huipputason valmennus niin tulos on jo näkyvissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä oon ollu pakkiksella vuodesta 2005 ja mun mielestä sillä ei oo mitään tekemistä mielipiteiden suhteen kuinka kauan on tehny jotakin.

painuisit nyt jo vittuun tältä palstalta, sulla ei mitään muuta heittää kun provoa toisensa jälkeen. Jon Jones on ollut ihan helvetisti vakuuttavampi kuin GSP ja Spider yhteensä. Jonesin viimeiset vastustajat Rua, Jackson ja Machida. kaikki heistä kovimpia mma-ottelijoina ikinä ja Jones käytännössä raiskasi kaikki.

Mitä provoa tossa on?
GSP: Ennen Shields matsia ei ollut hävinnyt erääkään johonkin 3 vuoteen, 24 matsia joista 22 voittoa, puolustanut nyt vyötään 6 kertaa putkeen.
Anderson Silva: 15 ottelun voittoputki, 9 kertaa puolustanut vyötään, noussut 2 kertaa ylempään painoluokkaan matsaamaan, recordissa 35 matsia joista 31 voittoa.
Jon Jones: Puolustanut vyötään 2 kertaa, recordi 16 matsia joista 1 tappio (oli kyllä parempi ottelija että ei hävinnyt huonouttaan mutta laittomat lyönnit ovat laittomia)

Onhan se Jones vaikuttanut kovalta ja onhan se hypensä ansainnut, mutta katsellaan nyt vielä jonkin aikaa ennenkuin me lähdetään kaveria laittamaan Anderson Silvan ja GSP:n edelle. Onhan tässä LHW goatti tekemisissä, mutta en nyt sitä titteliä ihan vielä hänelle antaisi.

Mitä provoa tossa on?
GSP: Ennen Shields matsia ei ollut hävinnyt erääkään johonkin 3 vuoteen, 24 matsia joista 22 voittoa, puolustanut nyt vyötään 6 kertaa putkeen.
Anderson Silva: 15 ottelun voittoputki, 9 kertaa puolustanut vyötään, noussut 2 kertaa ylempään painoluokkaan matsaamaan, recordissa 35 matsia joista 31 voittoa.
Jon Jones: Puolustanut vyötään 2 kertaa, recordi 16 matsia joista 1 tappio (oli kyllä parempi ottelija että ei hävinnyt huonouttaan mutta laittomat lyönnit ovat laittomia)

Onhan se Jones vaikuttanut kovalta ja onhan se hypensä ansainnut, mutta katsellaan nyt vielä jonkin aikaa ennenkuin me lähdetään kaveria laittamaan Anderson Silvan ja GSP:n edelle. Onhan tässä LHW goatti tekemisissä, mutta en nyt sitä titteliä ihan vielä hänelle antaisi.

Ryan on ollut samanlainen trolli aina, viestihistoriasta on poistettu varmaan 2/3 viesteistä kun ne ovat ylläolevan kaltaisia. Loggaa harvoin ja haastaa riitaa.

Mitä sä taas selität? Miten "Sonnen rank1" liittyy siihen että mun mielestä Jones joutuu ottelemaan vielä jonkun aikaa ennen ku sille tulee rank 1 p4p? Sä et lue viestejä ja vittuilet kaikille koko ajan. Toisekseen en muista ikinä sanononeeni että sonnen olisi paras. Imo Sonnen on mw rank 2 atm ja ei mahdu p4p top 10 ollenkaan

Tuo mun heitto lähinnä liittyi siihen, että jos lähdetään oman maun mukaan rankkaamaan voittoja ja tappioita munkeiksi niin menee pohja koko keskustelulta. Varsinkin, jos täysin verrattavissa oleva tilanne taas ei sovi kuvioon --> Silva vs Sonnen (Sonnen voittaa 4 erää ja jää triangeliin vikassa) vrt. Silva vs Chonan. Enkä nyt ole viemässä Silvan saavutuksia mihinkään nuiden ikivanhojen tappioiden osalta. Se nyt vaan on fakta, että ei ole pitkää aikaa kun Silva on hävinnyt neljä erää putkeen.

Jotta keskustelussa olisi jotain järkeä niin olisi kenties aiheellista linjata, että millä mittareilla näitä p4p titteleitä jaetaan. Jos katsotaan puhtaasti fight finderistä recordia niin tottakai Silva ja GSP on vielä Jonesin edellä. Jones on kuitenkin ollut niin vakuuttava erittäin kovatasoisia vastustajia vastaan, että ei ole mielestäni lainkaan tuulesta temmattua sanoa miestä jo tässä vaiheessa GSP:tä kovemmaksi ottelijaksi. Itse ainakin arvostan ottelijaa enemmän, jos se hakee lopetuksia.

Sanonpahan vaan että tässä eventissä rahat kannattaa lyödä LHW #1seen, eli Evanssiin. Vyö vaihtaa omistajaa.

Sanonpahan vaan että tässä eventissä rahat kannattaa lyödä LHW #1seen, eli Evanssiin. Vyö vaihtaa omistajaa.

Itsekin löin jo Evansia 4.20 kertoimella. Mutta todennäköistä se ei kyllä ole, että voitto tulee. IMO n.65-70% Jonesille. Oli niin tai näin, tässä on tod.näk kovin haaste Jonesille toistaiseksi. Jos Jones tämän vie selvästi, niin voisi olla ihan hyvä aika jo siirtyä uusien haasteiden pariin raskaaseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom