on vähän mustavalkoista väittää, että jokainen roinaisi.
Kyllä ne ammattijalkapalloilijatki douppaa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
on vähän mustavalkoista väittää, että jokainen roinaisi.
Kyllähän siellä varmasti roinataan, mutta huipulla on varmasti mahdollisuus pärjätä, vaikkei dopingiin koskisikaan
No siis jos puhutaan MMA matsista niin jotenki mua ainaki nauratti että joku sanoo että "olipa ihme että kaveri jopa yritti lyödä", vai mitä? Luulis että se on aikamoinen selkiö että yritetään lyödä :D Ehkä oon liian biased näkemään sitä "kehitystä", en tiedä. Ehkä mulla on liian suuret Cain lasit päässä, en tiedä, mutta en usko. Enkä mielestäni vauhkoo, mutta en kyllä ymmärrä sitä miten se on kehittyny ja kuten sanoin tossa; ehkä oon liian sokea näkemään sitä, mutta en usko koska koska katson aika puolueettomasti näitä matseja vaikka mulla onki suosikki matsissa.
En tiedä.. En ihmettelis.
Mikä kohta veti sanattomaksi? Se ettet lukenut noista tätä ennen vai se että noi ei sun mielestä vaikuta?
Tää roinakeskustelu kamppailuun liittyen on kyllä useimmiten melkolailla tylsää luettavaa...
Sen sijaan laitetaan kehiin eventin palkkiomassit (en ainakaan huomannut, että olisi ollut vielä linkkiä)!
Caini sai mielestäni melko mainion tilipussin, jonka toki kyllä täysin ansaitsikin. Schaubille, Thiagolle ja Kampmannille olis voinu jakaa ton Titon summan, mikä on miehen otteisiin nähden aivan mieletön rahamäärä. Tokihan mies on ollut aina kova vetämään yleisiö ruudun ääreen, mutta miehen liksa on kyllä tehdyn työn laatuun verrattuna melkosen järee. Tosin näinhän näillä kaikilla jäähdyttelevillä former champeilla tuntuu olevan.
samat tietyt tyypit tuomitsee ja hyväksyy nää listat täällä pakkiksella kuukauden välein sen mukaan miten suosikit on siellä sijoittuneet. Kuitenkin esim juuri Sherdogissa on aina samat jätkät väsäämässä listan. Ehkä Sherdogissa arvostetaan aktiivisuutta, kuitenkin sen Fedorin tappion jälkeen Lesnarilla on tappio, ja voitto. Fedorilla on vain lomaa. Fedorille ei ole vielä edes matsia sovittuna. Eli, jätä henkilökohtaisuuksiin meneminen pois ja keskustele niistä listoista pelkästään, voit haukkua ne miten lyttyyn tahansa, tosin jos perustelet hieman niin se on parempi. Mutta tuo vuosikymmenen dominointi käytettynä argumenttina today listalla on tosi kaukaa haettu argumentti, kuitenkin tarkoitus on listata ottelijat jotka ovat kuumia nyt eikä vuonna 2005. Tää on vaan miten minä tämän näen, ja tod näk myös miten Sherdog sen asian näkee.
Jos minuun viittaat, niin olen aina sanonut että noilla listoilla on usein joitakin typeryyksiä, vaikka sinänsä jos listalle pääsee niin on vahva ottelija, kuten tietenkin Lesnarkin on. Tämä Lesnarin sijoittaminen toiseksi Cainin käsittelyn jälkeen on yksi räikeimmistä typeryyksistä, koska miehellä on ylipäänsä vähän näyttöjä osaamisestaan ja jo lyhyellä urallaan on ehtinyt häviämään 2 kertaa. Jos menneiden vuosien tekemisiä ei arvosteta, niin missähän menee se raja, jolloin aiemmat näytöt ei enää merkitse mitään? Totta kai, jos ottelija vaikuttaisi viimeisimmissä otteluissaan olevan kaukana aiemmin osoittamastaan tasosta esimerkiksi häviämällä, niin on ymmärrettävää tiputtaa rankingeissä. Tai jos ottelija ei yksinkertaisesti ottele enää. Fedor on kuitenkin otellut edelleen enemmän tai vähemmän säännöllisesti top-10 ottelijoita vastaan ja ennen Werdum-ottelua täydellisellä menestyksellä. Mitä tulee Lesnarin mahtavaan aktiivisuuteen Fedoriin nähden, niin viime vuonna Lesnar otteli yhden(1) ottelun, Fedor kaksi(2) ja tänä vuonna Lesnar otteli kaksi(2) kertaa ja näyttää siltä että Fedor yhden(1) kerran.
Heräsi näistä keskusteluista mieleen.
Voiko pakkotoiston forum tehdä oman rankinginsin kaikista painoluokista?
Ranking päätettäisiin joten kuten äänestämällä foorumilaisten kesken? Esim. Jokainen luo oman listansa ja täten katsotaan esimerkiksi kuka on laitettu useimmiten ykköseksi jne...
En tiedä meneekö liian vaikeaksi ja toimiiko kuinka hyvin, mutta olisihan se mielenkiintoista, jos vaikka pelkkänään HW-luokasta tälläinen lista saataisiin aikaan.
Mielenkiintoista.
Heräsi näistä keskusteluista mieleen.
Voiko pakkotoiston forum tehdä oman rankinginsin kaikista painoluokista?
Ranking päätettäisiin joten kuten äänestämällä foorumilaisten kesken? Esim. Jokainen luo oman listansa ja täten katsotaan esimerkiksi kuka on laitettu useimmiten ykköseksi jne...
En tiedä meneekö liian vaikeaksi ja toimiiko kuinka hyvin, mutta olisihan se mielenkiintoista, jos vaikka pelkkänään HW-luokasta tälläinen lista saataisiin aikaan.
Lowkick.com on toteuttanut tuon idean: http://www.lowkick.com/rank/ranks_list Ihan hyvä ajatus minun mielestä ja lowkickissä tuottanut suhteellisen järkeviä rankingeja.
No sun tuossa luettelemat matsit jos otetaan huomioon, tämä siis vain teoreettista pohdiskelua, niin Fedorin vastustajien rankingit ja matsien tulokset
AA - 3 w
Rogers - 9 w
Werdum- 10 L
Lesnarin
Mir - 3 w
Carwin 4- w
Cain 4 - L
Lääkäri ei kyllä myönnä ottelu lupia henkilölle jolla on murtunut kylkiluu. Sen takia noi medicalit ja ottelukiellotkin asetetaan matsin jälkeen. Lieneekö tollaisessa vammassa se 6kk saikkua.silvalla murtunut kylkiluu.