UFC 121 spoilerketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
, sama periaate mielestäni toimii Fedoriin, jäi alokasmaiseen lukkoon minuutissa
?

Olen hieman eri mieltä kanssasi tästä.

"Fabricio "Vai Cavalo" Werdum is a Brazilian mixed martial artist, a two-time Brazilian Jiu-Jitsu world champion, a two-time ADCC world heavyweight champion and European Jiu-Jitsu champion. He has a Black Belt in Brazilian Jiu-Jitsu and a Black Belt in Judo. October 27, 2010, he is ranked as the #3 heavyweight in the world by Sherdog. "

Voitot molemmista Emilianenko veljeksistä, Alistair Overeemistä, Antonio Silvasta.
En käyttäisi sanaa alokasmainen tästä herrasta puhuttaessa.

Mikä on sun näkemys Envy että kuka oli tuolla hetkellä rank1. Ihan mielekiinnosta vain kysyn, en provona :D siis ennen 121

Minun mielestäni Werdumin olisi pitänyt olla nro 1. ennen 121 eventtiä. Fedorista voitto minuutissa ja voitto Antonio Silvasta alla. IMO kovemmat voitot kuin Lesnarilla tuossa vaiheessa.

Esim. Sherdogin rankkauksia ei kannatta ottaa liian tosissaan sillä ne on aina aikalailla ZUFFAA nuoleskelevia.

Esim. Sherdogin rankkauksia ei kannatta ottaa liian tosissaan sillä ne on aina aikalailla ZUFFAA nuoleskelevia.

Itse asiassa Sherdog on tunnetusti UFC kriittisin, muun muassa bannattu pariin kertaan UFC:n tapahtumista, kun kirjoittelu ei ole ollut UFC:n mieleen.

Olen hieman eri mieltä kanssasi tästä.

"Fabricio "Vai Cavalo" Werdum is a Brazilian mixed martial artist, a two-time Brazilian Jiu-Jitsu world champion, a two-time ADCC world heavyweight champion and European Jiu-Jitsu champion. He has a Black Belt in Brazilian Jiu-Jitsu and a Black Belt in Judo. October 27, 2010, he is ranked as the #3 heavyweight in the world by Sherdog. "

Voitot molemmista Emilianenko veljeksistä, Alistair Overeemistä, Antonio Silvasta.
En käyttäisi sanaa alokasmainen tästä herrasta puhuttaessa.

No tehdäänpä vertailua, Maialta kesti pidempään lukottaa Sonnen joka on oikeasti ihan vitun paska bjjssä eikä ole sambo kokemusta, Jacarelta vei kauemmin lukottaa Lindland joka on huonompi bjjssä tai sambossa kuin Fedor, Joten sanoisin että Fedor teki alokasmaisen virheen, en missään kohtaa sanonut että Werdum on alokasmainen. Jos teidän mielestä Fedorilla oli taktiikka kunnossa eikä mitään alokasmaisen hölmöä tapahtunut niin ok. Mä olen sitä mieltä että Fedorin olisi pitänyt voittaa tuo matsi ja voittaisi 98/100sta ja teki nyt alokasmaisen virheen. En tiedä miten te sen näette.

Itse asiassa Sherdog on tunnetusti UFC kriittisin, muun muassa bannattu pariin kertaan UFC:n tapahtumista, kun kirjoittelu ei ole ollut UFC:n mieleen.

Tiedän. Silti rankingit ovat mielestäni olleet vähän liiankin UFC painotteisia ( vaikka totta kai siellä eniten on UFC:stä ottelijoita). Tälle hetkellä esim. Lesnar nro. 2 HW rankingeissa on mielestäni aikamoista liioittelua.

No tehdäänpä vertailua, Maialta kesti pidempään lukottaa Sonnen joka on oikeasti ihan vitun paska bjjssä eikä ole sambo kokemusta, Jacarelta vei kauemmin lukottaa Lindland joka on huonompi bjjssä tai sambossa kuin Fedor, Joten sanoisin että Fedor teki alokasmaisen virheen, en missään kohtaa sanonut että Werdum on alokasmainen. Jos teidän mielestä Fedorilla oli taktiikka kunnossa eikä mitään alokasmaisen hölmöä tapahtunut niin ok. Mä olen sitä mieltä että Fedorin olisi pitänyt voittaa tuo matsi ja voittaisi 98/100sta ja teki nyt alokasmaisen virheen. En tiedä miten te sen näette.

En kyllä tiiä mikä muu se ois muka ollu ku alottelijamainen virhe. Kaveri iha selvästi hyppäs Werdumin guardiin käsi edellä monta kertaa kunnes sitte triangelin tarras kiinni. Liikaa hätiköintiä oli siinä pelissä. Ite sanon kans että Fedor voittaisi enemmän kuin 9/10 tuon matsin.

Samaa mieltä Japin kanssa , Fedor ryssi ihan ite ton matsin... Enkä usko, että Werdum haluaa enää kohdata Fedoria, sillä hänellä ei olisi enää kuin menetettävää seuraavassa matsissa, jossa tuskin Fedor enää samaan virheeseen lankeaisi.

Viimeksi muokattu:
Joo teki selvästi virheen, mutta se ei ollut mun mielestä sitä että Fedor olis jotenkin huonompi kuin ennen vaan johtus lähinnä liiallisesta innokkuudesta. Fedor ei kunniottanut tarpeeksi Werdum mattopeliä vaan yritti hakea nopeaa lopetusta. Sama virhe tuskin tulee toistumaan vähään aikaan, eiköhän Feukka oo läksynsä oppinut ja tulee entistä kovempana takaisin.

Entäs jos viimeinen keisari hävisi kyseisen ottelun tahallaan?

En kyllä tiiä mikä muu se ois muka ollu ku alottelijamainen virhe. Kaveri iha selvästi hyppäs Werdumin guardiin käsi edellä monta kertaa kunnes sitte triangelin tarras kiinni. Liikaa hätiköintiä oli siinä pelissä. Ite sanon kans että Fedor voittaisi enemmän kuin 9/10 tuon matsin.

Aloittelijamainen virhe siinä mielessä, että Fedor oli liian yli-innokas; sai jo muutaman hyvän yrityksen eikä Fedor siirtynyt pystyotteluun eli omalle mukavuusottelulleen kyseisessä matsissa. Kyseessä ei ollut kuiteskaan puhtaasti triangelikuristus vaan tuplalukko, käsilukko yhdistettynä triangelikuristukseen - muistaakseni Fedor taputti nimenomaisesti tuohon käsilukkoon eikä kyseiseen kuristukseen. Kyseinen tuplalukko on muistaakseni vielä Werdumin erittäin paljon harjoittelema - varsinkin tätä matsia varten - ja jonkin asteinen lempilukko, samoin kuin uusimman TUF:in sen yhden kaverin lempilukko on giljotiini, jossa hän on todella hyvä. Mielestäni on myös turha vedota siihen, että Fedori oli tosi huono, koska hävisi heti ottelun alussa, koska silloin lukot on helpoin ottaa; ottelijat eivät ole hikisiä / verisiä ja freeseinä täysissä voimissaan. Veikkaan, että myöhemmissä erissä juuri noiden edellä esitettyjen asioiden takia sama lukko ei olisi enää onnistunutkaan, ainakaan niin helposti. Ja kai siinä tulee vähän ylimieliseksikin kun miestä kaatu kuin heinää eikä edes Nogueira saa lukotettua useissa matseissa :jahas:. Pakko sen verran provota kysymällä, että entäs jos viimeinen keisari hävisi kyseisen ottelun tahallaan :wtf: - jos se kerran oli niin helppo häviö. Mutta miksi?

Pahoittelen en jaksa etsiä lähteitä.. Voi olla että puhuin ihan höpöjä, sori..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuka puhui huonosta? Alottelijamainen virhe se oli. Liikaa hätäilyä ja niin edelleen. Identtinen lukko ku millä Andersson laitto Chaelin taputtaan.

En jaksa edes vastata tohon sun viimeseen kysymykseen :D

?!?

Kuka puhui huonosta? Alottelijamainen virhe se oli. Liikaa hätäilyä ja niin edelleen. Identtinen lukko ku millä Andersson laitto Chaelin taputtaan.

En jaksa edes vastata tohon sun viimeseen kysymykseen :D

En tiedä Kanobag tarkoitiko minua, mutta olin samaa mieltä kuin sinä.. jatkoin vaa tarinaan ja kyllä se käsilukkoon taputti ei kuristukseen niin kuin Sonnen..

Triangeli + armbar oli molemmissa. Kehtaan sanoa että syön pääni jos oon väärässä ja meenki kahtoo molemmat matsit uusiks tän viestin jälkee, mutta.. Sonnen ehkä taputti triangeliin, mutta Anderssonilla oli selvästi armbar siinä kans = Sama lukko.

EDIT:

anderson-silva-vs-chael-sonnen-submit.jpg

xWERDUM62610.jpg

Jep?

Triangeli + armbar oli molemmissa. Kehtaan sanoa että syön pääni jos oon väärässä ja meenki kahtoo molemmat matsit uusiks tän viestin jälkee, mutta.. Sonnen ehkä taputti triangeliin, mutta Anderssonilla oli selvästi armbar siinä kans = Sama lukko.

Oon pahoillani kun en jaksa etsiä nyt lähteitä.. kiirus.. Mut käden ojentaminen kuuluu osana perus triangelikuristusta, koska sillä otetaan tila pois ettei veri pääse kiertämään eikä kuristus muuten - siis yleisesti onnistu - ilman käden ojennusta se on kuiteskin eri asia kuin vaihtaa trinagelista käsilukkoon jolloin paine asetetaan kyynerpäälle eli haetaan käsilukkoa. Tämä kombinaatio on siitä hyvä, koska kun vastustaja pakenee triangelista avautuu mahdollisuus käsilukolle ja kun puolustetaan käsilukkoa tullaan lähemmäksi vastustajaa, jolloin aukeaa paikka trinangelille. Fedor omien sanojen mukaan taputti käsilukkoon ja sen Sonnenin tapauksen näkee nyt paljaalla silmällä kun silmät on pudota päästä.

En nyt oikeesti haluis vääntää tästä kovin kauaa, mutta miten mulle on opetettu kädestäpitäen triangeli ni heitän sen käden joka jää törröttään siittä ni toiselle puolelle jolloin se varsinki saa paineen kasautuun päässä, Jonka jälkeen otan päästä kiinni ja painan sitä mahaani ja samalla nostan ja jännitän lantiota. Tuossa näkee iha selvästi että Anderson yritti viellä vääntää tosta armbaria ja muistaakseni viellä paremmin siinä matsissa näkyi se. Tuo nyt on viellä parempi juji tuossa Werdumilla kiinni.

Korjataan nyt sen verran että se käsi pomppaa toiselle puolelle samalla ku nostan/jännitän lantiota.

ps. En todellakaan ole mikään BJJ-guru :D

En nyt oikeesti haluis vääntää tästä kovin kauaa, mutta miten mulle on opetettu kädestäpitäen triangeli ni heitän sen käden joka jää törröttään siittä ni toiselle puolelle jolloin se varsinki saa paineen kasautuun päässä, Jonka jälkeen otan päästä kiinni ja painan sitä mahaani ja samalla nostan ja jännitän lantiota. Tuossa näkee iha selvästi että Anderson yritti viellä vääntää tosta armbaria ja muistaakseni viellä paremmin siinä matsissa näkyi se. Tuo nyt on viellä parempi juji tuossa Werdumilla kiinni.

Näkeehän tuosta kuvastakin, että fedor on suorassa linjassa Werdumin kanssa ja Sonnen ei ole se on enmmän poikkisuoraan makaa kyljellään suhteessa Anderssoniin, joo.. mut.. olkoot viimenen viesti.. tähän asiaan liittyen..

Näkeehän tuosta kuvastakin, että fedor on suorassa linjassa Werdumin kanssa ja Sonnen ei ole se on enmmän poikkisuoraan makaa kyljellään suhteessa Anderssoniin, joo.. mut.. olkoot viimenen viesti.. tähän asiaan liittyen..

Totta, mutta muistaakseni tuossa ku Andersson sai kiinni tuo triangelin ni alko vääntää iha kunnolla tuota kättä viellä tuossa.. MUISTAAKSENI. Tosiaan vähä hukku off-topicis ja olkoon tämä viimeinen viesti tähän liittyen.

miten mulle on opetettu kädestäpitäen triangeli ni heitän sen käden joka jää törröttään siittä ni toiselle puolelle jolloin se varsinki saa paineen kasautuun päässä, Jonka jälkeen otan päästä kiinni ja painan sitä mahaani ja samalla nostan ja jännitän lantiota.
Näin myös täällä.

Ylläolevista kuvista sanoisin että Silvan tapauksessa triangeli selkeästi taputuksen aihe, kun taas Fedorin kohdalla sanoisin että armbar ja triangeli kumpikin kondiksessa.

Mielenkiintoinen juttu Jackson Point Fighting System psyykevalmentajas Trevor Wittmanista:
Part of understanding the mental side of fighting, according to Wittman, is knowing when to pump a guy up and when to break him down. Case in point, before a recent fight he started to notice a troubling attitude from Brendan Schaub, his up-and-coming UFC heavyweight. Schaub was talking disparagingly about his next opponent's skills, and Wittman began to worry that he wasn't approaching the bout with the proper mix of fear and aggression.

"He said something about the guy like, 'Oh, he's just a wrestler. I'm not worried about him.' I didn't like what I was hearing, so I told Shane [Carwin], 'The next time you come in I want you to pick him up and slam him, then pick him up and slam him some more.' After that training session, Brendan got up like a dog with his tail between his legs. I pulled him aside and told him, 'This is you not respecting the sport of wrestling.' From that point on, he had a different attitude."

Jos aattelee, että mikä meininki mahtaa olla Lesnarin salilla, niin epäilen hyvin vahvasti, että siellä kukaan uskaltaa Brockia paiskoa turpaan, vaikka muka mittatilaustyönä sinne jotain strikeria tilaillaankin.

Kyllä siis anderson sai ensin triangelin kiinni ja kiristi sitä vielä painamalla chaelin päätä lantioon ja tämän jälkeen haki vielä armbarin siihen lisäksi parantaakseen lopetus mahdollisuutta. Chael sanoi jälkeenpäin olleensa ulkona eli jäi siis triangeliin. Samaa triangeli + armbar molemmissa otteluissa, sonnen vain yritti eri puolustusta joten se ei näyttänyt niin oppikirjamaisen näköiseltä lopetukselta kuten werdumin. Olen siis täysin samaa mieltä kanssasi.

Back
Ylös Bottom