Siis mikä tässä on nyt ongelma? Mä periaatteessa itse myönsin, että Lesnar ei ole ikinä matseissaan yrittänytkään vaihtaa iskuja tähän asti ja sää jotenkin vauhkoonnuit tästä, miksi? Kaikki jotka ovat Lesnarin viimeiset pari matsia nähneet tai tätä topiccia lukeneet, tietävät ettei mies osaa ottaa iskuja vastaan, siitä tuskin tarvitsee enää toitottaa. Se on vähän sama homma kun mukamas kova jätkä aloittaa MMA:n ja ensimmäisessä matsissaan ottaa elämänsä ensimmäisen kovan kopin, huomaa että tää onkin ihan erilaista ja onkin aivan paskahousu. Vähän sama homma tässä Lesnarilla kyseessä, mutta ei siitä sen enempää.
Oon kyllä siinä sun kanssa samaa mieltä, että joko Lesnarin porukoissa häntä ruvetaan oikeasti lyömään tai sitten vaihtaa maisemia, ei se tosta muuten miksikään parane. Siinä mielessä Lesnari kyllä IMO oli parantunut kuten mainitsinkin, että Lesnar ei ole aikasemmin juurikaan tosissaan iskuja vaihtanut, vaan kaikki on perustunut siihe chargeiluun pystyottelun aikana. Tässä matsissa, kuten mainitsin oli niitä kankeita jabeja, mutta jotenkin se offensive paketti vaikutti aikaisempaa hieman paremmalta. Polvia Lesnar juurikaan aikaisemmin ole heitellyt, puhumattakaa flying kneestä. IMO toi on kehitystä. Myönnettäköön silti ennen kuin joku asiasta mainitsee, että onhan toi hidasta ja joku voisi sanoa että jopa erittäin paskaa kehitystä Lesnarilta.
Moi.