Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulen, että tuo on johtuu täälläkin siitä, että foorumi on aika pitkälti punttipainotteinen mentaliteetillä "liha se on joka puhuu", itse näin ainoana mahdollisuutena lesnarille päästä jonkinlaiseen nuppikuristukseen cainista.Se on hauskaa miten monet eivät antaneet Cainille mitään mahiksia, ja voittikin selvästi. Miten kujalla olivatkaan he.
Olenkohan mina ainoa jonka mielesta Velasquez - Dos Santos matsi on tosi helppo Cainille? Tyylillisestihan herrat on samanlaisia ja periaatteessa paperilla asetelmat on tasaiset. Mutta Dos Santos ei saanu edes Nelsonia lopetettua, kun Cain pisti Lesnaria kuokkaan ekassa erassa. Voihan cain tietty ottaa matsi lepsusti ja havita, mutta muuten en kylla nakis Dos Santosin sita voittavan.
Ja mita paskanpuhumiseen tassa threadissa tulee, se on mun mielesta sen suola Vittuilu on ihan viihdyttavaa sopivassa mittakaavassa kaytettyna.
Järkevimmät matsit Nelsonille taitais olla: Mir, Big-Nog, Madsen, Mitrione...
Se on hauskaa miten monet eivät antaneet Cainille mitään mahiksia, ja voittikin selvästi. Miten kujalla olivatkaan he.
Ratkaisevinta oli se (imo), ettei Lessu saanut pidettyä Cainia matossa sen lisäksi että ei osaa ottaa iskuja vastaan. Lessun vietyä Cainin mattoon matsin alussa, olin 100% varma että Lessu vie, mutta toisin kävikin Cainin noustessa sieltä välittömästi.
Btw,ihan jännää kun ennen kun velasquez voitti mestaruuden niin cain'in fanisivulla facebookis oli 10k fans nyt 26k ja toises oli 3k nyt 13.5k :D
Mun mielestä miehet on tyylillisesti melko täysin erilaisia. Cain on helvetin näppärä painia, jolla on ihan mainio kickboxaus laittaa siihen painin kylkeen. Dos Santosin ase taas on ainakin nähtyjen otteiden perusteella todella rapsakka ja teknisesti erinomanen boksaus/kickboxaus. Miehellä on toki myös Big-Nogin ruskea vyö prassissa, joten luulisin muutaman kuristuksenkin osaavan.Olenkohan mina ainoa jonka mielesta Velasquez - Dos Santos matsi on tosi helppo Cainille? Tyylillisestihan herrat on samanlaisia ja periaatteessa paperilla asetelmat on tasaiset. Mutta Dos Santos ei saanu edes Nelsonia lopetettua, kun Cain pisti Lesnaria kuokkaan ekassa erassa. Voihan cain tietty ottaa matsi lepsusti ja havita, mutta muuten en kylla nakis Dos Santosin sita voittavan.
Vähän samat mietteet tästä. Mun mielestä Lessun katkee selkäranka siinä kohtaa kun Caini ottaa miehen heti ekalla yrityksellä alas ja alkaa selkäpuolelta naputtelemaan molemmille poskille. Sen jälkeen ottelu kulkee tasan Cainin haluamaan suuntaan.Ratkaisevinta oli se (imo), ettei Lessu saanut pidettyä Cainia matossa sen lisäksi että ei osaa ottaa iskuja vastaan. Lessun vietyä Cainin mattoon matsin alussa, olin 100% varma että Lessu vie, mutta toisin kävikin Cainin noustessa sieltä välittömästi. Sitten tuli varmaan vähän turhautumista ja mahdollista väsymistä tjsp. (en todellakaan tällä yritä selitellä Lessun häviötä) ja ei voinut muuta kuin ottaa Cainilta turpaan 6 - 0 pystyssä.
Mun mielestä ratkaisevaa matsissa ei ollut niinkään Cainin pysty (Lessun pystyn lisäksi) vaan miten hän eliminoi Lessun painin omallaan. Toki Caini otteli käsillään paljon viisaammin kuin Carwin ja haki paikkoja mistä satuttaa Lessua, eikä millään windmill/swarm tyylillä. Kylmä jätkä kyllä todella ja myönnän, että itse aliarvioin Cainin. Se vaan, että Lessun paini oli paperilla parempaa kuin Cainin, voiman ja kokonsa lisäksi, niin odotin että Lessu tulee dominoimaan suurimman osan ajasta matossa, Cainin ollessa tietenkin alimmaisena.
Jotenkin tuntuu, että Lessun paini on pelkästään ryntäävä kahden jalan alasvienti ja halffista/saidista kontrolloiminen. Ja tätähän mies teki juurikin tuossa mainitsemassasi Mir kakkosessa. Sen sijaan Cain yllättää joka matsissa erilaisilla hienoilla ja ennen kaikkea toimivilla painikikoillaan. Voihan se olla, että miesten painimatsi menisi Lesnarille, mutta mun mielestä Cainin terrierimäinen painiminen on vapaaottelukehiin huomattavasti toimivampaa kamaa.Cain on esittänyt katsomissani otteluissa paljon puhtaampaa ja teknisempää painia, siinä missä Brock on jyrännyt itsensä pää kyyryssä vastustajien läpi ja fysiikan voimien vallitessa on paukutellut sivusidonnasta. Mir 2 on ehdottomasti ollut Lesnarin "huolitelluin ottelu".
Upea mestaruusottelu toi oli joka tapauksessa, rispektit Lesnarille. Tiukasti kävi päälle alusta asti, osuikin cainia pari kertaa hyvin leukaan, sai vietyä maihin ja kyllä siinä yritystä oli. Jo alussa Lesnarin rynnättyä Cainia päin pikajunan voimalla, saattoi huomata Cainin tasoeron Lesnarin aiempiin vastustajiin nähden - Se alasvienti ei pelkällä massalla onnistunutkaan vaan tyssäsi siihen, kun Cain sen päätti ottaa vastaan. Selkeää tasoeroa tekniikkaa ajatellen, mutta mun mielestä Lesnari taisteli hyvin vastaan. Sehän oli selvä, että näin isojen ukkojen ottelu loppuu nopeasti. Vaikutti siltä kuin Lesnaria olis alkanut pyörryttämään hänen noustua äkkiä ylös pienen turpalöylyn jälkeen. Enkä ihmette ollenkaan.. siitä sitten lähti pienet piruetit. Hyvä ottelu oli. Mulla itselläni vähän vaihteli ennen matsia tuo lopputulos, mutta nyt kävi näin. Cain teki sen ja jyräsi yli! Hieno matsi kaiken kaikkiaan.