UFC 104 Dragon vs. Shogun ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oon miettinyt jo pitkään tota tuomarihommaa, DW on ennenkin niistä valittanut ja selitellyt että niitä pitäisi vaihtaa, mutta nyt tän Shogun tuomionkin jälkeen, niin joutuuko nää tuomarit vastaamaan tekosistaan kenellekkään? Siis tottakaihan siellä joku on nimetty siihen hommaan mutta onko oikeasti niin että vaikka tulee minkälaista oikeusmurhaa niin kaverit jatkavat hommiaan siihen asti kunnes itse kyllästyvät.. ymmärrän että aina on pientä purnausta tuomareista ja kaikki eivät ikinä ole tyytyväisiä, mutta tämä koko Machida episodi, niin tosissaan koko MMA-Scene on tuohtunut tästä päätöksestä, ja suuri osa ottelijoista, ja kaikki arvostetut mma saitit ovat avoimesti ilmoittaneet eriävän mielipiteensä tuomiosta, ja jotkut arvostelleet tuomareitakin kärkkäästi..

Onko se nyt vaan sitten niin että C.Peoples ja kumppanit saavat ikuisuuden tuomita ihan mitä lystää? Ymmärrän myös sen että UFC ei saa ite päättää ketkä tuomarit tuomaroi, mutta voisiko esim. Peoplesin tuomaroinnin estää ilmoittamalla että kyseinen tuomari ei ole heidän mielestään sovelias?

Onko se nyt vaan sitten niin että C.Peoples ja kumppanit saavat ikuisuuden tuomita ihan mitä lystää? Ymmärrän myös sen että UFC ei saa ite päättää ketkä tuomarit tuomaroi, mutta voisiko esim. Peoplesin tuomaroinnin estää ilmoittamalla että kyseinen tuomari ei ole heidän mielestään sovelias?
Epäilen, koska nokkamies DW on kuitenki jo monta kertaa ilmaissu mielipiteensä siitä mitä esim. CP:stä tai Mazzagatista miettii eikä mitään ole tapahtunu. Ei ne kaverit siellä olis jos Dana vois siihen mitenkään vaikuttaa.

Kun Machida julistettiin voittajaksi, niin pakko myöntää, että tuntui sisuskalut menevän solmuun ja kävi Shogunia sääliksi. Shogun kuitenkin toteutti game planinsa täydellisesti ja oli ottelussa mielestäni selkeästi parempi.

Kuitenkin kun tuo pistelaskusysteemi on mitä on, niin nyt kun on tullut ottelu muutaman kerran katsottua, niin mielestäni kolme ensimmäistä erää on aika 50-50 ja kaksi vikaa sitten selvemmin Shogunille. 50-50 erät kääntyy aika helposti mestarille ja mielestäni nykyisen pistelaskutavan vallitessa Machidan voitto ei ole täysin käsittämätön. Shogun olisi silti ansainnut voiton ja toivottavasti uusintaottelussa keskittyy aavistuksen enemmän hyökkäykseen.

Tää oli varmaan joku vitsi? Ensimmäinen ottelu jäi kesken joten toinen vie sen päätökseen pikemminkin. Ja 105:een on aikaa tyyliin 3 viikkoa...:thumbs:

Johan sitä paneudutaan ja viilaillaan.

Ei mikään ollut vitsi. Katsojalle kelpaisi varmasti 105:een revanssi, jos se ottelijoille sopii.
Tai niin kuin Machida sanoi, että milloin vain valmis ottamaan revanssin. Tälläiset heitot eivät toisaalta ole ikinä kovin varteenotettavia. 105:sen kortti näyttää niin laihalta, että mikä ettei sinne voisi Main Eventiksi heittää revanssin tästä ottelusta. Molemmat ovat kuitenkin terveitä, mutta eihän tälläiset niin nopeasti toteudu vaikka revanssia tietenkin tästä povataan.

Ja mielestäni tuonkaltaiset ottelut ratkaistaan kahden voiton menetelmällä. Jotenkin tyhmää sanoa, että edellinen jäi kesken ja seuraavassa jatkuu. Välissä on kuitenkin erilaista treeniä ja valmistautumista.

Aiheesta poiketen, sen takia odottaisinkin Matt Serran ja Georges St. Pierren kolmatta kohtaamista (oli panoksena mestaruus tai ei) sillä molemmat ovat selkeästi voittaneet yhdet ottelut per naama.

Minun mielipiteeni.
:david:

Aiheesta poiketen, sen takia odottaisinkin Matt Serran ja Georges St. Pierren kolmatta kohtaamista (oli panoksena mestaruus tai ei) sillä molemmat ovat selkeästi voittaneet yhdet ottelut per naama.

Minun mielipiteeni.
:david:
Huumorimiehiä huumorimiehiä. Kauan odotettu Fedor Emelianenko vs. Tsuyoshi Kohsaka III voisi myös olla samassa kortissa. Myös Jeremy Horn vs. Chuck Liddell III olisi kyllä näkemisen arvoinen.

Joo Machidan pisteet ropisi mun silmissä. Jaksaa jauhaa paskaa vielä turpaan ottamisen jälkeen. Oli varmaan puhelin haastattelu niin kukaan ei nähnyt mustaa silmää ja klinkkausta??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä olen sitä mieltä että te olette aivan idiootteja. Matsit on matseja ja päätökset päätöksiä. Shogun ryöstettiin, mutta ei se dragonin vika ole. Miettikää itsenne samaan jamaan. Ottelijalla on ottelijan luonne ja se pitää tapahtui mitä tahansa. Nostan kummallekkin hattua ja arvostan suuresti. Toivottavasti paremmuus ratkee ennen täyttä aikaa revanssissa.

Mä olen sitä mieltä että te olette aivan idiootteja. Matsit on matseja ja päätökset päätöksiä. Shogun ryöstettiin, mutta ei se dragonin vika ole. Miettikää itsenne samaan jamaan. Ottelijalla on ottelijan luonne ja se pitää tapahtui mitä tahansa. Nostan kummallekkin hattua ja arvostan suuresti. Toivottavasti paremmuus ratkee ennen täyttä aikaa revanssissa.
Ennen, kuin haukut kaikki idiooteiksi niin kannataa tarkistaa hieman noita edellisiä viestejä, että väitettiinkö niissä, että Shogunin ryöstö oli Machidan vika. :jahas:

Anderson Silva was closely following the fight between Lyoto Machida and Mauricio "Shogun" and discussed the controversial outcome to the talks TATAME. For the middleweight champion of the event, the Judges made the correct assessment. "The Lyoto fought well, was very well trained. It was a hard fought fight. Shogun fought at his pace very well, was very well prepared, is very experienced, but the technique was superior and Lyoto won resoundingly, "said Anderson.

According to the training partner Lyoto, they should go home and draw a new strategy for a possible rematch, confident that the karateka won the fight. "They fought well, made a good fight, but Machida won well. Now it is back home and see what he had supposedly done wrong. This struggle has passed, does not matter anymore, he is the champion, a great person, a great athlete, "he said, congratulating the performance of former fellow Chute Boxe.

"Shogun has done well, this fight was a fight that all MMA fans liked to see. In my opinion, Lyoto won all rounds. Shogun drew a good strategy to attack the legs, but it was not enough. There are coaches who have to decide, but the judges ... Lyoto won well, now it's back to training as soon as possible ", concluded Anderson.

Vähän taitaa olla kaverin silmin kattonu matsii :)

Eipä se dragonin vika ole että tuomarit tekevät väärän päätöksen mutta jos kaveri lähtee väittämään että tuomarit tekivät omasta mielestä täysin oikean päätöksen niin mennään metsään.

tuossa huomaa miten tuomarit saattaa saada ottelijan suosion laskemaan. itse pidin machidasta ottelija paljon ennen shogun matsia vaan enpä enää paljonkaan

tuossa huomaa miten tuomarit saattaa saada ottelijan suosion laskemaan. itse pidin machidasta ottelija paljon ennen shogun matsia vaan enpä enää paljonkaan

Eikait se nyt tuomarien vika ole jos mies vähän ehkä liikaa hehkuttaa voittoansa? Itse se on käyttäytynyt "huonosti" haastatteluissa.

Kattelin uuestaan ton matsin ja vielä iliman ääniä. Ei tuo kyllä ollu ees jäätävä tuomio. Ei voi verrata esim. Hamill-Bisping matsiin. Mut tiukkaa oli kyllä, ei yhtää alasvientiä tai muutenkaa kovin dominoivaa tilannetta. Ei muutaku uusintaa oottelemaan, turha kai näistä on enempääsä vääntää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom