Tyytyväisen elämän kirous(ko?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juissi-
  • Aloitettu Aloitettu
Näin ollen ymmärrän kristityn pyrkimyksenä seurata Jeesuksen esimerkkiä ja täyttyä Jumalasta tässä ajassa eikä niin, että palvotaan Jeesusta, joka hoiti homman aikoinaan, joten nyt kelpaa odotella kuolemaa, kun vain muistaa palvoa eläessään.

Erittäin hienosti ilmaistu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo ylätkylläisyyden hämäys. Toiselle tasolle juuttumista, ns. kaiken selkeyteen hukkumista.
Voimakas mies ratsastaa haluamallaan tavalla tällä selkeydellä, heikko hukkuu siihen.
Johonkin se aika pitää kuitenkin kuluttaa, miksei sitten vaikka niihin juttuihin joista itse nauttii...

Tosin tunnustan että välillä tietty merkityksettömyys hiipii lapsettomalla aina puseroon välillä silti, juuri oli tilanne päällä:
uus telkkari, hyviä vaihtoehtoja kanavilla, kone ja kaikki sen mahdollisuudet, vapaata silmänkantamattomiin, tupakkaa oli poltettava kun mikään ei nappaa ja uni ei tuu, roskat vietävä ja tänne avautumaan :).

Joo ylätkylläisyyden hämäys. Toiselle tasolle juuttumista, ns. kaiken selkeyteen hukkumista.
Voimakas mies ratsastaa haluamallaan tavalla tällä selkeydellä, heikko hukkuu siihen.
Johonkin se aika pitää kuitenkin kuluttaa, miksei sitten vaikka niihin juttuihin joista itse nauttii...

Tosin tunnustan että välillä tietty merkityksettömyys hiipii lapsettomalla aina puseroon välillä silti, juuri oli tilanne päällä:
uus telkkari, hyviä vaihtoehtoja kanavilla, kone ja kaikki sen mahdollisuudet, vapaata silmänkantamattomiin, tupakkaa oli poltettava kun mikään ei nappaa ja uni ei tuu, roskat vietävä ja tänne avautumaan :).

Ei lapset anna merkitystä elämään, se on toi hihhuli caracay vai mikä onkaan, joka sellasia horisee.
Lapset on välttämätön paha.
Mitä naisiin tulee, on rakkaus yksi kolmesta merkityksen lähteestä elämässä.

Katoppakö sitten voi syyttää sitä laimeaa nettipalstaa kun elämä ei taaskaan tullu mikskään.

No kyllä kai mulla on oikeus vaatia vähän tältä yhteisöltä jotain itsensä ylittämistä, et tulis jotain sellasia vastauksia missä on munaa tähän aiheeseen. että miten elää, niin ettei joudu peruskoodarin tyytyväisen elämän kiroukseen, niinkun terapeutit, buddha ,gandhi ja jeesus hihhulit ja muut heimotyypit opettaa.

Onko mies MIES vain suhteessa Toiseen? Jollekin, joka on jotain esim vähemmän tai toisenlainen kuin MIES. Näin ollen miestä ei ole itsenäisenä olemassa vaan se tarvitsee aina jotakin, johon vertaamalla mies ja miehisyys tulee ilmi. Jos näin on, on mies täysin riippuvainen Toisesta.

Kun mies on määritelty kovin tiukasti, on yhä harvempi todellinen mies. Samalla, kun ns jyvät erottuvat akanoista, näistä kriteereistä tulee entistä enemmän miestä rajoittavia määreitä. Miehelle ei juuri jää pelikenttää. Onko Total Action Hero lopulta täydellinen mies vai ainoastaan roolin vanki?

Näinä aikoinahan mies on uusi nainen. Feminismi ja liberalismi on ajaneet perinteisen suomalaisen miehen nurkkaan.
Otetaan esimerkki tästä:
-2000 luvun taitteen jälkeen kun meni baariin, riitti että menin omana itsenäni. Työt oli tehty, salit hoidettu ja muu perus,
ja voi ottaa rennosti, aika pian siinä on yks tai kaks parikymppistä tai nuorempaa likkaa pyörimässä ympärillä.
Nykyään kun menee baariin. ei likkoja näy missään. Jos ite menee näille parikymppisille tai nuoremmille naisille ehdottelemaan jotain, ne potkaisee polvella munille ja huutaa "raiskaus!!!" ja sen jälkeen menee tummaihoisen miehen kainaloon :ROFLMAO:

Tietyllä tavalla en ihmettele yhtään näitä tämän päivän Incel sankareita ja MGTOW tyyppejä. En aio itse lähteä siihen mukan, mutta kuitenkin. Jos nykyään halua seksiä parikymppiseltä tai 18v muijalta, pitää tarjota rahaa. Mies on kuin eteisen lattiamatto jonka päältä naiset kopistelee ja pyyhkii miehellä lattiat.

Ei lapset anna merkitystä elämään, se on toi hihhuli caracay vai mikä onkaan, joka sellasia horisee.
Huomaa, ettei sulla vielä niitä oo.

Elämän tarkoitus on lisääntyä ja täyttää maa, kaikki muu on päälleliimattua teennäistä nykyaikaa.

Tai sitten olet vanha ja nuoret ei halua sua.

Se voisi olla myös yksi mahdollisuus. Koita vaikka oman ikäistä. :)

Mun ikäiset naiset ei ole pariutumisiässä. 18vuotiaat on.
Mun ikäset naiset vois heittää jätesäkissä Vantaanjokeen.

Huomaa, ettei sulla vielä niitä oo.

Elämän tarkoitus on lisääntyä ja täyttää maa, kaikki muu on päälleliimattua teennäistä nykyaikaa.

Kuka sulle sanoo näitä asioita??? Sun mummosko? se on nainen, älä sitä kuuntele! Sä olet mies!! sä olet valloittaja, sotilas, tiedemies, filosofi, poliitikko ja suuri rakastaja! Älä kuuntele tollasta aivopesua, PELLE!

Kanttii ottaa se miehen asema vain oikein.
Panostat omaan itseesi kuin nainen ennen konsanaan, meet sitten rikkaan perijättären kanssa naimisiin jne.
Hiot habaa ja vahailet viiksiä tms. mitä sun lookkiin nyt kertyykään sitten.
Muista että peli ei ole naurettava, ainoastaan naurettavat pelaajat ja niiden räpellys.

Kanttii ottaa se miehen asema vain oikein.
Panostat omaan itseesi kuin nainen ennen konsanaan, meet sitten rikkaan perijättären kanssa naimisiin jne.
Hiot habaa ja vahailet viiksiä tms. mitä sun lookkiin nyt kertyykään sitten.
Muista että peli ei ole naurettava, ainoastaan naurettavat pelaajat ja niiden räpellys.

Niin. Rikkaat perijättäret vain jaettiin silloin vuosituhannen vaihteen jälkeen. :/

Ei mutta vakavissaan. Tänään on esimerkillinen ilta siitä kuinka tyydyttävän elämän kirous riivaa. Töiden jälkeen kävin parturissa. Sen jälkeen olen tuijottanut tylsistyneenä ja laimeasti tv-sarjoja. Välillä jääkaapista hakien jotain, joka on vain haitaksi Lookilleni. Tätä se tyydyttävä elämä nyt sit...laimeaa, ja helvetin pitkästyttävää, vain, että saa tehdä saman uudestaan huomenna. :/ Ei helvetti mikä tahansa olisi parempi. Mitähän ne puuhaa muukalaislegioonassakin tällä hetkellä?

Olen samaa mieltä, että ei lapset anna lopullista ja syvintä tarkoitusta elämään. Vaikka ne kyllä omassa elämässäni ovat kaikkein tärkeimmät asiat, mitä tässä ajallisessa vaelluksessa tiedän, yhdessä muun perheen kanssa. Mutta ymmärrän pointtisi, että ihminen tarvitsee muun merkityksen/tarkoituksen, kuin lapset tai nainen tai työ. Ihminen tarvitsee omana itsenänsä merkityksen ja tarkoituksen: olla olemassa, elää, olla rakastettu, rakastaa, ikuisesti.

Mutta tuosta mitä kerrot naisista ja rakkaudesta, niin ajatteletko että rakkaus = naissuhteet? Rakkauttahan on kaikki kuinka kohtelet kanssaihmisiä ja itseäsi. Tämä tietty sinulle varmaan selvää, mutta tulipahan kirjoitetuksi :)

Niin. Rikkaat perijättäret vain jaettiin silloin vuosituhannen vaihteen jälkeen. :/

Ei mutta vakavissaan. Tänään on esimerkillinen ilta siitä kuinka tyydyttävän elämän kirous riivaa. Töiden jälkeen kävin parturissa. Sen jälkeen olen tuijottanut tylsistyneenä ja laimeasti tv-sarjoja. Välillä jääkaapista hakien jotain, joka on vain haitaksi Lookilleni. Tätä se tyydyttävä elämä nyt sit...laimeaa, ja helvetin pitkästyttävää, vain, että saa tehdä saman uudestaan huomenna. :/ Ei helvetti mikä tahansa olisi parempi. Mitähän ne puuhaa muukalaislegioonassakin tällä hetkellä?
Luin jokin aika sitten kirjaa muukalaislegioonasta. Se on hienoa, että nämä menevät jeesimään semmoisiin paikkoihin ja tilanteisiin, minne ketkään muut ei mene, kuten YK jne. Tosin en kyllä aiheesta juuri mitään tiedä, miten tuo lienee todellisuudessa?

Se on kyllä jännä miten baareissa on asiat muuttunut.

Kun parikymppisenä meni baariin, iskemään tuli kolmekymppisiä setiä ja sitä vaan mietti että ei hitto, tuommosetkin vanhat sedät kuvittelee jotain. Jos nelikymppisiä ilmaantui, todettiin että ei hitto, nyt vaihdetaan paikkaa, täällä on eläkeläisiä.

Nyt kun sitten menee... ei kun hetkinen! Enhän mä enää käy baareissa. Ei mitään, jatkakaa! Ei mikään oo muuttunu, edelleenkin vanhat sedät pahastuu kun parikymppiset ei lähde baarista matkaan.

No mutta jos sinä vain olet tylsä tapaus!

Ei se ole parikymppisten tyttöjen vika.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom