Tyytyväisen elämän kirous(ko?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juissi-
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt tämmöiselle keskinkertaiselle, elämäänsä tyytyväiselle, keskinkertaista elämää elävälle lapsettomalle naiselle jäi vähän ristiriitainen olo kun tyytyväisyydestä puhuttaessa tuli aika moneen kertaan mainittua viha. Viha sitä ja tätä (naisia ja lapsia) kohtaan. Jos nyt tuosta tyytyväisyydestä haluaa edes teoriassa puhua niin kannattaa sille vihalle tehdä jotain.

Joooh, filippiinit kuulostaa oikein hyvältä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis tyytyväinen elämä on ankeaa?
En nyt ymmärrä.
Eikö tyytyväinen elämä ole juurikin sellaista että sulla on ainakin suurin osa viikonpäivistä hyviä ja tykkäät sun elämästä?

Näin mä ainakin sen ajattelen.

Kukaan ei sulle sitä hopealautasella tuo, sun pitää luoda se itse.

Mä olen nyt luonut itselleni elämää mistä mä nautin. Elämä on ihanaa, nautinnollista, rauha sydämessä.

Ei tää oo mahdollista enää. Koska en ole ainut ihminen joka on tätä päättämässä.
Mies tarvitsee naisen. Naiset on mun iässä yksinhuoltajia.
Joudun ikäänkuin elämään jota olen jo elänyt, mutta vain huonompi laatuisena.
Joskus aiemmin nuorena sentään oli oma tyttöystävä ilman lapsia.

Näin tarkentavat tiedot kuultuani sanoisin että se Filippiineille muutto vois sittenkin olla paras vaihtoehto. Nyt kuulemma lentoliputkin edullisia?

Ei.
Lentolippuja ei saa. Korona.
Mietin paljon tuotakin. Mutta en mahda itselleni mitään. Olen oman mukavuuteni ja aivojeni vanki. Filippiinit on niin hirveä mesta asua ettei sinne mene asumaan vaikka siellä ei naisista ole pulaa.
Ajattele itse muuttavasi maailman onnellisimmasta maasta maahan jossa on eniten maailmassa luonnonkatastrofei.
tulivuoret maanjäristykset, kidnappaukset, sota huumeita vastaan, sota islamisti terroristeja vastaan, köyhyys, typhoonit, tsunamit. etc.....Tulotaso siellä on jotain 200 e/kk.

En nyt kaikkea jaksa lukea, mutta miksei lapsetonta naista voi enää saada?
Mikäli YH:t ei kiinnosta niin silloin ei sekaannu niihin.

Kunpa se meniskin noin.
Mun persoonallisuustyyppi on sellainen, että mun vastakappaleet tekee lapsia nuorena. Ei ole mitään toista vaihtoehtovalinta kataloogia mistä ottaa lapsettomia naisia.

Filippiineillä käynti voisi tehdä hyvää.

Voisi käydä rillutteleen ja toteamaan, että perseestä se tämäkin on ja palata suomeen tyytyväisenä.

Rilluttelureissu on harkinnassa. Joskaan lentoja ei saada koronan takia nyt.

Nyt tämmöiselle keskinkertaiselle, elämäänsä tyytyväiselle, keskinkertaista elämää elävälle lapsettomalle naiselle jäi vähän ristiriitainen olo kun tyytyväisyydestä puhuttaessa tuli aika moneen kertaan mainittua viha. Viha sitä ja tätä (naisia ja lapsia) kohtaan. Jos nyt tuosta tyytyväisyydestä haluaa edes teoriassa puhua niin kannattaa sille vihalle tehdä jotain.

Joooh, filippiinit kuulostaa oikein hyvältä.

Niin. Toi vihanhallinta ois tosi tärkeää. Olis kiva jos oppis jonkun ajatuskeinon tähän. Ehkä vaan joutuu antamaan periksi.
Mutta jotenkin, se, että mun elämänlaatu menee huonommaksi, panee vihaksi. Ei halua niinkuin luopua periaatteistaan rimpuilematta.

Niin. Toi vihanhallinta ois tosi tärkeää. Olis kiva jos oppis jonkun ajatuskeinon tähän. Ehkä vaan joutuu antamaan periksi.
Mutta jotenkin, se, että mun elämänlaatu menee huonommaksi, panee vihaksi. Ei halua niinkuin luopua periaatteistaan rimpuilematta.
No se on sen verran iso kokonaisuus että en sukella siinä sen syvemmälle mutta tuon perusteella mitä olet tähän kirjoittanut kuulostaa siltä että olet asettanut itsesi siteb että voit syyttää toisia elämäsi tilanteensa ja kohdistaa vihaa sinne missä ikinä se syyllinen onkin. Niin kauan kuin tuossa mittakaavassa syyttelee ja vihaa toisia omista asioistaan, todellisuudessa ei itse koe olevansa vastuussa siitä omasta onnellisuudestaan.

No se on sen verran iso kokonaisuus että en sukella siinä sen syvemmälle mutta tuon perusteella mitä olet tähän kirjoittanut kuulostaa siltä että olet asettanut itsesi siteb että voit syyttää toisia elämäsi tilanteensa ja kohdistaa vihaa sinne missä ikinä se syyllinen onkin. Niin kauan kuin tuossa mittakaavassa syyttelee ja vihaa toisia omista asioistaan, todellisuudessa ei itse koe olevansa vastuussa siitä omasta onnellisuudestaan.

Nää, tää on klassikko:
"Olet ite vastuussa omasta onnellisuudesta."
Todellisuudessa syy on naisissa. Siis syy onnettomuuteen.

Haluaisin kyllä samaa kamaa kuin mitä tämä tyyppi on vetänyt. En jatkuvaan käyttöön mut joku viikonloppuilta kun haluais olla ihan sekaisin ni vois testaa.

Haluaisin kyllä samaa kamaa kuin mitä tämä tyyppi on vetänyt. En jatkuvaan käyttöön mut joku viikonloppuilta kun haluais olla ihan sekaisin ni vois testaa.
:LOL:
Laita ylös ranskalaiset viivat epäkohdissa mun jutuissa, niin saan ite jäsennettyä sen sekavuuden.

Peräkammarista US air forceen, melkoista juttua. Filippiiniläisiä nuoria naisia pitäis saada, mut sinnekään ei uskalla lähteä, kun on köyhää ja luonnonmullistuksia.
Ja sekavuuden päätämme mottoon: naisten vika.
Ei juma. =D

Sä vaikutat aika köyhältä ihmiseltä. Henkisesti.
Ehkä se vaikutelma tulee tosta peräkammarin poika termistä ihmiselle, joka on kokenut huikeita seikkailuita elämässään. Ja siihen päälle kyvyttömyys ymmärtää taivaanrannan maalausta, joka voi vaikka toteutua. Ellei joudu tyytyväisen elämän kirouksen uhriksi.

Niin, voithan sä päättää että syy on naisissa, ja niiden vastuulla on korjata tilanne. Jäädäänpä odottelemaan sitä.

Ainakaan ei tyytyväisen elämän kirous tuu odotellessa muodostumaan taakaksi.

Tosta viestistä tulee sellaisia koodarivaikutteita... ;)
Nainenko ei liity elämänlaatuun? Mitenkäs se seksielämä. Mistä se jokailtainen seksi saadaan? Entäs kumppani jakamaan omistusasunnon lyhennyksiä? Mitä jos haluaa perustaa perhettä? Tai matkaseuraa lomalle naisesta? Mitä jos nainen on YH? Ajattele, olisko hyvää elämänlaatua, että omassa kodissa on yhdessä huoneessa naisen exän äpärä istumassa tietokoneella, joku syrjäytynyt narkkarin ADHD lapsi? ;)
Niinpä....Ollapa siinä tyytyväinen sitten kun näitä asioita pohtii...Ja juu, ei ole naisiin sidottua ei ;)

Tuo armeijaihannointi haiskahtaa kyllä nuoruuteen kuuluvalta romantisoidulta kuvalta veljesyhteisöstä, jossa kukaan ei puukota koskaan selkään ja lippu liehuu Hyvän ja Pahan välisessä eeppisessä taistelussa, joka synnyttää sankareita.

Epäilen totuuden olevan ihan jotain muuta.

Nää, tää on klassikko:
"Olet ite vastuussa omasta onnellisuudesta."
Todellisuudessa syy on naisissa. Siis syy onnettomuuteen.
Kuten sanoin, kukaan toinen ihminen ei ole se juttu joka tuo sulle onnellisuuden, aina tuut keksimään uusia asioita mitä sun pitäisi saada että oot onnellinen.

Sun täytyy löytää se onni susta itsestä, ei sysätä toisten viaksi miksi sulla sitä ei ole.

Apulannan valot pimeyksien reunoilla sanat kiteyttää aika hyvin tän asian. Sulla on sisälläsi valtameren kokoinen voima jonka voit valjastaa oppaaksesi.
Kaikki ei sitä voimaa löydä koskaan, sä tunnut olevan sellainen koska et pysty katsomaan peiliin mikä sen tyytyväisyyden estää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom