Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Proteos sanoi:Tietäisikö joku mistä saa ostettua suunnittelija Harri Koskisen "Block"-lampun?
Eli kyseessä sellainen jääkuution näköinen lamppu (lamppu kuution sisällä). Haluaisin ostaa tommosen ja jos vaikka Suomesta löytyisi nettikauppa tms. Tai sitten mikäli tiedätte Turun alueelta tuotetta myyvän kaupan niin kertokaas!
momastore.org:issa näkyi olevan, mutta liike sijaitsee jossain hevon kuusessa... :(
Proteos sanoi:Tietäisikö joku mistä saa ostettua suunnittelija Harri Koskisen "Block"-lampun?
Eli kyseessä sellainen jääkuution näköinen lamppu (lamppu kuution sisällä). Haluaisin ostaa tommosen ja jos vaikka Suomesta löytyisi nettikauppa tms. Tai sitten mikäli tiedätte Turun alueelta tuotetta myyvän kaupan niin kertokaas!
momastore.org:issa näkyi olevan, mutta liike sijaitsee jossain hevon kuusessa... :(
Mä oon halunnu tollasia jo miljoona vuotta. Mun tyyli tulee kyllä olemaan sellanen wannabe-warehouse -tyylinen, eli ainaki osa seinistä tiilijäljitelmää. Sitte kaikki tavarat on oltava mustia tai hopeisia (ei kiiltäviä). Vaikka mä 19v penska oonki joka asuuu mamman luona, niin oon vähän alkanu jo haalia omaa kalustusta. Hopeisia hyllyjä oon ostanu, mustan nahkatuolin, sitte lasipöydän jossa on reunat ja jalat hopeiset. Sitte kaikki tietokoneen osat ja audiolaitteet yms elektroniikka on myös hopeaa/mustaa.nevahood sanoi:sisutustiilet, eli ne "valmiit" tiiliseinät, joita laitetaan isoina levyinä seinään kiini sekä musta kiiltävä kivi- / laattalattia.
Odu sanoi:Niin, ilmotelkaa jos tollasia "sisustustiiliä" löytyy. (tai pelkkä tapettiki riittäis alkuun ;) )
keijo s sanoi:FUTON SÄNGYISTÄ:
Tarvisin Hki-Espoo alueelta hintalaatusuhteessa hyvää futonia. Onko muita vaihtoehtoja kuin Futon shop? Oletteko nukkuneet hyvin futoneilla, entä kestääkö rynkytystä ja kovaa kulutusta paremmin ku runkopatjasängyt? Jotain spesiaalitiedettävää ennen ku panostaa futoniin?