Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ringside sanoi:Jotain tommosta mun haalimaa "krääsää" kuten täytetty piraija, täytetty vyötiäinen, impalan sarvi, hautausmaalta kaivuun yhteydessä löytynyt titaaninen/teräksinen tekolonkkanivel, kuivattu laamansikiö yms. Se sikiö on kyllä pussissa, kun se haisee niin saatanasti...
...Muuten menee sisustusmaut yksiin, mutta vaimo tykkää mun mielestä liikaa kamasta...
ringside sanoi:Mä olen miettinyt, että jos sillä runkkaisi perseeseen, niin täyttäisikö se nekrofilian kriteerit?
Mariko sanoi:Keitetään joo, et lihat irtoo, mutta täytyyhän ne silti kaivella...eiks joo...
ringside sanoi:Oonxmää ainoo, jolle tulee hirveän riettaita assosiaatioita tällaisesta lauseesta? Ihan kuin Kalervo Palsan haamu puhuttelisi mua implisiittisesti Marikon lauseiden sisältä.
mikäs ton museon nimi on? pattayalla on kans tollanen mesta..se Ripley`s blää blää...(mikä lie olikaan) jännä paikka myös, siamilaisia kaksosia yms. Siellä oli myös jonkun viikinkiäijän tuoli ja sormus.. tuolin istuin oli jossain mun rinnan korkeudella ja oli pari metrii levee. sormuksestakin olis mahtunut kaljapullo heittämällä läpi. believe it ..or not :jahas:Mariko sanoi:Teidän pitäis kuulkaas Ironmind ja Ringside käydä tuolla Pietarissa friikkimuseossa. .
Mun huoneessa taitaa olla yksi tuollainen. Myönnän kyllä, että en tähän hätään hirveempää keksi, en vaan laiskuuttani jaksa ottaa sitä pois. Lisäksi se on ostettu kymmenellä markalla Tiimarista ja siihen on joku Ville 5 vee maalannut "kauniin" maiseman. Tarkemmin ajatellen taidan poistaa ton huomenna.ringside sanoi:Hirveitä asioita:
-jättiviuhka seinällä