Tyylikästä sisustusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Mun mielestä jokaiseen kotiin kuuluu ainakin yksi kuivattu laamansikiö, siitä ei tingitä :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä jokaiseen kotiin kuuluu ainakin yksi kuivattu laamansikiö, siitä ei tingitä
Samaa mieltä

ringside sanoi:
Jotain tommosta mun haalimaa "krääsää" kuten täytetty piraija, täytetty vyötiäinen, impalan sarvi, hautausmaalta kaivuun yhteydessä löytynyt titaaninen/teräksinen tekolonkkanivel, kuivattu laamansikiö yms. Se sikiö on kyllä pussissa, kun se haisee niin saatanasti...

...Muuten menee sisustusmaut yksiin, mutta vaimo tykkää mun mielestä liikaa kamasta...

Vaimokin tykkää hautausmailta tongituista proteeseista ja kuivatuista sikiöistä?

No ei maar, nuohan kuulostavat kyllä varsin mielenkiintoisilta hypisteltäviltä kaikkinensa - täytyy lisätä ostoslistalle heti dinosauruksen munan ja formaldehydiin säilötyn kupan runteleman peniksen jatkoksi. Mistäs noita sikiöitä voi ostaa?

Sikiön toi kaveri Boliviasta häälahjaksi. Siellä on sellainen tapa, että sikiö muurataan oman talon peruskiveen onnea tuottamaan. Se näyttää hämmästyttävän paljon broilerilta, josta on imetty kaikki nesteet. Raajat on solmittu silleen yhteen. Haisee pahemmalta kuin mikään.

Se tekolonkka on ihan saatanan hieno. Mä pistin sen sillon vuorokaudeksi raakaan kloriittiin ja siitä tuli ihan kirkas. Varmaan aika arvokaskin, kun siinä on sitä titaania ihan saatanasti. Mä olen miettinyt, että jos sillä runkkaisi perseeseen, niin täyttäisikö se nekrofilian kriteerit?

Teidän pitäis kuulkaas Ironmind ja Ringside käydä tuolla Pietarissa friikkimuseossa. Mun mielestä se oli kohtuu ällöttävä paikka, mutta teille varmaan ihan omiaan. Siellä oli säilöttynä jos minkälaista tautien runtelemaa elintä, epämuodostuneita sikiöitä, siiamilaisia kaksosia, kaksipäisiä vasikoita ym.

Yks mitä itse voisin ajatella kerääväni, on eläinten luurangot tai kallot ehkä lähinnä. Pieniä eläimiä siis, myyriä ym. Ne vaan menee niin nopeesti huonoksi luonnossa, pitäis löytää niitä elikoita sillai juuri kuolleena. No sit ehkä eläkepäivinä, istuksin keinutuolissa ja kaivelen niitä kalloja puhtaaksi ajankulukseni.

Mariko: ne kallot putsataan keittämällä niitä kloriittiliuoksessa. Älä missään tapauksessa pistä sitä pataa ulos porisemaan. Siitä tulee niin ihana Mennenin/Old Spicen haju, että taatusti haluat sen sieraimiisi...

Mariko sanoi:
Keitetään joo, et lihat irtoo, mutta täytyyhän ne silti kaivella...eiks joo...

Oonxmää ainoo, jolle tulee hirveän riettaita assosiaatioita tällaisesta lauseesta? Ihan kuin Kalervo Palsan haamu puhuttelisi mua implisiittisesti Marikon lauseiden sisältä.

ringside sanoi:
Oonxmää ainoo, jolle tulee hirveän riettaita assosiaatioita tällaisesta lauseesta? Ihan kuin Kalervo Palsan haamu puhuttelisi mua implisiittisesti Marikon lauseiden sisältä.

Voihan nenä! :jahas:

Sun tapauksessa tällaiset tuntemukset tuskin on edes mitenkään harvinaisia?

Mariko sanoi:
Teidän pitäis kuulkaas Ironmind ja Ringside käydä tuolla Pietarissa friikkimuseossa. .
:offtopic: mikäs ton museon nimi on? pattayalla on kans tollanen mesta..se Ripley`s blää blää...(mikä lie olikaan) jännä paikka myös, siamilaisia kaksosia yms. Siellä oli myös jonkun viikinkiäijän tuoli ja sormus.. tuolin istuin oli jossain mun rinnan korkeudella ja oli pari metrii levee. sormuksestakin olis mahtunut kaljapullo heittämällä läpi. believe it ..or not :jahas:

ringside sanoi:
Hirveitä asioita:
-jättiviuhka seinällä
:nolo: Mun huoneessa taitaa olla yksi tuollainen. Myönnän kyllä, että en tähän hätään hirveempää keksi, en vaan laiskuuttani jaksa ottaa sitä pois. Lisäksi se on ostettu kymmenellä markalla Tiimarista ja siihen on joku Ville 5 vee maalannut "kauniin" maiseman. Tarkemmin ajatellen taidan poistaa ton huomenna.

johdatellaan aihetta vielä vähän OT suuntaan, sorry :nolo:

Ite kävin keväällä Tartossa ja vierailuun kuului tutustuminen yliopiston anatomian laitokseen (Biomeedikum muistaakseni nimeltään). Siellä oli kanssa purkeissa lillumassa jos jonkin näköisiä juttuja... Muun muassa puolikas pää (vertikaalisuunnassa halkaistu), epämuodostuneita sikiöitä, sikiöiden luurankoja parin viikon välein...oli aika etovan näköisiä osa niistä, eivät mun kirjahyllyyni kelpaisi koristeeksi *johdattelee tekstinsä takaisin alkuperäiseen aiheeseen*

Tässä on mun ex-tyttökaverin maalaama taulu, jonka kävin liikkeessä kehystyttämässä.. oli aika kallis operaatio, mutta tuli ainakin omasta mielestä vitun siisti
:rock:

Liitteet

• taulu.jpg
    taulu.jpg
    29,6 KB · Katsottu: 451
Olis kyllä sairaan siistiä kun keräis olkkarin seinälle eri elukoiden kalloja selkärankoineen, niinq predaattori :rock:

Olis ihan sairrrraaan siistiä jos thread palaisi alkuperäiselle raiteelleen ennen kuin joku postaa kehystetyn goatsen, joka on hänen makuuhuoneen seinällään. :zzzz:

loftinterior2.jpg

tubel_igvolds.jpg

nocoft_warren_big.jpg

Tuolla on vielä lisää näitä soffa-kuvia: Steelform

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom