Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai piru, kun on siistin näkönen. Käy melkein sääliksi, etten juo. :DHynkkä sanoi:http://www.kinetic.fi/fi/images/2/images/261_75.jpg
Tuollanen pitäis ostaa kämpille jossain vaiheessa..
Laardi sanoi:Aika minimalistinen näyttää porukan maku olevan. Eli jos kantaisin rehut pihalle niin mun kämppä voisi olla porukan makuun
Eugen sanoi:Hemmetin tyylikästä sisustusta. Ei ehkä lasten huoneeseen.
Eli Bar ala H.R. Giger.
Toi Giger on sisustanut muutenkin kämppäänsä alien tyyliin aika scary paikka :evil: Löytyy kaikki mustat huoneet jne. kivat jututMike sanoi:HC, näyttää ihan Alienin lavastukselta.
Eiche sanoi:Oliko teollisuus/varastohallien muuntamiselle asuinrakennuksiksi/huoneistoiksi jokin oma hieno käsite?
...
jarze sanoi:mikäs ton museon nimi on? pattayalla on kans tollanen mesta..se Ripley`s blää blää...(mikä lie olikaan) jännä paikka myös, siamilaisia kaksosia yms. Siellä oli myös jonkun viikinkiäijän tuoli ja sormus.. tuolin istuin oli jossain mun rinnan korkeudella ja oli pari metrii levee. sormuksestakin olis mahtunut kaljapullo heittämällä läpi. believe it ..or not :jahas:
o.k...pitää käydä vilkasees jos tulee poikettua. tuonne ei varmaan yksin uskalla mennäkkään, ettei heti ryöstetä ja raiskata.. :DMariko sanoi:No niin, vastataas vihdoin... Mä en kuule saa millään sen nimeä mieleen enkä löytänyt Pietarin karttaanikaan enää. Mutta jos joskus käyt Pietarissa, toi museo on siinä kun mennään Talvipalatsin kohdalta sillan yli Nevan toiselle puolelle, niin siinä on heti Eläintieteellinen museo ja tämä friikkimuseo sen vieressä tai sit siinä tais olla yksi rakennus välissä. ;)