tyttöystävälle ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tyttis innostu käymään salilla munkaa ja nyt tarvittais jotain perusohjelmaa alottelijalle.Kunto on muuten hyvä, harrastanu parisen vuotta aerobickkii ja muutaman kuukauden käyny bodypumpissa.Suoritustekniikat on ihan hyvin kohdallaan koska on käyny satunnaisii kertoi salil.Eli hän käy aerobickissä 2-3 kertaa viikossa ja siihen lisäks kerkee käymään muutamana päivänä viikossa salilla.Eli joku kaks jakonen ohjelma olis varmaan ihan hyvä.Jonka se tekis kerran viikossa läpi.Pitäiskö toistot olla jtn 8-12 luokkaa?Ja heti alusta vapailla painoilla vai jollain hilinvitkuttimilla?

Mun tyttökaveri aloitti salitreenit 2 vuotta sitten ja on treenannut heti alusta asti niin, kuin minä ja tulosta on tullut vähintäänkin kiitettävästi. Tyttökaverini on 21v 169cm 61kg. Penkki 70kg, mave 120kg ja kyykkä 120kg. Tyttökaverini treenaa kolmesti viikossa ja joka lihas treenataan kerran viikossa todella kovaa.

TommyTiger sanoi:
Mun tyttökaveri aloitti salitreenit 2 vuotta sitten ja on treenannut heti alusta asti niin, kuin minä ja tulosta on tullut vähintäänkin kiitettävästi. Tyttökaverini on 21v 169cm 61kg. Penkki 70kg, mave 120kg ja kyykkä 120kg. Tyttökaverini treenaa kolmesti viikossa ja joka lihas treenataan kerran viikossa todella kovaa.

Jep, mutta sähän oot myös myrkyttäny sitä muijaas melkein alusta asti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom