Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tupla-J sanoi:Naiset sitte puolestaan diggaa enempi miehistä. ;)
Angelica-82 sanoi:Hohhoijaa taas. Loppupeleissä se kokonaisuus on tärkeintä eikä lihakset tai lihaksettomuus. Mutta vaikea kyl ite kuvitella seurustelevansa pulkannarun kanssa joka olis pienempi kun mä ite :D Eikös Brad Pittkin ole melko pieni mieheksi???
Sulta tais mennä koko juttu tyystin ohi. Mä väitän väitteen "tytöt tykkää rimpuloista" pitävän ihan yhtä hyvin paikkansa kuin "naiset tykkää järkäleistä". En mä ainakaan ajanut mitään yleispätevää "kaikki on tällasia"-sääntöjä, ja mielestäni kohtalaisen hyvin onnistuinkin sarkasmillani sen ko. "uutisesta" osoittamaan.-Marchi- sanoi:Paskapuhetta tuo, et "tytöt tykkää puuhelmipojuista, MUTTA NAISET DIGGAA lihaksista perkele! Minkälaisia rekkalesbo-naisia tarkoitatte tällä?
subotai sanoi:Muijille kyllä toimii parhaite se, että on terveellä tavalla itsevarma jne, ei niinkään ulkoiset avut. Parilla mun frendillä on ihan pirun kauniit ja fiksut muijat, vaikka jätkillä onkin kivat bissemasut jne. Mut on noi tyypit kyllä sitten suustaankin sukkelia ja karismaa on vaikka muille jakaa..
nigster sanoi:Joihinkin vetoaa erilainen kroppa kuin joihinkin toisiin. Kukaan tuskin "valitsee" kumppaniaan ainoastaan kropan perusteella.