Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pidä paikkaansa. Kyllä mullakin olis monta mua pidempää ottajaa ollu. Yleensä kyllä on niin, että ne haluaa pidemmän. No, ei se kyllä mua haittaa, koska mua ei kovin paljoo pidemmät edes kiinnosta.Jeme sanoi:Minkä takia naiset haluaa aina itseään pidemmän miehen???
T : Alamittainen :wall:
lej sanoi:Eiköhän nykykäsitysten mukaan pidä mennä aikas kauas, että päästään siihen, että ihmiset eivät osaisi kommunikoida. Ei taida muutamat tuhannet vuode riittää.
Sitä paitsi teorian kumoaa se, että monet muutkin eläimet haukottelevat.
Onko kissa laumaeläin? Ei mun tietääkseni. Silti meidän kissat haukottelee.Pulunkuristaja sanoi:Vain laumaeläimet haukottelevat. (fakta) Se on kai osittain myös sen takia kehittynyt että voisi viestittää että on tylsää... Esim mua haukotutti ala asteella kun vanhemmat pyydettiin juttu tuokiolle kouluun aina ihan helvetisti, aina oli suu auki... Ja kyllä se johtuu myös siitä että jos et hengitä tarpeeks, tosin harvemmin niin käy, yrittäkääpä ite, pidättäkää hengitystä sit ottaka pieni henkäys ja pidättäkää uudestaan, ei siitä aivot tee haukottelu refleksiä...
Pexi_ sanoi:Onko kissa laumaeläin?
Evidenssiä kiitos.Integrandi sanoi:Jalostunut laumaeläimestä.
Jeme sanoi:Minkä takia naiset haluaa aina itseään pidemmän miehen???
T : Alamittainen :wall:
Dragon sanoi:Onko tiikeri jalostunut laumaeläimestä yksineläjäksi vaiko leijona yksineläjästä laumaeläjäksi?
Pulunkuristaja sanoi:Mistä toi Pakkotoisto.com tietää että juuri minä olen Pulunkuristaja, tarkoitan etttä jas tulen sivulle eri koneelta se sanoo aina että tervettuloa pulunkuristaja... Se on ihmeellistä, oon ltullu sivulle 3 eri koneella ja aina se on tienny että kyseessä olen minä, miten????
Inska sanoi:Onko motorcicle englantia? juu, ei ole sanakirjaa.
SniffDaddy sanoi:Motorcycle on hakemasi sana.
Inska sanoi:Taustat: Ostin tänään paidan missä lukee ... Motorcicle. Kassalla sitten huomasin sen ja rupesin miettimään että helvetti, mun kielitaidot ei riitä ymmärtämään mitä tossa lukee kun katoin ekaksi että motorcycle. Kaveri oli varma että se on englantia. Lupas maksaa paidan jos on väärässä.
Siinä se ihme onkin, kun en loggaa sisälle ollenkaan. Heti kun menen sivulle niin se sanoo että Welcome Pulunkuristaja ja ajan milloin viimeksi olin täällä!Jansq- sanoi:Oiskohan siksi että loggaat sisään omalla nimimerkilläs?
Paina tuota "loggaa ulos" kohtaa joka kerta, kun poistut koneelta. Ja tyhjennä keksitkin. Ja kun kirjaudut julkisella koneella, niin älä jätä raksia siihen "remember me" kohtaan.Pulunkuristaja sanoi:Siinä se ihme onkin, kun en loggaa sisälle ollenkaan. Heti kun menen sivulle niin se sanoo että Welcome Pulunkuristaja ja ajan milloin viimeksi olin täällä!
En vaan ymmärrä, nytkään en tehnyt mitään muuta kun avasin koneen, tulin sivulle ja nyt postaan, eli en kirjautunu sisään enkä mitään... Selittäkää!!
No siis mä oon tullu tänne vain työpaikan koneella, omalla koneella ja yhen kaverin koneella, joten sellaista vaaraa ei ole... (toivoisin) mut kiitos neuvosta.vilma-liina sanoi:Paina tuota "loggaa ulos" kohtaa joka kerta, kun poistut koneelta. Ja tyhjennä keksitkin. Ja kun kirjaudut julkisella koneella, niin älä jätä raksia siihen "remember me" kohtaan.
Tällä hetkellä kuka tahansa sen koneen käyttäjä pääsee kirjoittelemaan tunnuksillasi, jos sattuu samalta koneelta pakkista lukemaan....
Rautaketju sanoi:Onko esim. penkkipunneruskisoissa joku tietty pakollinen oteleveys tangosta?