jitsi sanoi:Jos jää unet vähälle, silmänaluset tulevat (sini-)mustiksi. Mistä se johtuu?
Olen kuullut teorian, jonka mukaan silmänaluset pysyvät saman värisinä, mutta olet itse kalpeampi joten ne erottuvat selvemmin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jitsi sanoi:Jos jää unet vähälle, silmänaluset tulevat (sini-)mustiksi. Mistä se johtuu?
Peppe Halti sanoi:Olen kuullut teorian, jonka mukaan silmänaluset pysyvät saman värisinä, mutta olet itse kalpeampi joten ne erottuvat selvemmin.
Integrandi sanoi:![]()
Nukkuessaan syvässä unessa ihmisen iho tietyllä tavalla parantaa itse itseään. Tämä korostuu etenkin kasvoilla. Nyt unen puutteesta johtuen iho ei pääse tähän parantavaan prosessiin ja iho alkaa karkeasti sanottuna valumaan. Silmän alapuolella on suhteellisen löysää ihoa/nahkaa ja valuminen onkin näkyvää nimenomaan siinä. Tämä tapahtuma yhdessä sen kanssa, että iho ei aloita paranemisprosessia aiheuttaa mustat silmänaluset (veri ei kierrä entiseen malliin ihon alla). Tämä sitten toki parantuu kunnon unilla.
Mustat silmänaluset voivat tulla myös hyvin nukutun yön jälkeen. Tämä johtuu siitä, että pään asento on ollut "väärä". Mikäli haluaa opitmaalisen pärstäkertoimen seuraavaksi päiväksi kannattaa suosia nukkumisasentoa, jossa pää on hieman vaakatasosta pystyssä. Eli tarpeeksi tyynyjä alle.
Riippuu sijoituksestasi. Soita sotilasläänisi esikuntaan ja kyse, jos et tiedä sitä. Se sijoitus, kun voi vaihtuakin.inflames sanoi:Jos kävin armeijan pohjoisessa, kertaamassakin jo käyty, ja sitten muutan etelä-suomeen, joudunko tekemään tulevat kertausmatkat yhä pohjoiseen, vai joudunko ilkeiden etelänkappareiden kiusattavaksi?
Jolli sanoi:Mitä käytännön merkitystä on sillä että käyttääkö 95 vai 98 bensiiniä? Tiedän se on se se oktaaniluku mutta mitä väliä sillä on käytännössä?
Jolli sanoi:Mitä käytännön merkitystä on sillä että käyttääkö 95 vai 98 bensiiniä? Tiedän se on se se oktaaniluku mutta mitä väliä sillä on käytännössä?
Integrandi sanoi:Toisin kuin Jiiii mainitsi niin eri oktaanisilla bensiineillä EI voi vaikuttaa moottorin tehoon (mikäli bensat ovat muuten samanlaisia).
Eikös wmv:t aukea media playerissä parhaiten? Koitappa asentaa uusin. Mikä selain btw?Deat sanoi:Melkein aina kun klikkaan linkkiä johonkin wmv.-videoon, niin sen sijaan, että video aukeaisi QuickTimellä suoraan selaimeen (jolloin se toimii), aukeaa uusi tyhjä sivu, latauspalkki alkaa juoksemaan, ja palkin pysähdyttyä Winamp käynnistyy ja se "avaa" tiedoston jonka nimi on tyyliin E353950J4552F32 ja siihen jää koko homma. Miten tän voi korjata? Oon todella kyllästyny lataamaan jokasen videon koneelle jonka haluan kattoa.
Weeboom sanoi:Mikä on halpa hinta herneistä, siis palkoista, litra tai kiloa?
Weeboom sanoi:Mikä on halpa hinta herneistä
inflames sanoi:Jos kävin armeijan pohjoisessa, kertaamassakin jo käyty, ja sitten muutan etelä-suomeen, joudunko tekemään tulevat kertausmatkat yhä pohjoiseen, vai joudunko ilkeiden etelänkappareiden kiusattavaksi?
Kuningasankka sanoi:Miksi ihminen ei pysty pitämään silmiään auki kun aivastaa?![]()
Mike sanoi:Tuolla netistä poimitulla osastolla oli haukottelulinkki. Tässäkin tredissä on jo kysytty miksi haukottelu tarttuu, mutta mitä se itse haukottelu tieteellisesti on?
Energia sanoi:Mitä <3 tarkoittaa? Se on kaiketi jonkinlainen hymiö, mutta en hoksaa merkitystä.