Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jeme sanoi:
Minkä takia naiset haluaa aina itseään pidemmän miehen???

T : Alamittainen :wall:
Ei pidä paikkaansa. Kyllä mullakin olis monta mua pidempää ottajaa ollu. Yleensä kyllä on niin, että ne haluaa pidemmän. No, ei se kyllä mua haittaa, koska mua ei kovin paljoo pidemmät edes kiinnosta.

lej sanoi:
Eiköhän nykykäsitysten mukaan pidä mennä aikas kauas, että päästään siihen, että ihmiset eivät osaisi kommunikoida. Ei taida muutamat tuhannet vuode riittää.

Sitä paitsi teorian kumoaa se, että monet muutkin eläimet haukottelevat.

Vain laumaeläimet haukottelevat. (fakta) Se on kai osittain myös sen takia kehittynyt että voisi viestittää että on tylsää... Esim mua haukotutti ala asteella kun vanhemmat pyydettiin juttu tuokiolle kouluun aina ihan helvetisti, aina oli suu auki... Ja kyllä se johtuu myös siitä että jos et hengitä tarpeeks, tosin harvemmin niin käy, yrittäkääpä ite, pidättäkää hengitystä sit ottaka pieni henkäys ja pidättäkää uudestaan, ei siitä aivot tee haukottelu refleksiä...

Pulunkuristaja sanoi:
Vain laumaeläimet haukottelevat. (fakta) Se on kai osittain myös sen takia kehittynyt että voisi viestittää että on tylsää... Esim mua haukotutti ala asteella kun vanhemmat pyydettiin juttu tuokiolle kouluun aina ihan helvetisti, aina oli suu auki... Ja kyllä se johtuu myös siitä että jos et hengitä tarpeeks, tosin harvemmin niin käy, yrittäkääpä ite, pidättäkää hengitystä sit ottaka pieni henkäys ja pidättäkää uudestaan, ei siitä aivot tee haukottelu refleksiä...
Onko kissa laumaeläin? Ei mun tietääkseni. Silti meidän kissat haukottelee.

Jeme sanoi:
Minkä takia naiset haluaa aina itseään pidemmän miehen???

T : Alamittainen :wall:

Sen vuoksi, ettei useimmilla naisilla ole minkäänlaista itsetuntoa. Olet joutunut kieron sosiaalisen pelin uhriksi. Etsi tyttö, jonka maailmankuva ei perustu City-lehteen.

Dragon sanoi:
Onko tiikeri jalostunut laumaeläimestä yksineläjäksi vaiko leijona yksineläjästä laumaeläjäksi?

Ei sitten niin minkäänlaista aavistusta, mutta muistutan tässä että ainakin kotikissat ovat sosiaalisia eläimiä... vaikka eivät laumaeläimiä olekaan. Ja niin laiskoja että joskus naukaisevat ja haukottelevat yhtä aikaa... Kaikki hyöty haukotuksesta mahdollisimman vähällä vaivautumisella :D

Ensimmäinen tunnettu kissaeläin eli noin 30 000 000 vuotta sitten (Proailurus) ja oli kiistatta laumaeläin, kuten oikeastaan kaikki tuon ajan petoeläimet. Paleontologit ovat kiistelleet tämän päivän kissaeläimen synnystä kyllästymiseen asti, mutta ovat samaa mieltä, että se on tapahtunut nopeasti viimeisen 12 000 000 vuoden aikana ja kehittynyt siis tuosta ensin mainitusta.

Ensimmäisen kerran kissoja "käytettiin" kotieläimenä Egyptissä joskus miekan ja kirveen aikakautena, estämässä (yllätysyllätys) hiirien vipeltäminen kodeissa.

attachment.php

Liitteet

• PROAILURUS0110.webp
    PROAILURUS0110.webp
    11,6 KB · Katsottu: 776
Mistä toi Pakkotoisto.com tietää että juuri minä olen Pulunkuristaja, tarkoitan etttä jas tulen sivulle eri koneelta se sanoo aina että tervettuloa pulunkuristaja... Se on ihmeellistä, oon ltullu sivulle 3 eri koneella ja aina se on tienny että kyseessä olen minä, miten????

Pulunkuristaja sanoi:
Mistä toi Pakkotoisto.com tietää että juuri minä olen Pulunkuristaja, tarkoitan etttä jas tulen sivulle eri koneelta se sanoo aina että tervettuloa pulunkuristaja... Se on ihmeellistä, oon ltullu sivulle 3 eri koneella ja aina se on tienny että kyseessä olen minä, miten????

Oiskohan siksi että loggaat sisään omalla nimimerkilläs?

SniffDaddy sanoi:
Motorcycle on hakemasi sana.

Taustat: Ostin tänään paidan missä lukee ... Motorcicle. Kassalla sitten huomasin sen ja rupesin miettimään että helvetti, mun kielitaidot ei riitä ymmärtämään mitä tossa lukee kun katoin ekaksi että motorcycle. Kaveri oli varma että se on englantia. Lupas maksaa paidan jos on väärässä.

Inska sanoi:
Taustat: Ostin tänään paidan missä lukee ... Motorcicle. Kassalla sitten huomasin sen ja rupesin miettimään että helvetti, mun kielitaidot ei riitä ymmärtämään mitä tossa lukee kun katoin ekaksi että motorcycle. Kaveri oli varma että se on englantia. Lupas maksaa paidan jos on väärässä.

On se "englantia" tai pikemminkin jenkkiä. Amerikkalaisilla on outo tapa unohtaa korrekti kirjoitusasu ja kirjoittaa jotkut sanat niinkuin ne lausutaan. Jenkeissä tuo kirjoitusasu ei merkkaa juuri mitään kunhan sana äännetään samalla tavalla. Jos seuraa edes jotain USAn foorumeita huomaa säännönmukaista englanninkielen raiskausta tietyjen sanojen kohdalla, ei ne varmaan sitä tosissaan tee mutta kun jotkut vain eivät osaa.

Jansq- sanoi:
Oiskohan siksi että loggaat sisään omalla nimimerkilläs?
Siinä se ihme onkin, kun en loggaa sisälle ollenkaan. Heti kun menen sivulle niin se sanoo että Welcome Pulunkuristaja ja ajan milloin viimeksi olin täällä!
En vaan ymmärrä, nytkään en tehnyt mitään muuta kun avasin koneen, tulin sivulle ja nyt postaan, eli en kirjautunu sisään enkä mitään... Selittäkää!!

Pulunkuristaja sanoi:
Siinä se ihme onkin, kun en loggaa sisälle ollenkaan. Heti kun menen sivulle niin se sanoo että Welcome Pulunkuristaja ja ajan milloin viimeksi olin täällä!
En vaan ymmärrä, nytkään en tehnyt mitään muuta kun avasin koneen, tulin sivulle ja nyt postaan, eli en kirjautunu sisään enkä mitään... Selittäkää!!
Paina tuota "loggaa ulos" kohtaa joka kerta, kun poistut koneelta. Ja tyhjennä keksitkin. Ja kun kirjaudut julkisella koneella, niin älä jätä raksia siihen "remember me" kohtaan.

Tällä hetkellä kuka tahansa sen koneen käyttäjä pääsee kirjoittelemaan tunnuksillasi, jos sattuu samalta koneelta pakkista lukemaan....

vilma-liina sanoi:
Paina tuota "loggaa ulos" kohtaa joka kerta, kun poistut koneelta. Ja tyhjennä keksitkin. Ja kun kirjaudut julkisella koneella, niin älä jätä raksia siihen "remember me" kohtaan.

Tällä hetkellä kuka tahansa sen koneen käyttäjä pääsee kirjoittelemaan tunnuksillasi, jos sattuu samalta koneelta pakkista lukemaan....
No siis mä oon tullu tänne vain työpaikan koneella, omalla koneella ja yhen kaverin koneella, joten sellaista vaaraa ei ole... (toivoisin) mut kiitos neuvosta.
Mut omalla koneellani en ole ikinä sitä ennen pakkista lukenu, enkä loggannu sisään, eilen avasin siis pakkiksen ekaa kertaa omalla koneellani, eikä se mitään pyytänyt, sano vaat ton Welcome pulunkuristaja...
No mut tästä eteenpäin loggaan itteni ulos.

Rautaketju sanoi:
Onko esim. penkkipunneruskisoissa joku tietty pakollinen oteleveys tangosta?

Maksimileveys on 81 cm (etusormesta etusormeen). Tätä kapeampaa otetta saa ilmeisesti käyttää, mutta riippuen kilpailijan koosta saattaa hyöty laskea.

Edit: lähteenä ei toiminut mikään koraani, joten en laita tuosta luvusta päätäni pantiksi.

Back
Ylös Bottom