Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Rautaketju sanoi:
Onko esim. penkkipunneruskisoissa joku tietty pakollinen oteleveys tangosta?

Tangosta on otettava kiinni siten, että peukalot menevät tangon alapuolelta ympäri (ts. apinaote ei ole sallittu). Mikäli käytät maksimileveätä otetta tangosta, on etusormien oltava koko matkaltaan kosketuksissa merkkiviivoihin.

En sitten tiedä kuinka tarkka fakta tuokin on mutta eiköhän tuokin jo selventänyt asiaa. Täältä poimittu

Mihin häviää vuokraamoista leffakopiot? Esim makuunissahan on se vartin takuuleffasysteemi ja näitä kopiotahan on silloin jopa kymmeniä yhdessä vuokraamossa. Mutta jonkunviikon päästä niitä ei enää löydykkään kuin muutama kappale? Onko niillä joku tietty aika mitenkauan tiettyä määrää saa vuokrata ja mitä tehdään niille ylimääräisille jos ja kun tällainen aika on ja se päättyy? Meneekö ne vaan tuhottavaksi, vai päätyvätkö peräti myyntiin johonkin? Vai onko tähän olemassa joku muu selitys?

En jaksa selata koko threadia läpi, joten tulee ehkä uudestaan. Eli miten hammastahnaan saadaan ne raidat? Meillä oli tästä porukalla pieni keskustelu mutta kukaan ei osannut vastausta antaa. Katsoin äsken koko aamun vanhoja Star Trekkejä mutta nekään eivät aihetta sivunneet.

Jolli sanoi:
En jaksa selata koko threadia läpi, joten tulee ehkä uudestaan. Eli miten hammastahnaan saadaan ne raidat? Meillä oli tästä porukalla pieni keskustelu mutta kukaan ei osannut vastausta antaa. Katsoin äsken koko aamun vanhoja Star Trekkejä mutta nekään eivät aihetta sivunneet.
Lopeta se sonnan katselu ja me pihalle... Mä ainakin menen
8d4ad.gif

ps:
3702485.gif

Jos jää unet vähälle, silmänaluset tulevat (sini-)mustiksi. Mistä se johtuu?

Miten vaikuttaa lämmönjohtumiseen jos laittaa hopeatahnaa kattilan ja hellan väliin? Paljonko vuoden aikana säästyisi sähköä parantuneen hyötysuhteen ansiosta?

Ankka sanoi:
Miten vaikuttaa lämmönjohtumiseen jos laittaa hopeatahnaa kattilan ja hellan väliin? Paljonko vuoden aikana säästyisi sähköä parantuneen hyötysuhteen ansiosta?

Muropaketissa oli joskus testi. Todettiin, että makaronit valmistuivat x minuuttia nopeammassa ajassa, mutta sotku mikä jäi hellalle söi siivoukseen käytetyllä ajalla tuon edun.

Onko kukaan ladannut penkkiin toiselle puolelle niin paljoa painoa että kippaisi? 25 kg se peruspenkki ainakin kestää, enempää en oo uskaltanut kerralla laittaa.

Itse kuulun myös höylän kannattajiin, tulee hyvää jälkeä nopeasti. Koneita en käytä kuin hätätilanteessa.

Kuuluuko miesten kusta seisten vai istuen? Ovatko istuen kusevat miehet jotenkin epämiehekkäitä? Ainakin folkkarimainos näin väittää.

Drugsta sanoi:
Toki, jos siisteys on jotenkin epämiehekästä.
Kehäpäätelmä... seisten kusevat miehet ovat siis epäsiistejä? Mä ainakin olen oppinut kusemaan pönttöön seisovasta asennostakin enkä koe olevani erityisen poikkeava yksilö.

Back
Ylös Bottom