Naene sanoi:Tässäpä typerä kysymys johon tuskin kukaan tietää vastausta. Olen nyt käynyt töissä metrolla. Olen kärsimätön tyyppi, en seiso niissä rullaportaissa vaan ravaan ne joko ylös tai alas ja tönin ihmisiä sivummalle jos tarve vaatii. Mutta ei sitä viitsi kuitenkaan hosua mihinkään suuntaan ilman että pitää kiinni siitä kaiteesta ettei vedä kuperkeikkaa alas ja sitten on niska sijoiltaan.
Päivittäin kuitenkin mietin että puhdistetaankohan näitä käsien "liukuhihnoja" koskaan? Pakkohan ne on, jos vaikka joku joskus esim oksentaa siihen... ja onhan noita perverssejä tiedä mitä niissä oikeasti on, kerros jotain ihmepaskaa ellei niitä puhdistele ja desinfioi.
Putsataanko näitä koskaan? rupeanko tönimään ihmisiä tieltäni pitäen sivusta kiinni hanskat kädessä? lol.
inhottava ajatus.
No nimenomaan metroja koskien en tiedä vastausta - olettaisin että joskus toisinaan putsaillaan. Mitä muuten tulee tohon käsillä lähmimiseen julkisissa tiloissa niin itse tuppaan joskus miettimään samoja asioita. Juuri olin lukevinani jostain lehdykästä hiljattain, että oppilaitosten ym. julkisessa käytössä olevien tietsikoiden näppäimistöt ovat HYGIENIALTAAN KAIKKEIN PAHIMMAT BAKTEERIPESÄKKEET. Tarpeeksi iso otanta kun otetaan niin aina löytyy niitä jotka ronkkii ruumiinaukkojaan ja rämppää jalkovaliään ja kaataa limsaa näppäimille ja sotkee niitä suklaisilla sormillaan jne jne jne. :urjo:
eedit: Muistakaa käsihygienia :jahas: