http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2011032613438471_se.shtml Etkö ennen ole tämmöisiin törmännyt? Ja mun mielestähän sairautta ei tarvitse hävetä, on hakeuduttava hoitoon. Ja kun tähän trediin esitettiin kysymys pakkisten homoista niin miksi sun piti alkaa heti avautumaan sen sijaan että olisit vain häpeämättömänä lepakkona vastannut mallilla "+1"?
Tyhmää nostaa esimerkiksi mummeli, joka on elänyt kaapissa aikana, jolloin homous vielä luokiteltiin
rikolliseksi. Vieläkin on suvaitsemattomuutta, etenkin tietyissä uskonnollisissa piireissä, ja tietynlaisiin arvoihin kasvanut saattaa helposti kokea niitä häpeän tunteitakin, jotka liittyvät pelkoon siitä, ettei tule hyväksytyksi. Itse taas avauduin, koska näkemyksesi typeryys vitutti.
Millähän tavalla se on ominaisuus? Ominaisuuteen kasvetaan ja suuressa osassa lapsen tulevia ominaisuuksia on vastuu vanhempien harteilla. Eli kuulutko sä näihin jotka väittävät että lesboilla on jäänyt pienenä äidin tuuditukset vähemmälle niin nyt on sitten loppu elämän naisen sylin kaipuu. Ja homot pesiytyy yh-perheistä joissa isä lähtenyt lätkimään.
Ihan sillä tavalla ominaisuus, kuten sinun heteroseksuaalisuutesikin. Ja en väitä. Homoseksuaalien miesten aivojen (mitattavan, morfologisen) rakenteen on huomattu muistuttavan naisten vastaavaa, ja samoin homoseksuaalien naisten miesten vastaavaa. Eivätköhän syyt liity ennemmin biologiaan kuin vanhempien käytökseen.
Homous on sairaus siinä missä ADHD, sairaus jota ei näy missään verikokeissa ja tarpeeksi pitkälle levinneenä osana liian monen ihmisen elämää. Kyse on vain siitä että kuinka suurella prosentilla homous periytyy ja kuinka sitä hoidetaan ja halutaanko sitä hoitaa. Suurin ongelma teidän kanssanne on se että te ette itse tajua olevanne sairaita, vaan sen sijaan marisette kuinka teidät pitäisi hyväksyä ja plaplapla.
Saat ihan rauhassa olla sitä mieltä, että olemme sairaita. Terveydenhoitoalan henkilökunnan mielestä emme ole. Lainsäätäjien mielestä emme ole. Yleisen mielipiteen mukaan emme ole. Minulle se riittää.
Elämä nyt vaan on peli jossa kaikille on jaettu samat kortit ja kyse on siitä miten sä ne pelaat.
Ei muuten ole jaettu samat kortit. Ehkä tyhmin osuus koko viestissäsi, täysin perustelematon. Kortit voi pelata monella tavalla, mutta ei kyllä ole kenelläkään samat kortit kuin toisella.
Mä en tarvitse hyväksyntää keneltäkään siihen mitä mä puuhaan mutta te teette teistä jollain tapaa niin helvetin erikoislaatusia että nillitys pitää viedä eduskuntaan asti.
Et tarvitse hyväksyntää, koska jos nyt edelleen on puhe seksuaalisuudesta, sinun seksuaalisuutesi edustaa sitä mikä on aina ollutkin hyväksytty, eikä voisi muuta kuvitellakaan. Hienoa, miten kutsut tasa-arvon hakemista "nillitykseksi". Minä varmaan myös "nillitän" kun toivon, että opintotukea korotettaisiin ja sidottaisiin indeksiin.
Teitä ei saisi katsoa ollenkaan kieroon tai muullakaan tapaa väheksyä, mutta oikeitettua sen sijaan on niin tekevää haukkua koko helvetin homoarsenaalin kanssa vajaaksi, tässäkin tilanteessa nostatte itsenne jotenkin helvetisti korkeemmalle pallille.
Ei korkeammalle, vaan samalle korkeudelle. Mistä tuonkin keksit? Ja kyllä, meidän mielestämme täytyy olla jollain tavalla merkittävästi jälkeenjäänyt jos yhä pitää homoseksuaalisuutta jonain, mitä kuuluukin katsoa kieroon ja väheksyä.
Sä olet sairas ja sä tuot sun sairauden esille ylpeytenä joista kaikkien muidenkin pitäs olla ylpeitä. Ja mikä pahinta te ootte vielä onnistuneet tässä! Teidän puolesta ja teidän asiaa ajaa ihmisiä joita se ei koske millään tavalla, en tiedä ottaako ne varman päälle jos niiden omista lapsista tulee homoja vai minkä takia ne haluaa puuttua tähän asiaan.
Kerropa vielä millä perusteella väität minua sairaaksi? Nämä muut ihmiset haluavat puuttua asiaan, koska heidän käsityksensä oikeudenmukaisuudesta poikkeaa sinun vastaavasta, mitä sinun voi ehkä olla vaikea ymmärtää.
Taaskin hyvänä esimerkkinä sinä. Joku kysyy homoista niin sä vedät tajuttomat pultit ja teksti on pelkkää vittumaista sarkasmia. Etkö olekkaan iloinen homo vai miksi asialliseen kysymykseen ei saatu asiallista vastausta?
Ei kaikki homot ole koko ajan "gay", sehän olisi ihan sairasta! En vetänyt pultteja, olin ärsyyntynyt, koska tyhmyydensietokykyni on ollut viime aikoina koetuksella, pahoittelen, syy ei siis ollut yksin sinun.
Asialliseen kysymykseen?
Tässä kohtaa on selvästi havaittavissa edes pientä häpeää. Minkä takia mä en viitsisi jollekkin heteroita väheksyvälle ilmoittaa asiallisesti olevani hetero niin kysyttäessä? "Miksi ihmeessä niin pitäisi tehdä" No vittu miksi elämässä pitäisi tehdä yleensäkkään mitään muuta kuin kuolla? Taas typerään kysymykseen vastauksena; joo sulla ei ole mitään velvollisuutta tuoda ilmi sun seksualisuuttas mutta jos itse pidät sitä täysin normaalina niin eikö parempi kysymys olis että miksi sä et voisi tuoda sitä julki, oli kyseessä sitten vaikka kokkifoorumi jossa joku sitä kysyy?
En muuten häpeä yhtään, mistähän tuonkin keksit? Koen hyvin oudoksi joidenkin heteroiden mielenkiinnon nimenomaan homoseksuaalisuutta kohtaan, ja etenkin sitä, että ihmisten pitäisi jotenkin "paljastaa" oma homoutensa muille, missä piireissä sitten sattuukaan pyörimään. Oman seksuaalisuuden nostaminen puheenaiheeksi luontevasti on vaikeaa. Heteroiden ei tarvitse kertoa, koska yhteiskunnassa vallitsee niin vahva hetero-olettamus. Tajusin juuri, etten itsekään ole nostanut tiedekuntaa vaihdettuani asiaa esille uusien opiskelutoverien kanssa. Olen sinkku, ja sen korostaminen, että jos harrastan seksiä, harrastan sitä naisten kanssa, ei vaan tunnu istuvan opiskelijahuonekeskusteluun tuosta noin vain. Ja niin, siis minähän koen itseni normaaliksi ja toin asian julki, eh? Jos on kysytty, olen aina vastannut. Emme varmaan pääse tämän asian suhteen minkäänlaiseen yksimielisyyteen, ja ihan rehellinen jos olen, minua ei voisi vähempää kiinnostaa, pidätkö minua hulluna, tyhmänä, sairaana tai minä hyvänsä.