Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kysymys ei ole siitä KEHTAAKO tunnustaa olevansa homo. Miksi oletat että homot häpeävät homouttaan?
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2011032613438471_se.shtml Etkö ennen ole tämmöisiin törmännyt? Ja mun mielestähän sairautta ei tarvitse hävetä, on hakeuduttava hoitoon. Ja kun tähän trediin esitettiin kysymys pakkisten homoista niin miksi sun piti alkaa heti avautumaan sen sijaan että olisit vain häpeämättömänä lepakkona vastannut mallilla "+1"?
Kyse on siitä, että täällä on retardeja joiden mielestä kyseessä on joko sairaus tai itse valittu "tapa elää" tai jotain muuta idioottimaista, kun ei ymmärretä että seksuaalisuus on ominaisuus.
Millähän tavalla se on ominaisuus? Ominaisuuteen kasvetaan ja suuressa osassa lapsen tulevia ominaisuuksia on vastuu vanhempien harteilla. Eli kuulutko sä näihin jotka väittävät että lesboilla on jäänyt pienenä äidin tuuditukset vähemmälle niin nyt on sitten loppu elämän naisen sylin kaipuu. Ja homot pesiytyy yh-perheistä joissa isä lähtenyt lätkimään. Homous on sairaus siinä missä ADHD, sairaus jota ei näy missään verikokeissa ja tarpeeksi pitkälle levinneenä osana liian monen ihmisen elämää. Kyse on vain siitä että kuinka suurella prosentilla homous periytyy ja kuinka sitä hoidetaan ja halutaanko sitä hoitaa. Suurin ongelma teidän kanssanne on se että te ette itse tajua olevanne sairaita, vaan sen sijaan marisette kuinka teidät pitäisi hyväksyä ja plaplapla. Elämä nyt vaan on peli jossa kaikille on jaettu samat kortit ja kyse on siitä miten sä ne pelaat. Mä en tarvitse hyväksyntää keneltäkään siihen mitä mä puuhaan mutta te teette teistä jollain tapaa niin helvetin erikoislaatusia että nillitys pitää viedä eduskuntaan asti. Teitä ei saisi katsoa ollenkaan kieroon tai muullakaan tapaa väheksyä, mutta oikeitettua sen sijaan on niin tekevää haukkua koko helvetin homoarsenaalin kanssa vajaaksi, tässäkin tilanteessa nostatte itsenne jotenkin helvetisti korkeemmalle pallille. Sä olet sairas ja sä tuot sun sairauden esille ylpeytenä joista kaikkien muidenkin pitäs olla ylpeitä. Ja mikä pahinta te ootte vielä onnistuneet tässä! Teidän puolesta ja teidän asiaa ajaa ihmisiä joita se ei koske millään tavalla, en tiedä ottaako ne varman päälle jos niiden omista lapsista tulee homoja vai minkä takia ne haluaa puuttua tähän asiaan. Taaskin hyvänä esimerkkinä sinä. Joku kysyy homoista niin sä vedät tajuttomat pultit ja teksti on pelkkää vittumaista sarkasmia. Etkö olekkaan iloinen homo vai miksi asialliseen kysymykseen ei saatu asiallista vastausta?
Niin mietipä, tekeekö vielä mieli ilmoittaa tällaisille ihmisille olevansa homo? Ja miksi ihmeessä niin pitäisi edes tehdä? Mikä velvollisuus ihmisillä olisi tuoda julki omaan seksuaalisuuteensa liittyviä asioita, ja vieläpä jollain punttifoorumilla?
Tässä kohtaa on selvästi havaittavissa edes pientä häpeää. Minkä takia mä en viitsisi jollekkin heteroita väheksyvälle ilmoittaa asiallisesti olevani hetero niin kysyttäessä? "Miksi ihmeessä niin pitäisi tehdä" No vittu miksi elämässä pitäisi tehdä yleensäkkään mitään muuta kuin kuolla? Taas typerään kysymykseen vastauksena; joo sulla ei ole mitään velvollisuutta tuoda ilmi sun seksualisuuttas mutta jos itse pidät sitä täysin normaalina niin eikö parempi kysymys olis että miksi sä et voisi tuoda sitä julki, oli kyseessä sitten vaikka kokkifoorumi jossa joku sitä kysyy?
Jos yhtään olisit seurannut asiaan liittyviä threadejä täällä, olisit huomannut että allekirjoittanut on lesbo. Sori ettei taaskaan tullut mieleen kailottaa tätä ääneen. Vittu mitä jengiä.
Joo sori että mä en tällä edellämainitsemallasi punttifoorumilla ole kovin tiiviisti seurannut sun tekstejä tai ylipäätään koko seksi-osiota. Tähän voisin oikein helvetin fiksuna kysästä sulta että millä olettamuksella mun olisi niin pitänyt tehdä koska itsehän en tuota kysymystä homoista esittänyt ja tarkoitukseni tälle foorumille rekatessa oli jutellu kuntoilusta. Ja ihan turha koittaa repiä taaskaan mitään itsesääliä kun olet niin tyhmä ettet tajunnut huudella kaikki olevasi lesbo, sillä eihän sitä kuka ole pyytänytkään. Nyt kun joku sattui teistä toispuoleisista kysymään niin sä + 1 (ilmeisesti homoille jotenkin kateellinen?) henkilö revitte perseenreikänne verille.

Pärjääkö kuntonyrkkeilyllä kuinka hyvin ns. "tiukan paikan tullen"? Antaako kuntonyrkkeily parempia mahdollisuuksia rökittää päällekäyvä öykkäri kuin perus punttien nostelu? Parempihan asioista olisi tottakai selvitä aina puhumalla.

Uskalaako kuntonyrkkeilyn aloittaa ihan tuosta vain menemällä harjoituksiin mukaan kun ei ole tällä hetkellä alkavaa alkeiskurssia missään lähistöllä?

Kyllähän kuntonyrkkeily antaa hyvät pohjat ihmisten hakkaamiseen, punttien nostosta puhumattakaan. Vielä kun ajat tukan pois, hommaat gaspin windbreaker -takin ja kävelet voimakävelyä vihainen ilme kasvoilla ennen taistelua, on psyykkinen yliote vastustajaan taattu.

Kuntonyrkkeily

Pärjääkö kuntonyrkkeilyllä kuinka hyvin ns. "tiukan paikan tullen"? Antaako kuntonyrkkeily parempia mahdollisuuksia rökittää päällekäyvä öykkäri kuin perus punttien nostelu? Parempihan asioista olisi tottakai selvitä aina puhumalla.

Uskalaako kuntonyrkkeilyn aloittaa ihan tuosta vain menemällä harjoituksiin mukaan kun ei ole tällä hetkellä alkavaa alkeiskurssia missään lähistöllä?

Pärjääkö kuntonyrkkeilyllä kuinka hyvin ns. "tiukan paikan tullen"?

Jos tulee kiinni iholle, niin tuskin kovin hyvin. Paini painotteisella lajilla pärjää varmasti koska niissä opetellaan hallintaotteita.

Antaako kuntonyrkkeily parempia mahdollisuuksia rökittää päällekäyvä öykkäri kuin perus punttien nostelu?

Varmasti siitä jotain lisähyötyä on.

Mukaan vaan.

Viimeksi muokattu:
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2011032613438471_se.shtml Etkö ennen ole tämmöisiin törmännyt? Ja mun mielestähän sairautta ei tarvitse hävetä, on hakeuduttava hoitoon. Ja kun tähän trediin esitettiin kysymys pakkisten homoista niin miksi sun piti alkaa heti avautumaan sen sijaan että olisit vain häpeämättömänä lepakkona vastannut mallilla "+1"?

Tyhmää nostaa esimerkiksi mummeli, joka on elänyt kaapissa aikana, jolloin homous vielä luokiteltiin rikolliseksi. Vieläkin on suvaitsemattomuutta, etenkin tietyissä uskonnollisissa piireissä, ja tietynlaisiin arvoihin kasvanut saattaa helposti kokea niitä häpeän tunteitakin, jotka liittyvät pelkoon siitä, ettei tule hyväksytyksi. Itse taas avauduin, koska näkemyksesi typeryys vitutti.

Millähän tavalla se on ominaisuus? Ominaisuuteen kasvetaan ja suuressa osassa lapsen tulevia ominaisuuksia on vastuu vanhempien harteilla. Eli kuulutko sä näihin jotka väittävät että lesboilla on jäänyt pienenä äidin tuuditukset vähemmälle niin nyt on sitten loppu elämän naisen sylin kaipuu. Ja homot pesiytyy yh-perheistä joissa isä lähtenyt lätkimään.

Ihan sillä tavalla ominaisuus, kuten sinun heteroseksuaalisuutesikin. Ja en väitä. Homoseksuaalien miesten aivojen (mitattavan, morfologisen) rakenteen on huomattu muistuttavan naisten vastaavaa, ja samoin homoseksuaalien naisten miesten vastaavaa. Eivätköhän syyt liity ennemmin biologiaan kuin vanhempien käytökseen.

Homous on sairaus siinä missä ADHD, sairaus jota ei näy missään verikokeissa ja tarpeeksi pitkälle levinneenä osana liian monen ihmisen elämää. Kyse on vain siitä että kuinka suurella prosentilla homous periytyy ja kuinka sitä hoidetaan ja halutaanko sitä hoitaa. Suurin ongelma teidän kanssanne on se että te ette itse tajua olevanne sairaita, vaan sen sijaan marisette kuinka teidät pitäisi hyväksyä ja plaplapla.

Saat ihan rauhassa olla sitä mieltä, että olemme sairaita. Terveydenhoitoalan henkilökunnan mielestä emme ole. Lainsäätäjien mielestä emme ole. Yleisen mielipiteen mukaan emme ole. Minulle se riittää.

Elämä nyt vaan on peli jossa kaikille on jaettu samat kortit ja kyse on siitä miten sä ne pelaat.

Ei muuten ole jaettu samat kortit. Ehkä tyhmin osuus koko viestissäsi, täysin perustelematon. Kortit voi pelata monella tavalla, mutta ei kyllä ole kenelläkään samat kortit kuin toisella.

Mä en tarvitse hyväksyntää keneltäkään siihen mitä mä puuhaan mutta te teette teistä jollain tapaa niin helvetin erikoislaatusia että nillitys pitää viedä eduskuntaan asti.

Et tarvitse hyväksyntää, koska jos nyt edelleen on puhe seksuaalisuudesta, sinun seksuaalisuutesi edustaa sitä mikä on aina ollutkin hyväksytty, eikä voisi muuta kuvitellakaan. Hienoa, miten kutsut tasa-arvon hakemista "nillitykseksi". Minä varmaan myös "nillitän" kun toivon, että opintotukea korotettaisiin ja sidottaisiin indeksiin.

Teitä ei saisi katsoa ollenkaan kieroon tai muullakaan tapaa väheksyä, mutta oikeitettua sen sijaan on niin tekevää haukkua koko helvetin homoarsenaalin kanssa vajaaksi, tässäkin tilanteessa nostatte itsenne jotenkin helvetisti korkeemmalle pallille.

Ei korkeammalle, vaan samalle korkeudelle. Mistä tuonkin keksit? Ja kyllä, meidän mielestämme täytyy olla jollain tavalla merkittävästi jälkeenjäänyt jos yhä pitää homoseksuaalisuutta jonain, mitä kuuluukin katsoa kieroon ja väheksyä.

Sä olet sairas ja sä tuot sun sairauden esille ylpeytenä joista kaikkien muidenkin pitäs olla ylpeitä. Ja mikä pahinta te ootte vielä onnistuneet tässä! Teidän puolesta ja teidän asiaa ajaa ihmisiä joita se ei koske millään tavalla, en tiedä ottaako ne varman päälle jos niiden omista lapsista tulee homoja vai minkä takia ne haluaa puuttua tähän asiaan.

Kerropa vielä millä perusteella väität minua sairaaksi? Nämä muut ihmiset haluavat puuttua asiaan, koska heidän käsityksensä oikeudenmukaisuudesta poikkeaa sinun vastaavasta, mitä sinun voi ehkä olla vaikea ymmärtää.

Taaskin hyvänä esimerkkinä sinä. Joku kysyy homoista niin sä vedät tajuttomat pultit ja teksti on pelkkää vittumaista sarkasmia. Etkö olekkaan iloinen homo vai miksi asialliseen kysymykseen ei saatu asiallista vastausta?

Ei kaikki homot ole koko ajan "gay", sehän olisi ihan sairasta! En vetänyt pultteja, olin ärsyyntynyt, koska tyhmyydensietokykyni on ollut viime aikoina koetuksella, pahoittelen, syy ei siis ollut yksin sinun. Asialliseen kysymykseen? :rolleyes:

Tässä kohtaa on selvästi havaittavissa edes pientä häpeää. Minkä takia mä en viitsisi jollekkin heteroita väheksyvälle ilmoittaa asiallisesti olevani hetero niin kysyttäessä? "Miksi ihmeessä niin pitäisi tehdä" No vittu miksi elämässä pitäisi tehdä yleensäkkään mitään muuta kuin kuolla? Taas typerään kysymykseen vastauksena; joo sulla ei ole mitään velvollisuutta tuoda ilmi sun seksualisuuttas mutta jos itse pidät sitä täysin normaalina niin eikö parempi kysymys olis että miksi sä et voisi tuoda sitä julki, oli kyseessä sitten vaikka kokkifoorumi jossa joku sitä kysyy?

En muuten häpeä yhtään, mistähän tuonkin keksit? Koen hyvin oudoksi joidenkin heteroiden mielenkiinnon nimenomaan homoseksuaalisuutta kohtaan, ja etenkin sitä, että ihmisten pitäisi jotenkin "paljastaa" oma homoutensa muille, missä piireissä sitten sattuukaan pyörimään. Oman seksuaalisuuden nostaminen puheenaiheeksi luontevasti on vaikeaa. Heteroiden ei tarvitse kertoa, koska yhteiskunnassa vallitsee niin vahva hetero-olettamus. Tajusin juuri, etten itsekään ole nostanut tiedekuntaa vaihdettuani asiaa esille uusien opiskelutoverien kanssa. Olen sinkku, ja sen korostaminen, että jos harrastan seksiä, harrastan sitä naisten kanssa, ei vaan tunnu istuvan opiskelijahuonekeskusteluun tuosta noin vain. Ja niin, siis minähän koen itseni normaaliksi ja toin asian julki, eh? Jos on kysytty, olen aina vastannut. Emme varmaan pääse tämän asian suhteen minkäänlaiseen yksimielisyyteen, ja ihan rehellinen jos olen, minua ei voisi vähempää kiinnostaa, pidätkö minua hulluna, tyhmänä, sairaana tai minä hyvänsä.

Eiköhän tuo ole aika pitkälle poliisi- / naamakohtaista.

Sulla on muuten nerokas nimimerkki.

haha kiitos :D
jäin vaa ihmettelemää ku eilen ajoin mutkassa vastaantulevan poliisin tutkaan 32km/h ylinopeutta. ja autokoulun eka vaihe vasta suoritettu, eikä lähteny kortti

haha kiitos :D
jäin vaa ihmettelemää ku eilen ajoin mutkassa vastaantulevan poliisin tutkaan 32km/h ylinopeutta. ja autokoulun eka vaihe vasta suoritettu, eikä lähteny kortti

korttihan voi lähteä myös myöhemmin nimismies saattaa pyytää juttelemaan.

Näinhän se menee, ei ole paljoa meitä ajateltu ei kun noita sooseja on tehty.

Saarioisten tonnikalasalaatissa on myös lähemmäs 30g, mutta eihän siitäkään nälkä lähde.

niinpä, ja nuita kun joutuu sitte syömään kaks tai kolme niiin tulee vähä huonostikki noita kaloreita kun kattoo miten ne jakautuu. Ku vertaa miten sais ku esim ite tekis.
Eihän tuo muuten haittaa kovin mutta dieetillä.

Loton uusi jättipotti oli pelattu lähikaupasta. Itse en pelannut, vaikka ajatus kävi mielessä. Miten se kone arpoo ne numerot, kun pyytää yhtä kuponkia lottoa? Onko siellä valmiiksi joku numerosarja, joka tulee seuraavalle ostajalle, vai arpooko kone sattumanvaraisesti numerot aina, kun myyjä myy uuden rivin? Voiko numerosarja siis olla esimerkiksi eri riippuen siitä ostaako ihminen rivin nyt vai vasta sekunnin päästä?

Miten ruoan kaloripitoisuus lasketaan? Tarkoitan siis ihan käytännössä, että mistä tiedetään vaikka paljonko porkkanassa tai perunassa on hiilihydraattia tai paljonko avokaadossa on rasvaa jne?

Jostakin tuotteesta esim. porkkanasta saadaan labrassa määriteltyä analyysituloksena sen ravintosisällöt (hh,prot,vitamiinit,rasvat), joista sitten saadaan laskettua se kaloripitoisuus. Tuossa tyhmästi ja yksinkertaisesti selitettynä.

Sitten tuotteen kokonaisenergia saadaan laskettua polttamalla se.

Loton uusi jättipotti oli pelattu lähikaupasta. Itse en pelannut, vaikka ajatus kävi mielessä. Miten se kone arpoo ne numerot, kun pyytää yhtä kuponkia lottoa? Onko siellä valmiiksi joku numerosarja, joka tulee seuraavalle ostajalle, vai arpooko kone sattumanvaraisesti numerot aina, kun myyjä myy uuden rivin? Voiko numerosarja siis olla esimerkiksi eri riippuen siitä ostaako ihminen rivin nyt vai vasta sekunnin päästä?

Veikkauksen sivuilta saattas löytyä 100% oikea vastaus. Mutta mä luulen, että se arpoo sen numeron täysin sattumanvaraisesti sillä hetkellä kun koneelta pyydetään se rivi. Eli en usko, että sä olisit voinut saada juuri sitä riviä vaikka olisit ollut ostamassa kuponkia juuri ennen sitä onnekasta kaveria.

Veikkauksen sivuilta ainakin omaan silmään osui vain, että "pääte arpoo numerot", mikä ainakin minun korvaan kuulostaa siltä, että numerot ovat sattumanvaraiset oli ne pelattu milloin tahansa. Kuulostaa oudolta, jos ne numerot olisivat jotenkin ennalta arvottuja ennen kuin kuponki on ostettu, mutta täyttä varmuutta en ole vielä tuohon saanut.

Mikä ADHD on sitten?

wikipediaa lainaten ettei tule liikaa mutua sekaan.

"Sairaus (lat. morbus, kreik. nosos, engl. disease) on fyysisen tai psyykkisen rakenteen tai toiminnan poikkeavuus, joka aiheuttaa yksilölle tai hänen ympäristölleen tilapäistä tai pysyvää haittaa tai toiminnanvajavuutta."

"Tarkkaavaisuus- ja ylivilkkaushäiriö, josta käytetään lyhennettä ADHD (engl. attention deficit hyperactivity disorder), on yksi yleisimmin diagnosoiduista neurologisista tai neuropsykologisista poikkeavuuksista."

Tuon mukaan voisi kuvitella ainakin, että olisi sairaus.

Mikä ois tasokas ja edullinen kuntonyrkkeily/nyrkkeily seura Helsingissä? Ite oon nyt katellu tätä Helsingin nyrkkeily seuraa, mutta onko kui tasokas ja hyvä? Entäpä tarmo? Harjoituksissa pääsisin käymään 2 kertaa viikossa ja tarkotus ois oppia lyömään ja saada hartia ja niskajäykkyydet pois sillä teen istumatyötä.

^ Jos oikeasti haluat oppia lyömään, suosittelen jotakin muuta lajia kuin kuntonyrkkeilyä. Mitä olen itse kuntonyrkkeilytreenejä nähnyt, vetäjienkään tekniikat eivät yleensä ole sieltä parhaimmasta päästä vaan lähempänä epämääräistä huitomista. Mielummin sinne oikeaan nyrkkeilyyn.

Meillä myös sanoo valmentaja noille kuntonyrkkeilyvetäjille, että vetäkää vaikka aerobickia kunhan niillä on hauskaa. Perustuu vaan seuran ja kilpailijoiden rahottamiseen noi kuntonyrkkeily

Back
Ylös Bottom