Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

No jos sun ja Uwishin mielipiteet liitetään yhteen niin eikai tässä muuta kun odottelemaan että kuinka kauan menee että joku tulee tänne sanomaan olevansa homo. Itsehän olen hetero, eli ainakin pääpiirteittäin kaikki kotona. Ja siis en mä sano että mua mitenkään härnäisi jos tääläkin hinaajia liikuskelee mutta myönnän olevani homovastainen. Naapurissa asuu tommosia 3kymppisiä rankojia ja kyllä ne meidän aidan takaa saa siitä kuullakkin. Näyttävät vielä ottavan itteensä siitä ihan helvetisti, en tiedä miksi. Ei mua ainakaan vituta jos joku tulee heteroksi haukkumaan ja kyselemään että miltäs se fjöösä maistuu. En tiedä mistä toi homous oikein ihmismieleen kumpuaa mutta sairaushan se on ja jos joku väittää sen suuntauksen ihan itse valinneen niin kestäköön siitä sanomisen sitten sen mukaan jos siinä ei omasta mielestä ole mitään vikaa. Homoja :D Vittu mitä jengiä :D

Ja kysymys jonka varmaan moni on joskus kuullut tai sitä miettinyt: Jos sulle pienenä opetetaan että toi väri on musta, toi väri on punanen, toi keltanen jne.., niin mistä tietää että kaikki muut näkee ne värit samoina? Eli oletaan että kun maito on valkoista, niin se mikä on mulle valkoista onkin jonkun muun silmissä mun termeillä mustaa mutta meille on vain opetettu sen värin olevan valkonen. Mistä sitä koskaan tietää?

ImpliedFacepalm.jpg

^Lähinnä tämäkin ihmetyttää että miks jengi (joka on ainakin olettavasti heteroita) vetää enemmän pulttia kuin rehdit homot jos joku ei niistä pidä? Ihmisellä kun tuppaa olemaan semmonen tuo mieli että mä en ainakaan katso hyvällä edes aikuisia ihmisiä jotka kaivaa nenää ja syö omaa räkäänsä. Sitte tulee joku neropatti joka ei edes syö räkää mutta sen elämäntyö on vaan hehkuttaa kuinka typerää on kuinka joku edes uskaltaa puuttua ja sanoa siitä kun joku äpärä kierrättää kuolleet aivosolunsa. Mitä helvettiä se sua liikuttaa??

Muutenkin kun kyse on mielipideasiasta niin millä perusteella sä pidät itseäsi niin fiksuna että voit haukkua mua kuvan välityksellä JÄLKEENJÄÄNEEKSI. Noh, kai se on Japin mielestä jotenkin vanhanaikaista jos kaikki ei suvaitse homoja. No mut keep up the good work ja kirjota vaikka uus raamattu ja sisällytä sinne homoista kaikkee ylistävää niin oot todellakin mukana taistelussa. No surrender Japi!11

^Lähinnä tämäkin ihmetyttää että miks jengi (joka on ainakin olettavasti heteroita) vetää enemmän pulttia kuin rehdit homot jos joku ei niistä pidä? Ihmisellä kun tuppaa olemaan semmonen tuo mieli että mä en ainakaan katso hyvällä edes aikuisia ihmisiä jotka kaivaa nenää ja syö omaa räkäänsä. Sitte tulee joku neropatti joka ei edes syö räkää mutta sen elämäntyö on vaan hehkuttaa kuinka typerää on kuinka joku edes uskaltaa puuttua ja sanoa siitä kun joku äpärä kierrättää kuolleet aivosolunsa. Mitä helvettiä se sua liikuttaa??

Muutenkin kun kyse on mielipideasiasta niin millä perusteella sä pidät itseäsi niin fiksuna että voit haukkua mua kuvan välityksellä JÄLKEENJÄÄNEEKSI. Noh, kai se on Japin mielestä jotenkin vanhanaikaista jos kaikki ei suvaitse homoja. No mut keep up the good work ja kirjota vaikka uus raamattu ja sisällytä sinne homoista kaikkee ylistävää niin oot todellakin mukana taistelussa. No surrender Japi!11

Kyllä mun mielestä on retardia väittää homoutta sairaudeksi, se on ihan sama kuinka agressiivisen kannan otat ja kuinka kuvittelet olevasi parempi ihminen, jälkeenjäänyt olet silti mielipiteinesi :/

Ja kysymys jonka varmaan moni on joskus kuullut tai sitä miettinyt: Jos sulle pienenä opetetaan että toi väri on musta, toi väri on punanen, toi keltanen jne.., niin mistä tietää että kaikki muut näkee ne värit samoina? Eli oletaan että kun maito on valkoista, niin se mikä on mulle valkoista onkin jonkun muun silmissä mun termeillä mustaa mutta meille on vain opetettu sen värin olevan valkonen. Mistä sitä koskaan tietää?

Mitä väliä? Väri on valon heijastumista kohteesta tietyllä tavalla. Silmä havaitsee sen ja näköhermo kuljettaa viestin aivoille, jotka tulkitsee viestin. Jos näet maidon tietyllä tavalla, niin näet varmaan kaiken muunkin valkoisen sillä tavalla.

Kyllä mun mielestä on retardia väittää homoutta sairaudeksi, se on ihan sama kuinka agressiivisen kannan otat ja kuinka kuvittelet olevasi parempi ihminen, jälkeenjäänyt olet silti mielipiteinesi :/

Ok. Kiitti tiedosta niin osaan sitte tarkentaa jos joku kysyy :) Tarkennatko vielä että onko retardeja ne jotka pitävät homoutta sairautena, vai yleisesti kaikki ne jotka ovat homovastaisia? Tiedän vaan sitten lähinnä että onko jälkeenjääneet rakentaneet tämän maapallon.

Mitä väliä? Väri on valon heijastumista kohteesta tietyllä tavalla. Silmä havaitsee sen ja näköhermo kuljettaa viestin aivoille, jotka tulkitsee viestin. Jos näet maidon tietyllä tavalla, niin näet varmaan kaiken muunkin valkoisen sillä tavalla.

Niin siis enhän mä kysynykkään onko sillä mitään väliä. 99% tässä tredissä esitetyistä kysymyksissä ei ole mitään järkeä. Kysyinkin että voiko olla että se minkä mä näen valkoisena niin joku näkeekin "mustana"

Ok. Kiitti tiedosta niin osaan sitte tarkentaa jos joku kysyy :) Tarkennatko vielä että onko retardeja ne jotka pitävät homoutta sairautena, vai yleisesti kaikki ne jotka ovat homovastaisia? Tiedän vaan sitten lähinnä että onko jälkeenjääneet rakentaneet tämän maapallon.

Ne jotka pitää sitä sairautena.

Niin siis enhän mä kysynykkään onko sillä mitään väliä. 99% tässä tredissä esitetyistä kysymyksissä ei ole mitään järkeä. Kysyinkin että voiko olla että se minkä mä näen valkoisena niin joku näkeekin "mustana"

Tarkoitin sitä, että sillä, miltä tietty valon aallonpituus subjektiivisesti näyttää/tulkitaan, ei ole väliä värien erittelyssä ja tunnistamisessa. Jos maidon väriksi on opetettu valkoinen, niin muutkin valkoiset tunnistaa valkoisiksi riippumatta aivojen tulkinnasta

Jos haluan tilata paketin poste restantella Tampereen Hervannan Duon postikonttoriin, niin mikä on osoite?

Tarkoitin sitä, että sillä, miltä tietty valon aallonpituus subjektiivisesti näyttää/tulkitaan, ei ole väliä värien erittelyssä ja tunnistamisessa. Jos maidon väriksi on opetettu valkoinen, niin muutkin valkoiset tunnistaa valkoisiksi riippumatta aivojen tulkinnasta

Kysymys taisi koskea mielenfilosofiaa ja kvalioita. Täällä lisää: http://plato.stanford.edu/entries/qualia/

No jos sun ja Uwishin mielipiteet liitetään yhteen niin eikai tässä muuta kun odottelemaan että kuinka kauan menee että joku tulee tänne sanomaan olevansa homo. Itsehän olen hetero, eli ainakin pääpiirteittäin kaikki kotona.
..
En tiedä mistä toi homous oikein ihmismieleen kumpuaa mutta sairaushan se on ja jos joku väittää sen suuntauksen ihan itse valinneen niin kestäköön siitä sanomisen sitten sen mukaan jos siinä ei omasta mielestä ole mitään vikaa. Homoja :D Vittu mitä jengiä :D

Kysymys ei ole siitä KEHTAAKO tunnustaa olevansa homo. Miksi oletat että homot häpeävät homouttaan? Kyse on siitä, että täällä on retardeja joiden mielestä kyseessä on joko sairaus tai itse valittu "tapa elää" tai jotain muuta idioottimaista, kun ei ymmärretä että seksuaalisuus on ominaisuus. Niin mietipä, tekeekö vielä mieli ilmoittaa tällaisille ihmisille olevansa homo? Ja miksi ihmeessä niin pitäisi edes tehdä? Mikä velvollisuus ihmisillä olisi tuoda julki omaan seksuaalisuuteensa liittyviä asioita, ja vieläpä jollain punttifoorumilla?

Jos yhtään olisit seurannut asiaan liittyviä threadejä täällä, olisit huomannut että allekirjoittanut on lesbo. Sori ettei taaskaan tullut mieleen kailottaa tätä ääneen. Vittu mitä jengiä.

1 Nopea kyssäri! :)

Onko mitään proteiinipitoista einesruokaa/tai sellasta ns. välipalaa, kuitenkin lämminruoka tai salaatti, kaupoissa joita vois ees syödä.

Einesruokia, joissa todettu olevan naurettavan vähän proteiinia tai edes lihaa:
Esim noi jotku saarioisen lihakeitot: keittoa semmone pikkulautasellinen, lihaa varmaan 50g.
Lihapullat muusilla, joku muutama säälittävä lihapulla siinä.

Saarioisten poronkäristys hillolla:30g proteiinia ja maku ihan O.K
H&K:n spagetti 500g:25g proteiinia , tosta saa ihan syötävää jos heittää vaikka vähän mustapippuria sekaan, muuten täysin mauton.
Onhan niitä nykyään kaiken maailman "gourmet" valmisruokia, vaan enpä ole niihin pahemmin tutustunut kun siihen rahaan saa ählämeiltä pitsan.

Saarioisten poronkäristys hillolla:30g proteiinia ja maku ihan O.K
H&K:n spagetti 500g:25g proteiinia , tosta saa ihan syötävää jos heittää vaikka vähän mustapippuria sekaan, muuten täysin mauton.
Onhan niitä nykyään kaiken maailman "gourmet" valmisruokia, vaan enpä ole niihin pahemmin tutustunut kun siihen rahaan saa ählämeiltä pitsan.

Joo-o.

Mietin vaan että jos jotai kiiresafkaa joutuis noista valmisjutuista vääntään ni mielummin tollane poronkäristyski jossa 30g. Paitsi että ne on kyllä aika pieniä ja sit niitä joutuu ostaa 2 ja sillä määrällä rahaa taas sais vaikka mitä :D

Kuntonyrkkeily

Pärjääkö kuntonyrkkeilyllä kuinka hyvin ns. "tiukan paikan tullen"? Antaako kuntonyrkkeily parempia mahdollisuuksia rökittää päällekäyvä öykkäri kuin perus punttien nostelu? Parempihan asioista olisi tottakai selvitä aina puhumalla.

Uskalaako kuntonyrkkeilyn aloittaa ihan tuosta vain menemällä harjoituksiin mukaan kun ei ole tällä hetkellä alkavaa alkeiskurssia missään lähistöllä?

Joo-o.

Mietin vaan että jos jotai kiiresafkaa joutuis noista valmisjutuista vääntään ni mielummin tollane poronkäristyski jossa 30g. Paitsi että ne on kyllä aika pieniä ja sit niitä joutuu ostaa 2 ja sillä määrällä rahaa taas sais vaikka mitä :D

Näinhän se menee, ei ole paljoa meitä ajateltu ei kun noita sooseja on tehty.

Saarioisten tonnikalasalaatissa on myös lähemmäs 30g, mutta eihän siitäkään nälkä lähde.

Miten ruoan kaloripitoisuus lasketaan? Tarkoitan siis ihan käytännössä, että mistä tiedetään vaikka paljonko porkkanassa tai perunassa on hiilihydraattia tai paljonko avokaadossa on rasvaa jne?

Back
Ylös Bottom