No jos sun ja Uwishin mielipiteet liitetään yhteen niin eikai tässä muuta kun odottelemaan että kuinka kauan menee että joku tulee tänne sanomaan olevansa homo. Itsehän olen hetero, eli ainakin pääpiirteittäin kaikki kotona. Ja siis en mä sano että mua mitenkään härnäisi jos tääläkin hinaajia liikuskelee mutta myönnän olevani homovastainen. Naapurissa asuu tommosia 3kymppisiä rankojia ja kyllä ne meidän aidan takaa saa siitä kuullakkin. Näyttävät vielä ottavan itteensä siitä ihan helvetisti, en tiedä miksi. Ei mua ainakaan vituta jos joku tulee heteroksi haukkumaan ja kyselemään että miltäs se fjöösä maistuu. En tiedä mistä toi homous oikein ihmismieleen kumpuaa mutta sairaushan se on ja jos joku väittää sen suuntauksen ihan itse valinneen niin kestäköön siitä sanomisen sitten sen mukaan jos siinä ei omasta mielestä ole mitään vikaa. Homoja :D Vittu mitä jengiä :D
Ja kysymys jonka varmaan moni on joskus kuullut tai sitä miettinyt: Jos sulle pienenä opetetaan että toi väri on musta, toi väri on punanen, toi keltanen jne.., niin mistä tietää että kaikki muut näkee ne värit samoina? Eli oletaan että kun maito on valkoista, niin se mikä on mulle valkoista onkin jonkun muun silmissä mun termeillä mustaa mutta meille on vain opetettu sen värin olevan valkonen. Mistä sitä koskaan tietää?