Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten kauan siinä yleensä menee, kun esim palkka tulee tilille? Tarkotan että jos palkan pitäisi tulla vaikka huomenna eli ensimmäinen päivä, niin millonkahan se on siellä tilillä vai onko heti kun vuorokausi vaihtuu? Onko tähän olemassa jotain tiettyä aikaa mikä menee? huonosti selitetty mutta kai joku tajuaa.

Eikö tämä ole pankista kiinni? Ainakin jos maksaa esim. Osuuspankin tililtä Nordean tilille niin kestää kauemmin. En sitten tiedä tuosta palkan maksamisesta.

E. tarkoitan siis jos vaikka itse siirrän kaverin tilille.

Miksi hintit käyttäytyy kun muijat? Mietityttää oikeasti. En toki yleistä ketään.

Mulla on tästä teoria, jonka mukaan tuo väittämä on television/median levittämä harha. Mä tiedän 2 homoa, joista kumpikaan ei käyttäydy kuin muija tai stereotyyppinen homoseksuaali. Sitten 2 mun kaveria, jotka ovat tietääkseni heteroita käyttäytyy aivan kuin ämmät. Välillä oikeasti epäilen niiden suuntautumista koska molemmilla on hyvin naismaisia eleitä ja toisella on vielä jutut,puhetyyli ja muutenkin erittäin naismainen mies koko olemukseltaan ja käytökseltään. Eli ei kai niitä miehiä, jotka käyttäytyvät kuin muijat on niin hetero- kuin homoseksuaaleissa.

Eikö tämä ole pankista kiinni? Ainakin jos maksaa esim. Osuuspankin tililtä Nordean tilille niin kestää kauemmin. En sitten tiedä tuosta palkan maksamisesta.

E. tarkoitan siis jos vaikka itse siirrän kaverin tilille.

No siis jos itse siirtelet rahaa pankista toiseen, siina menee se pari pankkipaivaa. Tyopaikkojen ilmoittama paivamaara on kuitenkin pitava ja siihen on kai laskettu tuo viive mukaan, koska jos tyonantaja sanoo palkkapaivan olevan vaikka 1. pva, rahojen PITAA olla sina paivana perilla tyontekijalla. Nain ainakin mulle on joskus kerrottu.

Homoushan on sairaus ?

Välillä tämä yleissivistyksen puute on hämmentävää. Homous kun kuitenkin on poistettu sairausluokituksesta jo monta vuotta ennen kysyjän syntymää, 1981.

1 Nopea kyssäri! :)

Onko mitään proteiinipitoista einesruokaa/tai sellasta ns. välipalaa, kuitenkin lämminruoka tai salaatti, kaupoissa joita vois ees syödä.

Einesruokia, joissa todettu olevan naurettavan vähän proteiinia tai edes lihaa:
Esim noi jotku saarioisen lihakeitot: keittoa semmone pikkulautasellinen, lihaa varmaan 50g.
Lihapullat muusilla, joku muutama säälittävä lihapulla siinä.

Välillä tämä yleissivistyksen puute on hämmentävää. Homous kun kuitenkin on poistettu sairausluokituksesta jo monta vuotta ennen kysyjän syntymää, 1981.

No eiköhän tuo juttu "sairaudesta" yms oo heitetty tänne vaan läpällä ja muka solvaamaan homoseksuaaleja?

No eiköhän tuo juttu "sairaudesta" yms oo heitetty tänne vaan läpällä ja muka solvaamaan homoseksuaaleja?

Enköhän tuon tiennyt, joten muka solvasin kysyjää.

Enköhän tuon tiennyt, joten muka solvasin kysyjää.

Tästähän vois aloittaa taas väännön siitä, että miksi tuollainen "poikkeva" käytös luokitellaan ja mikä sen aiheuttaa... Ei kuitenkaan aloiteta. Kuten todettu sitä ei kuitenkaan sairaudeksi luokitella.

Vastaus (spekulointia) alkuperäiseen kysymykseen:
Voihan se olla, että nämä jotka käyttäytyvät naismaisesti pyrkivät sillä jotenkin (mahdollisesti tiedostamattaan) korostamaan sitä omaa identiteettiä johon tuo hintteys osaltaan kuuluu. Varmaan vähän sama asia, kun äärimmäisen äijä pakkislainen leikkaa hiuksensa lyhyeksi, ottaa suomileijona tatuoinnin ja rehvastellen naureskelee puuhelmiä pitäville sählyn harrastajille.

jumalauta!

vartti sit käppäilin rahaa taskussa kohti sports heavyä jykylässä aikeena ostaa lahjakortti. onko nyt tekemätön paikka saada lahjakorttia podausvaatteita myyvään kivijalkakauppaan jyväskylässä?!?!?

toisaalta onneks näin päin eikä niin että lahjakortti annetaan ja sit sillä ei saakaan yhtään mitään...

Olisko suomessa laitonta kerätä rahaa työstä jota ei todennäköisesti ikinä tee?

Idea lähti siis huumorikuvasta tai ilmoitus graigs listillä, lyhyesti.

Uskovaiset kiihkosellaiset uskovat jeesuksen tulevan pelastamaan heitä, lemmikit jäis tänne. Tarjoutuisin hoitamaan eläimiä maksua vastaan sen jälkeen kun uskovaiset on nostettu taivaaseen, tietenkään siinä kohtaa ei voi enää mun palveluksista maksaa, mutta eläimen hoidon voisi maksaa nyt jo.

Olisiko laitonta ottaa maksua tälläisestä palvelusta?

^ Ei ne lähtis tohon koska sitten kun jessus tulee laupiaat hakemaan niin maan päällä alkaa vuosikymmeniä kestävä sota taivaan ja helvetin välillä. Ja siinähän ei ykskään snautseri säästyisi. Uskovaiset on nimittäin tarkkoja näissä hommissa.

Tiiättekö yhtään pakkislaista joka on hintti? Entä yhtään kuollutta pakkislaista? :(

Kysymys on mielenkiintoinen. Määritelläänkö tässä nyt tietämiseksi (tuntemiseksi) se, että riittää nimimerkin ja palstakeskustelujen kautta tunteminen, eli ei edellytettäisi reaalielämässä tuntemista? Oletan että hintilllä tarkoitetaan homoseksuaalia miespuolista henkilöä, mikä lukisi lesbot kysymyksen ulkopuolelle.

Toisekseen, on oletettavaa, että pakkiksella on homoseksuaaleja suunnilleen samassa suhteessa kuin muussakin väestössä, koska hekin käyvät punttiksella, urheilevat ja kirjoittelevat netissä. Näinollen kuka tahansa voisi sanoa tietävänsä pakkiksella jonkin hintin, jos ei edellytetä että hintin tietävä lisäksi tietää että kyseinen henkilö on hintti. Oletan ettet tarkoita tätä, jotta kysymyksesi säilyisi edes jotenkuten mielekkäänä. En myöskään usko (tai ainakaan halua uskoa), että kysymyksesi motivaatio on halu tietää onko pakkiksella hinttejä.

Oma tyhmä kysymykseni kuuluu: miksi ketään kiinnostaa tieto koskien sitä, tietääkö joku tällä palstalla kirjoitteleva jonkin pakkislaisen hintiksi? Vastaus tähän kysymykseen muuten on, yllättävää kyllä, että kyllä tietää.

Terve! Nyt on AMK haku ja oon lukiosta päässy ja aion mennä opiskelemaan.

Intti alkais heinäkuussa tänä vuonna.

Kun nyt haen AMK koulutukseen, niin kuinka kauan menee kun saa tietää että saa opiskelupaikan? joskus kesäkuussa?

Kun saan AMK opiskelupaikan, niin voinhan lykätä tota inttiä? Vai määrääkö ne mut inttiin? Vaikka sainki opiskelupaikan? Onko mulla tässä asiassa mitään sananvaltaa?

Ja miten mun pitäis menetellä tän asian kans?

Jos tähän jotain asiantuntevaa neuvoa sais. EI mielipiteitä kiitos.
Suurkiitokset vastauksesta.

Muotoilen kysymyksen PainKillerin puolesta uudestaan: KEHTAAKO kukaan pakkislainen tunnustaa että on homo?

Miksei kehtaisi? En mä ainakaan ole havainnut että pakkotoisto olisi mitenkään homo vastainen. Herää vaan kysymys miksi oma seksuaalisuus pitäisi tuoda foorumikirjoittelussa esille?

Terve! Nyt on AMK haku ja oon lukiosta päässy ja aion mennä opiskelemaan.

Intti alkais heinäkuussa tänä vuonna.

Kun nyt haen AMK koulutukseen, niin kuinka kauan menee kun saa tietää että saa opiskelupaikan? joskus kesäkuussa?

Kun saan AMK opiskelupaikan, niin voinhan lykätä tota inttiä? Vai määrääkö ne mut inttiin? Vaikka sainki opiskelupaikan? Onko mulla tässä asiassa mitään sananvaltaa?

Ja miten mun pitäis menetellä tän asian kans?

Jos tähän jotain asiantuntevaa neuvoa sais. EI mielipiteitä kiitos.
Suurkiitokset vastauksesta.

100% varmaa tietoa ei ole, koska AMKsta tulee tieto opiskelupaikoista, riippuu myös täysin siitä mihin haet. Luultavasti siinä heinäkuun keskivälissä, joissakin yliopistoissa tieto opiskelupaikoista tulee vasta heinäkuun loppupuolella.
Intin lykkäämisestä mulla ei ole kokemusta, mutta uskoisin että opiskelu on hyväksyttävä syy. Ja aika varmasti sun pitää hyvissä aikaa ilmoittaa tuosta lykkäyksestä, eli luultavasti ennen kuin saat varmuutta opiskelupaikan saannista. Suosittelen ottamaan selvää tarkemmin kuinka myöhään lykkäystä voit vielä anoa ja sitten etsiä tietoa koska noi opiskelupaikkojen saamiset on julkaistu sun tulevassa opinahjossa.

Todennäköisesti joudut lykkäämään armeijaa ilman, että sulla on varmuutta opiskelupaikasta.

Miksei kehtaisi? En mä ainakaan ole havainnut että pakkotoisto olisi mitenkään homo vastainen. Herää vaan kysymys miksi oma seksuaalisuus pitäisi tuoda foorumikirjoittelussa esille?

Kyllähän sen voisi vipit laittaa tohon nimimerkin alapuolelle :D

No jos sun ja Uwishin mielipiteet liitetään yhteen niin eikai tässä muuta kun odottelemaan että kuinka kauan menee että joku tulee tänne sanomaan olevansa homo. Itsehän olen hetero, eli ainakin pääpiirteittäin kaikki kotona. Ja siis en mä sano että mua mitenkään härnäisi jos tääläkin hinaajia liikuskelee mutta myönnän olevani homovastainen. Naapurissa asuu tommosia 3kymppisiä rankojia ja kyllä ne meidän aidan takaa saa siitä kuullakkin. Näyttävät vielä ottavan itteensä siitä ihan helvetisti, en tiedä miksi. Ei mua ainakaan vituta jos joku tulee heteroksi haukkumaan ja kyselemään että miltäs se fjöösä maistuu. En tiedä mistä toi homous oikein ihmismieleen kumpuaa mutta sairaushan se on ja jos joku väittää sen suuntauksen ihan itse valinneen niin kestäköön siitä sanomisen sitten sen mukaan jos siinä ei omasta mielestä ole mitään vikaa. Homoja :D Vittu mitä jengiä :D

Ja kysymys jonka varmaan moni on joskus kuullut tai sitä miettinyt: Jos sulle pienenä opetetaan että toi väri on musta, toi väri on punanen, toi keltanen jne.., niin mistä tietää että kaikki muut näkee ne värit samoina? Eli oletaan että kun maito on valkoista, niin se mikä on mulle valkoista onkin jonkun muun silmissä mun termeillä mustaa mutta meille on vain opetettu sen värin olevan valkonen. Mistä sitä koskaan tietää?

Back
Ylös Bottom