Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ton hintaisa kamoja ei varmaankaan kannata UPS:llä tai muullakaan kuriirifirmalla ottaa, nousevat rahtikulut sen verran korkeiksi itse tavaran arvoon verraten. Jos hatusta pitäisi heittää, maksaa kenkien rahti UPS:llä $50-$100 ja USPS:lla $30-$60, riippuu vähän miten pieneen pakettiin ne mahtuu. Todennäköisesti rahdin hinnan näkee jo tilausta tehdessä, niin ainakin useimmissa nettikaupoissa mitä ite olen käyttänyt. Mä olen persaukisena suosinut USPS:a, ei silläkään kestä kuin pari-kolme päivää kauemmin kuin kuriirifirmoilla. Tai oikeastaan USPS toimittaa yhtä nopeasti kuin kuriirifirmat, Itellan 70-luvulta oleva toiminta hidastaa täällä Suomen päässä pakettien kulkua.KIITOKSIA TODELLA TODELLA PALJON ! : )!!!! TÄMÄ VALAISI ;D!
Kumpaa toimitustapaa itse suosittelisit ? Meillä on 6 henkilön perhe, joten tuosta UPS toimituksesta ei olisi ongelmia, koska aina joku kotona!
Jos siis ottaisin tuon UPS ja jos ostaisin vaikka 15 dollaria maksavat insoolit tuolta niin paljon se olis euroina tullimaksujen ja toimitusten kera? Arvostaisin jos vielä tähän jaksaisit vastata!![]()
mitä tarkoittaa kun ollaan "H Moilasina" ?
Miten voi mitata peruskulutusta? muuten kuin syke mittarilla, tai yhtälöllä 22 x omapaino(kg) + 500kcl joka on suuuntaa antava
Mikä on leffateattereissa näytettävien 3D leffojen(kuten Avatar) resoluutio?
Miten voi mitata peruskulutusta? muuten kuin syke mittarilla, tai yhtälöllä 22 x omapaino(kg) + 500kcl joka on suuuntaa antava
Että ollaan "pihalla" , mutta kuka oli H Moilanen?
Että ollaan "pihalla" , mutta kuka oli H Moilanen?
mitkä kauppaketjut myy eldoradon tonnikalaa?
mitkä kauppaketjut myy eldoradon tonnikalaa?
Kolmiulotteinen efektin luomiseksi valkokankaalle heijastetaan yhteensä 144 kuvaa sekunnissa. Normaali elokuva on kuvattu 24 kuvan sekuntinopeudella, mutta jokainen ruutu näytetään kahdesti välkkymisefektin vähentämiseksi. 3d-teatterissa jokainen ruutu näytetään kolmesti, jonka lisäksi kummallekin silmälle on oma kuvansa, siis 24 x 3 x 2 = 144 kuvaa sekunnissa. "
Toinen juttu mitä en käsitä ni tuo miten yhdessä näytössä voidaan näyttää periaatteessa kahta eri kuvaa (molemmille silmille omat) mutta ihmeellinen on tuo tekniikan maailma :D