Pitääkö lääkiksen pääsykokeessa osata latinankieliset nimet vai riittääkö ihan suomenkieliset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riittää suomenkieliset.Pitääkö lääkiksen pääsykokeessa osata latinankieliset nimet vai riittääkö ihan suomenkieliset?
Passi on hukassa, ollut itseasiassa vuodenpäivät...
Nyt täytyisi passi saada, miten se nyt käytännössä menee kun ei ole passia jolla todistaa henkilöllisyys. Ajokortti luonnollisesti on, vaikkei se virallinen henkilöllisyystodistus olekkaan.
Vaikee neuvoo kun ei asiasta tietoo enenpää,jos kyseessä pikkujuttu antaisin olla,jos isompi niin juttele luottamusmiehelle.Kuulutkos kassaan("loimaan liittoon)
· 18 -30-vuotiaalla miehellä: sotilaspassi, siviilipalvelustodistus tai kutsuntatodistus. (Jos asevelvollinen ei osoita että maanpuolustusvelvollisuus ei ole esteenä passin antamiselle, hänelle voidaan myöntää passi enintään sen vuoden loppuun, jolloin hän täyttää 28 vuotta.)
Tätä ei ainakaan multa kysytty kaksi vuotta sitten kun passia hain. Eli jos on sotilaspassi kännipäissä heitetty ruotsinlaivalta Tukholman satamaan niin eiköhän homma silti hoidu.
Ei joku sattuisi muistamaan sellaista Kummelien sketsiä, kun Matti Näsä on salilla ja sitten se kyselee joltain isommalta kaverilta jotain vinkkejä ja se kaveri vetelee siinä myös jotain nappeja samalla. Vähän sekavasti selitetty, mutta olisi hienoa jos joku tietäis tuon.
Mun puhelin(Nokia 5800) ilmoittaa koko aika, että "SIM-muisti täynnä". Miten ton sim-kortin tyhjennys sitten tapahtuu?? Ja mulla on ohjekirja, mutta en mä löydä sieltä vastausta tähän: D Toi on suhteellisen rasittava, kun puhelimen ylänurkassa vilkkuu koko aika sellainen viestimerkki:/ Ja otin ton puhelimen vasta käyttöön, joten en ymmärrä miks sim olis täynnä....
Jep, eli tekstiviestimuisti täynnä.
Mut miten se on mahollista, ku mulla ei oo yhtään viestejä puhelimessa??
Mulla on Nokia 6210 ja siinä kuuluukin sen kirjekuoren vilkkua, ei tarkoita sitä että viestimuisti olisi täynnä.. Jossain muualla vika. Jos sulla kuitenkin on sillä sim-kortilla viestejä, ajalta jolloin se oli käytössä toisessa puhelimessa?