Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mun hiukset ei oo kyllä (valitettavasti) kauheen jäykät eikä liukkaat. Noitaki karvatuppoja, joita mä oon hiusharjan juuresta repinyt talteen, vois melkeinpä luulla ihan lampaan villaks, kun on niin takkuuntunutta ja pehmentynyttä :D Pitää varmaan käydä ehotteleen ja kyselee hintoja jostain kehräämöstä.

Joo, saat varmaan tosi hyvän hinnan vielä huutonetissä kun kudot siitä villapaidan. Veikkaan että kaikki ladypojat suorastaan tappelee saadakseen naisen karvasta (eli hiuksista) kudotun villapaidan joka pistelee niin ihanasta paljasta vartaloa vasten...

Suljettiinko ketju Suomen pohjavedet myydään ulkomaisille monikansallisille yrityksille viranomaisten määräyksestä kuten aloittaja epäili ?

Surullista Ja toivottavasti pakkista ei ole pakotettu vaikenemaan asian tiimoilta ja tämä ketju saa pysyä paikoillaan, koska tämä asia on tärkeintä mitä tällä hetkellä pystyn kuvittelemaan.

Altistaako pöly astmalle? Ts. voiko saako astman, tai lisääntyykö riski saada astma jos asuu pitkään pölyisessä kämpässä?

Uskoisin näin, sama juttu allergialla. Riippunee kuitenkin enemmän perintötekijöistä.

Miten saan pienennettyä yhtä kuvaa koneellani? Mulla ei oo mitään kuvanmuokkausohjelmiakaan, joten jos sellanen pitää hankkia, niin löytyykö netistä joku ilmainen?

Miten saan pienennettyä yhtä kuvaa koneellani? Mulla ei oo mitään kuvanmuokkausohjelmiakaan, joten jos sellanen pitää hankkia, niin löytyykö netistä joku ilmainen?

No vaikka Paint-ohjelmalla: Käynnistä->kaikki ohjelmat->apuohjelmat->paint

Avaa kuva painttiin ja valitse ylävalikoista kuva->venyta tai viistota. Sitten laitat venytä-otsakkeen alle vaaka ja pysty -kohtiin vaikka 50 molempiin niin kuva pienenee puolella. Jos haluat pienentää enemmän, laita vaikka 30 molempiin. Viistota kohtiin ei tarvi laittaa mitään.

Sitten tallenna ja sulje: voilâ!

Jos haluat säilyttää sen alkuperäisen kokoisen kuvan, ota siitä kopio jota alat muokkaamaan pienemmäksi.

Viimeksi muokattu:
No vaikka Paint-ohjelmalla: Käynnistä->kaikki ohjelmat->apuohjelmat->paint

Avaa kuva painttiin ja valitse ylävalikoista kuva->venyta tai viistota. Sitten laitat venytä-otsakkeen alle vaaka ja pysty -kohtiin vaikka 50 molempiin niin kuva pienenee puolella. Jos haluat pienentää enemmän, laita vaikka 30 molempiin. Viistota kohtiin ei tarvi laittaa mitään.

Sitten tallenna ja sulje: voilâ!

Jos haluat säilyttää sen alkuperäisen kokoisen kuvan, ota siitä kopio jota alat muokkaamaan pienemmäksi.

Kiitos, olikin noin helppoa:)

Ois nyt pari askarrusttavaa asiaa jotka tarttis selvitystä.

Mitäs tämä IMO tarkoittaapi?

Ja sit vielä selvitystä tähän Davidiin :david:

In My Opinion = MUsta TUntuu = Mutu = minun mielestäni
jos joku on vähän :david: niin se on vähän aasi, tollo, tai :david:

Ois nyt pari askarrusttavaa asiaa jotka tarttis selvitystä.

david-hasselhoff-07.jpg

David Hasselhoff on jotain ymmärryksen yläpuolella olevaa. Heteromiehetkin kääntävät kelkkansa nähdessään Deividin hyvinhoidetut ja massiiviset rintakarvat. Lihaksetkin on kuosissa.

Jostain syystä Deividiä käytetään täällä tietämättömyyden ja tyhmyyden symbolina.

David Hasselhoff on jotain ymmärryksen yläpuolella olevaa. Heteromiehetkin kääntävät kelkkansa nähdessään Deividin hyvinhoidetut ja massiiviset rintakarvat. Lihaksetkin on kuosissa.

Jostain syystä Deividiä käytetään täällä tietämättömyyden ja tyhmyyden symbolina.

Tästäpä pieni aasinsilta pieneen Hasselhoff jekkuun...

http://www.youtube.com/watch?v=xjRAVM9Xvlc

Meikällekin kelpaisi tuommonen huone :D

Töllössä on sisänen digipoksi. Miksi ykkösen ja kakkosen kuva ei näy, mutta kun pistän käden lähelle antennipiuhaa telkkarin takana niin näkyy? Sama juttuhan on jossain radioissa, että kun kävelee radion ohi niin rätisee or smthg.

Toinen hauska juttu on, että avatessani ikkunan joskus kuva alkaa tärisee ja menee sekavaksi. Ja kiinni laitettaessa kuva palautuu. Miksi?

Ei ole kumpaakaan ja tarra on cd-levyssä kiinni. Eli se pitää jotenkin lämmittää. Onnistuisko jos keitän vettä ja pidän tarraa siinä vieressä? Riittäiskö ne höyryt irrotukseen?

Back
Ylös Bottom