Originally posted by Missukka
Multa ollaan pari kertaa kysytty kun kerron että käyn salilla tms. että "Laihdutax sä?" . Yleensä vastaan vastakysymyksellä että onko mulla muka syytä laihduttaa tai sitten :jahas: ... Rasittavaa. Sukulaiset varsinkin ovat intoutuneet noihin uteluihin ja varsinkin systerini (ja sitten haukkuu mut anorektikoksi kun en suostu syömään paljon esim. taytekakkua...). Vanhempani onneksi poikkeavat joukosta...
Ja sitten on tietty näitä nuijia jotka kyselee että "Exä pelkää et sulle tulee hirmu isot lihakset kun teet noin isoilla (buahhah) painoilla?". :jahas:
Sama täällä. Ainahan meikä on ollut oikea rimppu, ja nyt kun oon aloittanut saliharjoittelun, kaikki (ukko, porukat, sisko, anoppi...) vahtii mun syömisiä, että etten vain enää laihdu. (Enkä ole edes anorektinen, laiha vain...) Täytekakkua ja kääretorttua ja pullaa pitäis pupeltaa posket pullollaan, vaikka en oo enää viiteen-kuuteen vuoteen välittänyt makeesta. :curs: Nyt tähänkin vasta on "puututtu", kun aloitin punttaamisen jotain vuosisitten. Ehkä kerran parissa kuukaudessa syön jonku lakupötkön ja siinä se. (Suklaata en oo syöny vuodesta -92, paitsi maistanut välillä, maku on :urjo: ) Kaikki on aina tuputtamas makeeta, että "Oothan sä syöny hyvin ? Syöpäs nyt tämä äklömakee pulla, kun kerran käyt siellä salillakin". Aivan kuin lihakset kasvais pelkästään jollain himputin sokerilla !
Äiskä kattoi kerran kun istuin tietokoneen ääressä, että "hyi mikä patti sulle on tullu tuohon käsivarteen. Älä enää tee käsiä, ettei tuo enää kasva. Kamalat ! Miehelläkin olis pahat, saati naisella." (haba jännitettynä jotain 28, joten ei ole kauhea patti ! :jahas: )
Voi kun ne kauhean isot (?) lihakset kasvaiskin tosta vain hallitsemattomalla vauhdilla kun tekis isoilla (:jahas: joopa joo...) painoilla. Mutta kerpele kun tuntuu että missään ei vaikutus näy vaikka kuinka vääntää. Ja sitten salilla yks äijä tulee vittuilemaan (ainakin otan sen vittuiluna) : "Kyllä sussa riittää puhtia." Ja "Paljoko sulla oikein siinä taljassa on ?" Kerpelettäkö sse kellekkään kuuluu paljonko mulla on painoja ?! :curs: Ei ole pakkatappi taskussa, mutta ei ole täysi pakka painonakaan (ainakaan vielä :evil: )
Ja protskulisästä kaikki (no ehkä vähän yleistän...) on sitä mieltä että se on jotain hormonia. Että musta on tullut joku nappihiiri... Ja sitten kysellään että "käytätkö sä jotain muutakin ?" Luuleekohan ne että mä roinaan ?!? Kai sekin jossain näkyisi...
Rääh ! Tulipas tästä vähän vali-vali-viesti. Saisikohan tämän agren ylläpidettyä salille asti?! Saisi lisäpuhtia jotta se äijä sais taas tulla vittuilemaan jos sattuu olla samaan aikaan salilla... :evil: