Tyhmiä kysymyksiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu
No meikalaisen kaverit jotka ei kay salilla on sitten taas ihan erilaista jengia, ne meinaan kysyy multa, etta "vielako sa kayt salilla" vaikka kylla perkele pitais olla paivanselva asia, etta salilla kaydaan ja nostetaan lujaa (180 cm/105 kg, entinen ysikympin kilpailija). Kaipa ne on tottunu siihen, etta meitsin pitaa olla vahintaan 110-115 kg:n bulkissa, tai sitten "en enaa kay salilla" vaan oon luonnostaan harteikas 105 kiloinen. Oliskin niin helppoo... reilusta 70 kg:sta tuli 10+ vuotta sitten aloitettua.

Muut sitten kyselee niita klassikkokysymyksia, kuten "kuin paljon menee penkista" ja vastaan siihen rehellisesti "100 kiloo", se meinaan meni kun viimeks kokeilin maksimeita joskus 16 vuotiaana. Sitten jengin holmistyneisyytta voi viela lisata sanomalla, etta onhan sita tullu tehtya 150 kilolla sarjaa... :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Arvo Paperi
Nyt joukolla keksimään hyviä vastauksia varastoon.

-Paljonko oot nostanu?
-Kerran nostin 200 euroa Osuuspankin automaatista.

-Paljonko on penkki?
-En tiiä, kato Sotkan mainoksesta, se tuli eilen postissa.

-Paljonko nousee penkistä?
-Maailmanennätys on reilusti yli 300.

-Paljonko nostat penkistä?
-Bilteman tunkilla yli kaks tonnia, jos penkki kestää.

-Ootko reenannu?
-Joo, ala-asteella piti reenata koulun näytelmää varten vuorosanoja.

-Käytkö sä salilla?
-En, mutta mulla on siellä pukuhuoneen lokerossa kiljua joka käy.

-Onko hauis kasvanu?
(Koitat kaverin hauista) -No eipä näköjään.

:lol2: :lol2: ei elämä :D otti taas aamukahvit kyytiä ku tän luin, nää pitää opetella ulkoa

Originally posted by Omna
Tää nyt ei oikeestaan ole mikään kysymys, mutta ottaa päähän kun on jonkin verran kokoa, niin ihmiset pitävät jotenkin heti selviönä et on väkivaltanen ja et ratkaisee asiat vetämällä turpaan..

Siis saa kuulla usein 'vitsailua' vaikkapa työpaikalla et laitetaan sut asialle ja vedät niitä turpaan...jos joki asia hiertää yms..

Sinällään outoa, koska en juuri koskaan ole agressiivinen pikemminkin päinvastoin...
Kyllä itekin tulee isoille kavereille tollasta läppää heitettyä. Tuskin ne sua silti väkivaltaisena pitää, huumoria(kai?)

Ooksä jollain proteiini kuurilla? Ton kuulin lähiaikoina. Lisäksi ottaa päähän luokkakavereiden tyhmätkysymykset. Miks et lähe kaljalle jne. Ja kaikista parhaat saarnat kuulee tietysti mummulta:D

joo ei varsinaisesti kymysys mutta eilen heitti mtv3 chatissa se Lara niminen muija johonki tekstarii vastauksen että "mä tykkään sellasista työmiehen lihaksista, niinku ku salilla tulee semmoset löllöt lihakset, työmiehen lihakset sillee tuntee ku ottaa olkavarresta kiinni" ....... :david:

Nyt joukolla keksimään hyviä vastauksia varastoon.

-Paljonko oot nostanu?
-Kerran nostin 200 euroa Osuuspankin automaatista.

-Paljonko nousee?
-No vaikka 10 tai 20 kiloa aika kevyesti.

-Paljonko on penkki?
-En tiiä, kato Sotkan mainoksesta, se tuli eilen postissa.

-Paljonko nousee penkistä?
-Maailmanennätys on reilusti yli 300.

-Paljonko nostat penkistä?
-Bilteman tunkilla yli kaks tonnia, jos penkki kestää.

-Tein just 200 kg:n penkin.
-Mihin aiot sen laittaa?

-Etkö sä pelkää HIRVEITÄ lihaksia, kun teet noin isoilla painoilla?
-Joo, siks mä käytänki katabolisia steroideja.

Jaa meikä on käyttäny analogisia stereoita ja hyvin on toiminu :D

Multa ollaan pari kertaa kysytty kun kerron että käyn salilla tms. että "Laihdutax sä?" . Yleensä vastaan vastakysymyksellä että onko mulla muka syytä laihduttaa tai sitten :jahas: ... Rasittavaa. Sukulaiset varsinkin ovat intoutuneet noihin uteluihin ja varsinkin systerini (ja sitten haukkuu mut anorektikoksi kun en suostu syömään paljon esim. taytekakkua...). Vanhempani onneksi poikkeavat joukosta...
Ja sitten on tietty näitä nuijia jotka kyselee että "Exä pelkää et sulle tulee hirmu isot lihakset kun teet noin isoilla (buahhah) painoilla?". :jahas:

Originally posted by Missukka
Multa ollaan pari kertaa kysytty kun kerron että käyn salilla tms. että "Laihdutax sä?" . Yleensä vastaan vastakysymyksellä että onko mulla muka syytä laihduttaa tai sitten :jahas: ... Rasittavaa. Sukulaiset varsinkin ovat intoutuneet noihin uteluihin ja varsinkin systerini (ja sitten haukkuu mut anorektikoksi kun en suostu syömään paljon esim. taytekakkua...). Vanhempani onneksi poikkeavat joukosta...
Ja sitten on tietty näitä nuijia jotka kyselee että "Exä pelkää et sulle tulee hirmu isot lihakset kun teet noin isoilla (buahhah) painoilla?". :jahas:

Sama täällä. Ainahan meikä on ollut oikea rimppu, ja nyt kun oon aloittanut saliharjoittelun, kaikki (ukko, porukat, sisko, anoppi...) vahtii mun syömisiä, että etten vain enää laihdu. (Enkä ole edes anorektinen, laiha vain...) Täytekakkua ja kääretorttua ja pullaa pitäis pupeltaa posket pullollaan, vaikka en oo enää viiteen-kuuteen vuoteen välittänyt makeesta. :curs: Nyt tähänkin vasta on "puututtu", kun aloitin punttaamisen jotain vuosisitten. Ehkä kerran parissa kuukaudessa syön jonku lakupötkön ja siinä se. (Suklaata en oo syöny vuodesta -92, paitsi maistanut välillä, maku on :urjo: ) Kaikki on aina tuputtamas makeeta, että "Oothan sä syöny hyvin ? Syöpäs nyt tämä äklömakee pulla, kun kerran käyt siellä salillakin". Aivan kuin lihakset kasvais pelkästään jollain himputin sokerilla !

Äiskä kattoi kerran kun istuin tietokoneen ääressä, että "hyi mikä patti sulle on tullu tuohon käsivarteen. Älä enää tee käsiä, ettei tuo enää kasva. Kamalat ! Miehelläkin olis pahat, saati naisella." (haba jännitettynä jotain 28, joten ei ole kauhea patti ! :jahas: )

Voi kun ne kauhean isot (?) lihakset kasvaiskin tosta vain hallitsemattomalla vauhdilla kun tekis isoilla (:jahas: joopa joo...) painoilla. Mutta kerpele kun tuntuu että missään ei vaikutus näy vaikka kuinka vääntää. Ja sitten salilla yks äijä tulee vittuilemaan (ainakin otan sen vittuiluna) : "Kyllä sussa riittää puhtia." Ja "Paljoko sulla oikein siinä taljassa on ?" Kerpelettäkö sse kellekkään kuuluu paljonko mulla on painoja ?! :curs: Ei ole pakkatappi taskussa, mutta ei ole täysi pakka painonakaan (ainakaan vielä :evil: )

Ja protskulisästä kaikki (no ehkä vähän yleistän...) on sitä mieltä että se on jotain hormonia. Että musta on tullut joku nappihiiri... Ja sitten kysellään että "käytätkö sä jotain muutakin ?" Luuleekohan ne että mä roinaan ?!? Kai sekin jossain näkyisi...

Rääh ! Tulipas tästä vähän vali-vali-viesti. Saisikohan tämän agren ylläpidettyä salille asti?! Saisi lisäpuhtia jotta se äijä sais taas tulla vittuilemaan jos sattuu olla samaan aikaan salilla... :evil:

Viime viikonloppuna töissä käyty keskustelu n.60kg painavan asiakkaan kanssa:

Asiakas: "Mulla on paino tippunu 10kg, ku lopetin treenaamisen. Ootko muute vetäny paljon hormooneita suoneen?"

Minä: "En oo"

Asiakas: "Kyllä mäki täst kasvan, ku alan taas vetää hormooneita suoneen!"

Minä: "No hyvä"

En viitsinyt sanoa sen pahimmin, ku nuori kundi oli sen verran tohkeissaan siitä "suoneen vetämisestä".:D

Originally posted by kahlaajalintu
En viitsinyt sanoa sen pahimmin, ku nuori kundi oli sen verran tohkeissaan siitä "suoneen vetämisestä".:D

Anna sille IPn trenbolonia "suoneen vedettäväksi" ;)

Originally posted by Dragon
Anna sille IPn trenbolonia "suoneen vedettäväksi" ;)

Olisin varmaan itsekin ehdottanut tuota jos sinä et olisi ehtinyt ensin. :lol2:

Ihan ykkönen on kyllä mielestäni "paljon nousee penkistä?". Toki näistä painoista voi puhua, mutta rasittavaa ku heti kun jonkun mielestä näyttää käyvän salilla kysytään penkkiä! Noh, enpä tee penkkiä tangon kanssa, niin huono tuohon vastata.

Originally posted by leoko
-Tein just 200 kg:n penkin.
-Mihin aiot sen laittaa?

-Paljollako oot tehny penkkiä?
-100 euroa meni ku tein keittiöön penkin puutyöpiirissä.

-Kuinka isoilla oot tehny penkkiä?
-Puolimetrisellä sahalla ja 16 ozin vasaralla.

pari vuotta sitten sellanen +50v äijä kysyi salilla
tuskamekakyykkysarjan jälkeen:

"harrastatko sä jotain liikuntaa kun näytät siltä?"

tuli aika tyhjä olo. tämä ei ole liikuntaa? piste.

Töissä kuultua:Ethän vaan ole ruvennut mitään hormoonia syömään? minä :confused: .... -Niin mä sillä vaan ajattelin kun siellä salilla käyt jatkuvasti..

Niin!

Tämä ei oo kysymysmuotoinen mutta silti ah-niin-hauska keskustelu jonka kuulin syrjäkorvalla: 2 puuhelmikaverii 'treenaa' farkuissa. Treeni keskittyy lähennä pentti-hauki-linjalle ja sarjojen välissä on ~15 minuutin tauot seinään nojailua. Tunnin 'aherruksen' jälkeen toinen näistä sankareista tokaisee toiselle: 'Joko lähdetään' mihin toinen katsoo kelloa ja tuumaa 'Ei, ollaan vielä vartti'. Vartin aikana toinen tekee viiden toiston cheatti-sarjan 10kg käsipainoilla toisen nojaillessa seinään. Sitten onnitellaan toinen toista 90 minuutin tiukasta treenistä.

Opetuksena oli että kun multa kysytään 'käytkö salilla' vastaan nykyään 'en, käyn nostamassa rautaa'

Re: Niin!

Originally posted by Vron
.....
Opetuksena oli että kun multa kysytään 'käytkö salilla' vastaan nykyään 'en, käyn nostamassa rautaa'
:lol2: Toi oli aivan loistava! :lol2: Kiitti vinkistä; kannattaa varmaan koko pakkiksen ottaa onkeensa!

Originally posted by SuperStar82
... mtv3 chatissa se Lara niminen muija johonki tekstarii vastauksen että "mä tykkään sellasista työmiehen lihaksista, niinku ku salilla tulee semmoset löllöt lihakset, työmiehen lihakset sillee tuntee ku ottaa olkavarresta kiinni"

Näissä tilanteissa minä olen ihan :confused: . Mistä ne repii noita?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom