Tyhmiä kysymyksiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu
tää ei oo kysymys mutta yks äijä tuli salilla sanomaan kun tein kulmasoutua niin: "sä teet ihan väärällä tekniikalla tota rinnallevetoa".

:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ihan noin muuten vaan. Mikä tossa "Paljon menee penkissä" tahtoo ärsyttää? Jos multa joku kysyy niin yleensä vastaan näin ja näin paljon.. ääähhh tiiän et porukast löytyy paljon "Rinta/hauis" vihajia, mutta miks????:confused:

Jonu

Penkkikyselyt tuppaavat ärsyttämään siinä vaiheessa, kun sulta on kysytty vuosien ajan kiljoona kertaa sama kysymys ja loppua ei näy. Mikä siinä on, kun ei maallikoille ole olemassa muuta kuin penkki, penkki ja PENKKI? Ja jos kysymykseen jotain vastaa, niin kysyjällä ei todennäköisesti kuitenkaan ole mitään käsitystä siitä, mitä mikin rauta painaa ja vieläpä ikävämpää on se, että aina kysyjän kaverin kummin maanviljelijäisä pukkaa kuitenkin 100kg enemmän 5 promillen humalassa. Niin kerta!

Kerroin tossa kaverille yhdestä kehonrakentajasta, että äijä on jo aika iso ja tällästä. Niin tietysti arvasin mikä kysymys siitä seuraa:
"paljokohan se nostaa penkistä?" "Kyl se varmaan yli 200 kiloo nostaa". Ja minä siihen että enpä tiiä... ;)

Mainittuja kysymyksiä on tullut kuultua. Toisinaan kuulee näitä ikäänkuin selityksiä kysyjän omasta plösöstä kunnosta. Menevät samaan sarjaan kuin kysymyksetkin.

Jotakin tällasta:

"Mää nostin ennen penkistä.."
"Mulla ei oo aikaa käydä salilla.."
"Kyllähan sitä, jos kävisi salilla.."
"Sää käytkin siellä salilla, selil seli.."
"Sää syötkin niin terveellisesti, -sanoja ahmii uunimakkaroita.."
"Mulla tulee polvi kipeäksi salilla"
"..."

Olinpa taas kerran - vuosia sitten, muistaakseni - lähdössä salille suoraan töistä. Oli tainnut olla työpäivä mallia klo 8 - klo 15 tauotonta tunninpitoa murkkuikäisille kullanmuruille. Kollega kysäisi: "Miten sä jaksat käydä siel salilla?" Miun vastaus oli:"Mie en jaksais jos en kävis."

Eräs entinen rehtori taasen kysyi:"Miks sä salilla käyt? Hiihä, jos meinaat kuntoon tulla." Sama henkilö kysyi toisella kerralla:"Onko sun pakko rääkätä itseäsi tuolla lailla." Luuli kai, että mie joka kerta suurin piirtein konttasin kotia, kun ohjelmassa oli "raskas jalkatreeni".

Se taas ei ollut kysymys, kun yksi kaunis päivä olin hihattomassa topissa opettajainhuoneessa ja kollega pyysi näyttämään hauista. Kuis monelta teistä on pyydetty vastaavaa, kun läsnäolijat ovat saaneet kuulla teidän käyvän salilla (siis sen jälkeen, kun ovat tiedustelleet penk...)?

"Ai, säkin oot niitä bodareita, vai." Kun itse pidän itseäni edelleen yleisurheilijana ja käyn salilla voimaa hankkimassa. Tai joskus sellaisena "wannabe voimanostajana". Ei ymmärretä eroa.

En tiedä onko kysymys tyhmempi, kun jatko-kommentti...

Newbie elopaino noin 62kg neljä treeniä takana:
"Paljonks sä nostat?"
tuttu(elopaino>100kg):
"No olen mä kyykännyt 275 siteillä ja vyöllä."
Newbie:
"Jaa no eihän se oo mitään.Mä oon ottanu oli kolmesataa prässissä."

Välillä tulee niin kovin väsynyt olo......

Yksi 12vee laiheliini kehuskeli nostavansa penkissä ainaki 100kg. Mua vähän hymyilytti :) En viittiny sanoa mitään..

Originally posted by Olbe

"No olen mä kyykännyt 275 siteillä ja vyöllä."
Newbie:
"Jaa no eihän se oo mitään.Mä oon ottanu oli kolmesataa prässissä."

Välillä tulee niin kovin väsynyt olo......

Heh! Tuo newbie olisi pitänyt tuossa vaiheessa viedä kyykkypaikalle ja pistää tankoon 300kg ja pyytää näyttämään, miten vahva sitä oikeasti on. :D

Originally posted by Dangerous_Dave
Heh! Tuo newbie olisi pitänyt tuossa vaiheessa viedä kyykkypaikalle ja pistää tankoon 300kg ja pyytää näyttämään, miten vahva sitä oikeasti on. :D

Tästä tuli mieleen. Olin Porin uimahallilla penkkaamassa ja otin treenin lopuksi jalat penkillä saturaisella räjähtäviä. Sarjan välissä sisään talsii tummaihoinen 12-13 vuotias natiainen,joka painoi valehtelematta 35-42kg. Kaveri mulkaisee mitä romuja penkissä on ja ennen kun kerkesin kissaa sanoa yrittää jumalauta ottaa rautoja telineestä "lämmittelyä" varten! Onneksi eivät(tietenkään) hievahtaneetkaan. Kaverin maksimi oli painon vähennyksen jälkeen 42,5.......

Tänään tuli kyllä sellainen kysymys, että oli pakko kaivaa tämä thread esiin...

Puolituttu: "Mitä järkeä noissa lihaksissa on?"

Minä: "Ei kai mitään. Päässä se järki on - muistaakseni."

"eikö sua haittaa,että sä hommaat noi lihakset tommosilla lisäjutuilla?"(tilasin Animal-m-stackia)

"eikö sua haittaa,että sä et oo saanut noita lihaksia työllä"(jätkä tarkotti jotain ojankaivuuta).

Nämä möläytti suustaan kaverini,joka on tosi kova miehistelemään.
Tälläkin kertaa totuus kulminoituu laihaan ruotoon(+pieni paskamaha),rahoitusyhtiön autoon ja suureen suuhun:jahas:

Mä olin kesällä kolmisen viikkoa ja treenasin siellä tangolla ja siihen saatavilla painoilla (yht. huimat 55 kg!!!). Vaarini totesi mulle fiksusti, että älä vaan ala miksikään kehonrakentajaksi, kun ne ovat niin heikkojakin. Luulikohan se että mä pumppaan sillä pelkällä tangolla jotain tuhannen toiston sarjoja?

Originally posted by Megamass
"Paljonko menee penkist"

No mikä siinä penkin kysymisessä on niin tyhmää? toi kysymyshän rengastetaan yhtä tyhmäks ku kysyis toiselta kuinka pitkä kalu sulla on? ei vittu kuulikkote toi jätkä kysy et paljo saat penkistä!:eek:

Paras kysymys ehdottomasti:

Naispuolinen kaveri tulee pyyhkimään olkavarrestani jotain roskaa pois kun nojailen johonkin pöytään. Siinä jotain juttelee sitten yht'äkkiä: "Mikä ihmeen plöntti tässä on?"

Minä: :eek: Plöntti ...kavereiden kesken ojentaja, jota myös lihakseksikin kutsutaan :lol2:

Originally posted by Dragon
Tänään tuli kyllä sellainen kysymys, että oli pakko kaivaa tämä thread esiin...

Puolituttu: "Mitä järkeä noissa lihaksissa on?"

Minä: "Ei kai mitään. Päässä se järki on - muistaakseni."

Nyt joukolla keksimään hyviä vastauksia varastoon.

-Paljonko oot nostanu?
-Kerran nostin 200 euroa Osuuspankin automaatista.

-Paljonko nousee?
-No vaikka 10 tai 20 kiloa aika kevyesti.

-Paljonko on penkki?
-En tiiä, kato Sotkan mainoksesta, se tuli eilen postissa.

-Paljonko nousee penkistä?
-Maailmanennätys on reilusti yli 300.

-Paljonko nostat penkistä?
-Bilteman tunkilla yli kaks tonnia, jos penkki kestää.

-Miks niitä lihaksia pitää kasvattaa?
-Että ei ois tollanen surkee rääpäle niinku sinä.

-Ootko reenannu?
-Joo, ala-asteella piti reenata koulun näytelmää varten vuorosanoja.

-Käytkö sä salilla?
-En, mutta mulla on siellä pukuhuoneen lokerossa kiljua joka käy.

-Onko hauis kasvanu?
(Koitat kaverin hauista) -No eipä näköjään.

-Etkö sä pelkää HIRVEITÄ lihaksia, kun teet noin isoilla painoilla?
-Joo, siks mä käytänki katabolisia steroideja.

-Eksä oo jo tarpeeks iso?
-Joo, mutta mä haluun olla LIIAN iso.

-Etkö sä osaa puhua muusta kun puntista ja syömisestä?
-No voidaanhan me puhua vaikka hormooneista.

-Syötkö sä jotain proteiinia?
-No en, mä siivilöin aina proteiinin pois kaikista maitotuotteista, lihasta ja kasviksista.

Originally posted by Arvo Paperi
Nyt joukolla keksimään hyviä vastauksia varastoon.

-Käytkö sä salilla?
-En, mutta mulla on siellä pukuhuoneen lokerossa kiljua joka käy.

-Onko hauis kasvanu?
(Koitat kaverin hauista) -No eipä näköjään

:lol2: Ai että mä repesin :lol2:

Leuanvedosta: "no ei toi ainakaan hauiksiin ota, kehittääks toi ojentaijia"

Ekaa kertaa salilla oleva vanha luokka kaveri kysyi miten kannattaa treenata, neuvoin häntä tekemään perusliikkeeillä n 10 sarjoja alkuu. Hetken päästä hän teki kädenpyöritysliikkeitä parin kilon käsipainoilla, kun kysyin miksei hän noudata ohjeitani, hän sanoi: "en mä haluu tulla mikskään bodariksi, mulle riittää tommoset lihakset jotka tolla on (ja näytti julisteessa olevaa lihaksikasta mies fitness kisaajaa)

Tää nyt ei periaatteessa liity asiaan mitenkään mut kumminkin.. Kerran kun olin salilla sain kuulla aika huvittavan keskustelun..
Kaks jätkää istu salin nurkassa ja katteli jonku HC-äijän penkki reeniä ja keskusteli kuka on kova jätkä ja kuka ei... sen kovuuden vertauksena oli juuri tämä et "kuinka paljon menee penkistä?".. ne mainitti siinä aika monta heppua jotka nosti niin ja niin paljon.. no vähän ajan kuluttua joku toinen heppu alko avautumaan niille jätkille tyylin: "mikä helvetin kovuude merkki se on jos sulla on rinnassa ja ojentajissa voimaa. aivan sama kun mää menisin tuolla kylillä ja kehuskelisin että pystyn tekemään pohjelihaslaitteessa seittemälläkympillä tai pystyn tekemään vasemman käden hauiksella 10 kilon vasarakääntöjä 12 kappaletta"... jätkät häipy ja tää äijä jäi siihen manailemaan et mihin helvettiin tää maailma on menossa.. täyty munkin lopettaa reenit siltä päivältä kun huvitti niin kauhiasti. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom