Tyhmiä kysymyksiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by MrMuscle
Kyykkyä tehdessä tuli joku kysymään, että ootko sä joku mäkihyppääjä, kun jalkoja treenaat.
:lol1: :lol1: v*ttu mä repesin

lääkäri:
-Käytätkö jotain hormooneja? (178/85)

ex-muija:
"Etkö sä osaa puhua muusta kun puntista ja syömisestä?"

Spurgu kysyi töissä:
-paljon nousee penkistä?
-en mä tiedä..
-nouseeks yli 200?:lol1:

Tyhmiä kysymyksiä

Jos kerta penkkituloksen kysely on tyhmää, niin mielestäni yhtä tyhmää on kysyä:

Koska sait ensi kerran kaksi markkaa vedossa?
Koska sait ensi kerran kaksi markkaa kyykyssä?

KYsymyksiä...

- Käytätkö proteeinia?

- Käytkö sä salilla? ( NOOOOOOOOOOOO!! ) Eli tästä vain pahamieli.

- Tyttöystävä on kyllä muistanut sanoa ton "sä olet jo NIIN iso" jutunkin.

Onhan noita...

Re: Tyhmiä kysymyksiä

Originally posted by Danger
Jos kerta penkkituloksen kysely on tyhmää..

..pointti ei ollut siinä, vai pitäiskö mun laittaa oma kuva viereen selvennykseksi?

"...niin mielestäni yhtä tyhmää on kysyä:

Koska sait ensi kerran kaksi markkaa kyykyssä?"

Tulosten kysely voi joskus olla turhaa paskanjauhamista, ja joskus asiallista, kun pohditaan omia rajoja/mahdollisuuksia ja miten pääsisi lähemmäs niitä rajoja, vertailemalla itseään saman painoisiin, ikäisiin ja/tai saman ruumiin rakenteen tai samojen tuloksien omaaviin harrastajiin.
Ei kai kaikkea tarvitse oppia kantapäänkautta?

"Käytätsä jotain mömmöjä?"

-Ei , en mitään kiellettyjä aineita.

-Käytätkö niitä kasvuhormooneita?
(kysytty silloin kun olin paremmassa kunnossa)
...ja jatkoa:
-Onko pää menny sekaisin?
-Miten sulla riittää rahat? Nehän maksaa ainaki 10 000mk ja jos koko ajan pitää käyttää.... :D

-Meinaatko käyttää kasvuhormooneita?
(kysytty nyt kun oon ihan normaali kuntoilijan näköinen)
-Eikö niillä mee pää sekaisin kun ne on otettu kuolleiden lehmien aivoista ne hormoonit? :p
-Pitääkö sun koko ajan syödä?

...jne...jne...jne...

Tää on kingi (sanottu sen jälkeen kun varmistin penkissä 145kg pompputyylillä ja perse irti penkistä yhelle tuntemattomalle tyypille):

-Käytkö sä usein tässä salissa? Ajattelin vaan et voisit mun kavereille todistaa et mä tosiaan tein 145 jos ne ei usko!

(joo, mä painankin mieleen kaikkien tuntemattomien penkki ym tulokset jos vaikka joskus tarvis todentaa ne jollekulle! ...mee hoitoon!)
:rolleyes:

---

-Voinko vaihtaa musiikkia?

(tän kysy joku tuntematon n 30v heebo just kun fiilisteltiin Maidenin Rock in Rioa kaverin kanssa täysillä... mun mielest se on aika tyhmä kysymys!)

---

-Penkkipunnerrus rasittaa nimenomaan hauiksia ja selkää. Niinhän ne tavalliset etunojapunnerruksetkin tekee!

(toi ei ollu kysymys, tiedän, mut toteamuksena toi on jo niin tyhmä etten viitsi kommentoida sen enempää)

---

-Mulla olis viellä muutama sarja tässä. Etkö vois tehdä jotain muuta liikettä sen ajan?

(jos tulen kysymään että voinko tehdä välissä niin eikö ole jo melko selvää että EN voi tehdä mitään muuta liikettä sen ajan?? Sitäpaitsi mä seuraan ohjelmaa toisin kuin eräät)

---

Luuletko olevasi jotain erikoista kun oot noin treenattu/iso/vahva?

(en luule. Tiedän olevani treenattu/iso/vahva, that's it!)

---

-Mitä oot mieltä siitä että kreatiini aiheuttaa syöpää?
-Mitä oot mieltä siitä että proteiini aiheuttaa sydänkohtauksia?
-Mitä oot mieltä siitä että treenaaminen aiheuttaa verenpainetauteja?
-Mitä oot mieltä siitä että bodarit yleensä kuolevat ennenkuin täyttävät 30?
-Mitä oot mieltä siitä että bodarit ovat väkivaltaisia?

(kyllä tuli taas liuta TOSI fiksuja kysymyksiä! ...voi herran pieksut sentään... ja jottei kellekään jää epäselväksi: en oo bodari, enkä roinaaja. Oon voimanostaja ja tuomitsen kiellettyjen aineiden käytön täysin kilpaurheilussa. Noin... tulipa sanottua!)

Re: Re: Tyhmiä kysymyksiä

Originally posted by demoni
..pointti ei ollut siinä, vai pitäiskö mun laittaa oma kuva viereen selvennykseksi?

"...niin mielestäni yhtä tyhmää on kysyä:

Koska sait ensi kerran kaksi markkaa kyykyssä?"

Tulosten kysely voi joskus olla turhaa paskanjauhamista, ja joskus asiallista, kun pohditaan omia rajoja/mahdollisuuksia ja miten pääsisi lähemmäs niitä rajoja, vertailemalla itseään saman painoisiin, ikäisiin ja/tai saman ruumiin rakenteen tai samojen tuloksien omaaviin harrastajiin.
Ei kai kaikkea tarvitse oppia kantapäänkautta?

Olen samaa mieltä kanssasi, että on aivan turha kompastella samoihin ongelmiin kuin muutkin, jos heidän avullaan voi sen välttää... mutta yllä oleviin kysymyksiin jokainen voi vastata ihan mitä tahansa, ilman mitään taetta todenperäisyydestä. Siksi siis jokainen saman tapainen kysymys on tässä suhteessa ihan yhtä hyvä tai tyhmä.

Periaatteessa ei ole tyhmiä kysymyksiä...

Tyhmä kysymys.

Opiskelijoiden lääkärintarkastuksessa:

Minä: "... harrastuksista löytyy myös punttisalia ja siitä johtuen syön lisäravinteina proteiinia ja hiilihydraatteja..."

Lääkäri: "Jaa mitä? Miksi te hiilitabletteja syötte?"

Minä :confused:

- tässä vaiheessa tähyilin seinille - ammatinharjoittamislupaa etsien...

Re: Tyhmä kysymys.

Originally posted by Dragon
Lääkäri: "Jaa mitä? Miksi te hiilitabletteja syötte?"

Muahahahaa... Tämä on kyllä ehdoton voittaja tähänastisista :lol1: :lol2:

nimim. iltapäiväväsymys ja repeäminen lähellä :lol1:

Tää nyt ei oikeestaan ole mikään kysymys, mutta ottaa päähän kun on jonkin verran kokoa, niin ihmiset pitävät jotenkin heti selviönä et on väkivaltanen ja et ratkaisee asiat vetämällä turpaan..

Siis saa kuulla usein 'vitsailua' vaikkapa työpaikalla et laitetaan sut asialle ja vedät niitä turpaan...jos joki asia hiertää yms..

Sinällään outoa, koska en juuri koskaan ole agressiivinen pikemminkin päinvastoin...

Originally posted by Omna
Tää nyt ei oikeestaan ole mikään kysymys, mutta ottaa päähän kun on jonkin verran kokoa, niin ihmiset pitävät jotenkin heti selviönä et on väkivaltanen ja et ratkaisee asiat vetämällä turpaan..
Kaljuksi ajeltu pää tehostaa tuota mielikuvaa kummallisella tavalla. Pitäisi varmaan kasvattaa hiukset takaisin.

Siis saa kuulla usein 'vitsailua' vaikkapa työpaikalla et laitetaan sut asialle ja vedät niitä turpaan...jos joki asia hiertää yms..
Mulla on kavereiden kanssa sama juttu, mutta itse otan sen lähinnä huumorilla sillä totta kai kaverit tuntee mut ja heittää vain läppää koska olen loppujen lopuksi aika leppoisa tapaus.

Originally posted by Samppo

-Voinko vaihtaa musiikkia?

(tän kysy joku tuntematon n 30v heebo just kun fiilisteltiin Maidenin Rock in Rioa kaverin kanssa täysillä... mun mielest se on aika tyhmä kysymys!)

Mun mielestä ei lainkaan. Ite en ainakaan jaksais kuunnella. räppiä(ei suomi) tai black metallia kehiin niin rauta nousee!:evil:

Originally posted by Kraftwerk n
Mun mielestä ei lainkaan. Ite en ainakaan jaksais kuunnella. räppiä(ei suomi) tai black metallia kehiin niin rauta nousee!:evil:

Jo, noh... makuasioista on ihan turha kiistellä, mutta sun maku on kyllä ihan huono! :lol1: Mä oon oikeassa ja kaikki jotka väittää toisin ovat väärässä! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom