Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol1: :lol1: v*ttu mä repesinOriginally posted by MrMuscle
Kyykkyä tehdessä tuli joku kysymään, että ootko sä joku mäkihyppääjä, kun jalkoja treenaat.
Originally posted by Danger
Jos kerta penkkituloksen kysely on tyhmää..
Originally posted by demoni
..pointti ei ollut siinä, vai pitäiskö mun laittaa oma kuva viereen selvennykseksi?
"...niin mielestäni yhtä tyhmää on kysyä:
Koska sait ensi kerran kaksi markkaa vedossa?
Koska sait ensi kerran kaksi markkaa kyykyssä?"
Tulosten kysely voi joskus olla turhaa paskanjauhamista, ja joskus asiallista, kun pohditaan omia rajoja/mahdollisuuksia ja miten pääsisi lähemmäs niitä rajoja, vertailemalla itseään saman painoisiin, ikäisiin ja/tai saman ruumiin rakenteen tai samojen tuloksien omaaviin harrastajiin.
Ei kai kaikkea tarvitse oppia kantapäänkautta?
Originally posted by Dragon
Lääkäri: "Jaa mitä? Miksi te hiilitabletteja syötte?"
Kaljuksi ajeltu pää tehostaa tuota mielikuvaa kummallisella tavalla. Pitäisi varmaan kasvattaa hiukset takaisin.Originally posted by Omna
Tää nyt ei oikeestaan ole mikään kysymys, mutta ottaa päähän kun on jonkin verran kokoa, niin ihmiset pitävät jotenkin heti selviönä et on väkivaltanen ja et ratkaisee asiat vetämällä turpaan..
Mulla on kavereiden kanssa sama juttu, mutta itse otan sen lähinnä huumorilla sillä totta kai kaverit tuntee mut ja heittää vain läppää koska olen loppujen lopuksi aika leppoisa tapaus.Siis saa kuulla usein 'vitsailua' vaikkapa työpaikalla et laitetaan sut asialle ja vedät niitä turpaan...jos joki asia hiertää yms..
Originally posted by Samppo
-Voinko vaihtaa musiikkia?
(tän kysy joku tuntematon n 30v heebo just kun fiilisteltiin Maidenin Rock in Rioa kaverin kanssa täysillä... mun mielest se on aika tyhmä kysymys!)
Originally posted by Kraftwerk n
Mun mielestä ei lainkaan. Ite en ainakaan jaksais kuunnella. räppiä(ei suomi) tai black metallia kehiin niin rauta nousee!:evil: