Tyhmiä kysymyksiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Missukka
Onkos täällä ilmaissalikin? En tiedä kuin sen joka on utrassa...
Matala rakennus tiedepuiston vieressä. Yleensä urheiluseurojen käytössä mutta melkein joka päivä on jossain kohti vapaavuoroja. Ei oo mua ainakaan vielä kannettu pois sieltä.

"Syötkö jotain hormoneja?"

Ei, pääasiassa injektoin.

Originally posted by SuperStar82
joo ei varsinaisesti kymysys mutta eilen heitti mtv3 chatissa se Lara niminen muija johonki tekstarii vastauksen että "mä tykkään sellasista työmiehen lihaksista, niinku ku salilla tulee semmoset löllöt lihakset, työmiehen lihakset sillee tuntee ku ottaa olkavarresta kiinni" ....... :david:
Työmiehen lihakset on semmonen iso lihas rintalihasten ja reiden ojentajien välissä. Siihen saa todella makean pumpin mm syömällä kunnes tuntuu että yrjö tulee tai juomalla korillisen kaljaa. Monasti työmiehen lihas on myös melko karvainen. Hygienia kannattaa huomioida sillä tosi isoilla työmiehillä tuppaa monasti kertymään vaikka mitä näyhtää navan alueelle, johtuen työmiehen lihaksen ison koon aiheuttamasta navan aukeamisesta seistessä ja taas vastaavasti sulkeutumisesta istuessa.

Jep. Treenattaessa työmiehen lihasta, täytyy makroravinnejakauma ottaa huomioon. Perinteinen jakauma voidaan heittää roskakoriin - kaikki pohjaa olueen ja HK:n Siniseen, yliannosteltuna. Myös ns. roinaus on tunnettua työmieslihaksiston treenauksessa. Eniten käytetyt ja tehokkaimmat aineet ovat Taffel ja Koskenkorva. Myös psyykkinen harjoittelu on kehitetty huippuunsa. Työmies-systeemiä harjoittavat ovat tunnettuja ankarasta "Nyt akka saatana hiljaa" - huudosta ennen ankaraa treeniä. :D

Kuinka joku voi olla niin vitun pässi että väittää lihasta "löllöksi".
Ei hyvää päivää.. :kuola:

mulla on jo perinteinen se, että kun joku kysyy reenituloksia ja sanon maastavedon ykkösen, niin heti tulee kysymys "ai niinku rinnalle vai?":david:

Ennen kun vedän kaiken mitä lääkekaapistani löytyy,kysynkin,että kun luette Hannibalin viestejä,kuuletteko samalla päässänne Dr.Lecterin äänen?

Yksin kotona,Lecterin ääni päässä,ei hyvä...:confused:

1. Mikä tahansa kysymys tai yritys heittää "hyvää" läppää kesken tiukan sarjan. Ymmärrän, että tämä sopii ehkä jollekin reiden lähentäjiä vartin verran vemputtavista ja trendi-lehteä samalla lukevista tyttösistä, mutta.. Noh, juttelijat on toistaseks oppinu yleensä yhdellä kerralla, etten innostu kovin hersyvään läppään kesken treenin.

2. Penkkikyssäri

3. "Miten sä saat lihasta, jos sulla ei oo kauheesti ylimäärästä läskiä? Eikö ne isot bodaritkin kerää ensin massakaudella paksun läskikerroksen, jonka sitten sen jälkeen voi muuttaa lihakseksi?"

4. "Mistä sulle on tollaset lihakset tullu!?" (Tämä ei siis minulle esitettynä vaan miespuoliselle isommalle kaverille..)
Vastauksena vaikka: Öh.. taivaasta tipahtanu? Tai.. yks aamu herätessä vaan oli siinä? Tai sitte huudahtaen: Voi kamala, mistä tollaset on tullu!?

:jahas:

Missä se Joensuun ilmaissali on? Vois ite harkita, kun on niin köyhä. :itku:

Edit: enpäs huomannu et jo vastattiin.Sokeaksiko tulossa?

Originally posted by Olbe
Tuli hankittua nuo minikumit WSB-treenin avuksi.... Kaksi kertaa käyttänyt treeneissä ja on kyllä perkele kohta salinvaihto edessä. Kaikki uuden vuoden lupauksena treenaamisen aloittaneet tulevat utelemaan."Mitä noi kumit tekee,kui sää noita käytät?" ja perkele monta kertaa treenin aikana. Täytyy varmaan ottaa fläppitaulu ja printata Simmonssin saarnoja,että kun seuraava tulee utelemaan niin lyö sille moniste nivaskan käteen,että siitä.

Ne kysyy vittuiluna sen :D, naruthan siinä tankoa liikuttaa, ei mies.

Olin kerran erään muusikkokaverini keikalla roudaamassa. Kaverini on helvetin lihava sälli, oikee vesipöhöpötsi eikä ikinä reenannu mitään urheilua.
Paluumatkalla pysähdyttiin huoltikselle kahville. Yksi täysin tuntematon tyyppi alko tuijottaa kaveriani. Just ku noustiin pöydästä se tyyppi keräsi rohkeutensa ja tuli kaveriltani kysymään: "kuule, oleks sää se maailman vahvin mies? Se Halvarsson?"

Et näin.

Originally posted by Mike
Ne kysyy vittuiluna sen :D, naruthan siinä tankoa liikuttaa, ei mies.

Viittaatko naruilla käsiin(i) vai kumeihin? Ja ei ne vittuiluna kysy, katse harhailee yleensä jo taljan nähdessään siihen malliin,että oksat pois. Onneksi Wolffin sikaosasto odottaa....

Yks kaveri halus kokeilla proteiini jauhoja ni annoin sille pussillisen jotain protskua... no ojensin pussin kaverille ni tää pässi väläytti et mitä mä tällä teen :thumbs: ... no vastasin tyylikkäästi et tunge nyt vaikka perseesees...

pakko laittaa tää muijan kysymys, jolla on ihan oma thredikin. Mut tää on vaan niin uskomaton!!!

Kunto Plus 12/2003 kysymyspalstalta

Muutin hiljattain asuntoon, joka sijaitsee hissittömän talon kolmannessa kerroksessa. Nyt minulla on ongelma. Lihaksia kasvattava liikunta on aina vaikuttanut minuun helposti, ja päivittäinen portaissa juokseminen on kasvattanut reisilihaksiani niin, etteivät housut mahdu enää jalkaan! Arvostan kyllä hyvää lihaskuntoa, mutta suuret lihakset ovat minusta epänaisellisen näköiset. Miten jatkan liikuntaharrastusta niin, etteivät lihakseni enää kasva tästä?

Marie

:david: :david: :david: :david: :david:

"Onks talousuutiset menny jo?"

Kysyjänä tuntematon vanhempi mies kun mulla oli kova sarja kesken. (salilla missä käyn on useita telkkareita ja yks sattu olemaan auki taljan vieressä..)

:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom