Vain ja ainoastaan akateemisen loppututkinnon suorittanut hyyppä voi olla edes jollain tavalla älykäs ja ehkä hieman viisaskin. Jonkun nettiälykkyystestin mukaan minun äo on 176, joten taidan olla nero. Paljos teidän älykkyysosamääränne on?
Ei helevetti. Joka jumalan kerta, kun puhutaan tyhmistä ihmisistä, niin aina keskustelu kääntyy yliopistoissa opiskeleviin ja työskenteleviin ihmisiin. On se vaan kuitenkin niin kumma, että tämä täysin ääliö porukka on kaiken tämän nykyisen kehityksen takana. Juu, ääliöitä ollaan me kaikki paitsi tietenkin se pieni fiksu vähemmistö. Me muut vaan liisaillaan tässä perässä. Hiphei!
En tottavieköön tiedä missä piireissä osa tästäkin porukasta pyörii, mutta ei ainakaan omaan tuttavapiiriini kuulu kuin pari toivotonta tapausta. Loput sakista on kyllä fiksua porukkaa omine harrastuksineen ja muine juttuineen. Suurin osa (ylläripylläri) ei kehonrakennuksesta ja siihen liittyvistä jutuista tiedä yhtikäs mitään, mutta mitä ihmeen väliä sillä on? Ei kukaan minuakaan sen tyhmempänä pidä kuin olen, vaikka olen suhteellisen käsi esmes liidokkien liimaamisessa. Arvosteletteko te tosiaan tyyppejä sen mukaan, mitä ne osaa? Itse annan arvoa immeisen älykkyydelle vasta siinä vaiheessa, kun mitataan oppimis- ja ongelmanratkaisukykyä. Viisaus tulee sitten vasta kokemuksen myötä ja kokemattomuudesta ei pitäisi sanktiota ja funktiota jaella. Ihme kitinää. :jahas: