Olen lueskellut dr. Atkinsin kirjaa. Siinä käy ilmi että kannattaisi syödä alle 20g hiilareita päivässä ja ihan älyttömiä määriä protskuja ja rasvaa. Syy tähän on se että kun hiilareita ei tule, niin kroppa alkaa polttaa rasvaa sen sijasta. Ja rasvaahan tarvitsee polttamaan rasvaa (niin siin väitetään).
No kuitenkin itse pidän kirjaa laihduttajille ihan hyvänä, mut ite oon alkanut syömään vähemmän hiilareita, ja enemmän proteiinia aterioissani.
Kysymys kuuluu.
Kun menee salille vetää aerobisen pyöräsetin, nini kuuluuko se tehdä aamulla tyhjin vatsoin, vai voiko siinä samalla juoda herajuomaa (ettei lihakset katoa energiankulutuksen myötä)?
Ja päteekö sama salitreeniin? ite kokeilin kerran tyhjin vatsoin mut ei ollu voimia kuin 80%.
norm. syön jugurtilla kaurahiutaleita ja omenan aamuisin ennen treeniä, ja salilla juon heraprotskujuomaa.
ONks se ihan ok? Vai löytyiskö ehdotuksia.
Käyn joka toinen päivä salitreenaa ja joka toinen pyöräl.
Tarkoitus olis polttaa rasvaa samalla kun lihasmassa nousis.
Ideoita, kokemuksia?
No kuitenkin itse pidän kirjaa laihduttajille ihan hyvänä, mut ite oon alkanut syömään vähemmän hiilareita, ja enemmän proteiinia aterioissani.
Kysymys kuuluu.
Kun menee salille vetää aerobisen pyöräsetin, nini kuuluuko se tehdä aamulla tyhjin vatsoin, vai voiko siinä samalla juoda herajuomaa (ettei lihakset katoa energiankulutuksen myötä)?
Ja päteekö sama salitreeniin? ite kokeilin kerran tyhjin vatsoin mut ei ollu voimia kuin 80%.
norm. syön jugurtilla kaurahiutaleita ja omenan aamuisin ennen treeniä, ja salilla juon heraprotskujuomaa.
ONks se ihan ok? Vai löytyiskö ehdotuksia.
Käyn joka toinen päivä salitreenaa ja joka toinen pyöräl.
Tarkoitus olis polttaa rasvaa samalla kun lihasmassa nousis.
Ideoita, kokemuksia?