Työssämenestymisen keinot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
moi,
milläs keinoin sitä sais kaiken ittestään irti töissä?
vaikka olisi ekstratunteja töissä, tuntuu että keskittymistä ei vaan saa vaadittavalle, tulosrikkaalle tasolle tarpeeksi paljon.

mukavuudenhalu vaivaa, paskattaa, tekee mieli röökiä, etc. Hommissa on liian paljon mukana sellaista syyllisyyden tunnetta että "tää ei etene niin nopeasti ja sellaisella tarkkuudella kun pitäisi"

how to overcome this?

seuraavat ratkaisun avaimet tiedän ainakin itse, mutta mukavuusalueelta ei ole tarvittavasti päässyt ulos:
-röökin/niksan lopetus
-kahvin vähentäminen (menee kaikki kahvi päivän aikana mitä kerkeän juoda, vapaa-ajalla lisäksi.)
-vain terveellistä, mautonta funktionaalista ruokaa (evässalaatti tms, ei tarvitse poistua edes työpaikalta syömään). ja ei syö tätä kuin akuuttiin tarpeeseen, ettei tule ähky.
-bodaus tukilajina on väärä, todellisempi laji olisi jokin kevyt kestävyys/terveysliikunta, joka pitää työkyvyn iskussa, muttei kuluta energiaa työltä palautumisen muodossa.

Ala tekemään jotain sellasta mistä oikeesti tykkäät. Jos tota et korjaa, niin noista muista jutuista tuskin on apua.

En kyllä nyt osaa vastata noihin asioihin, olisinko tehokkaampi jossain muualla. Voi tietysti olla mahdollista. On tässä tiettyjä vitutuksen aiheita alkanut olemaan.
Se homogeeninen ryhmäytyminen ottaa vähän pälliin. ja jotenkin onhan toi asema ja työ tosi nähty mitä teen.
eiipä toistaseks oo saanu aikaan vaihtaa.

Väsähtäneen muista teksteistä päätellen ei jaksa erityisesti suorittaa missään. Tähänkin sama vastaus, etsi joku muu työ joka ei ole täysin väkinäistä. Tai vähintäänkin sellainen että siitä pakkopullasta maksetaan motivoiva määrä.

Väsähtäneen muista teksteistä päätellen ei jaksa erityisesti suorittaa missään. Tähänkin sama vastaus, etsi joku muu työ joka ei ole täysin väkinäistä. Tai vähintäänkin sellainen että siitä pakkopullasta maksetaan motivoiva määrä.
Oon kyllä tehynt 20 päivää putkeen töitä ilman välipäiviä, en tiedä vaikuttaako se miten paljon. tuntuu kyllä kovasti, että pitäisi olla tosi huolellisesti valmistautunut uuteen työpäivään, että olisi iskussa. erittäin ihanteelliset elämäntavat sais olla, ja tosi kilpailullinen asenne.

Nykyisessä työpaikassa osa palkasta on sidottu boonuksiin. Tai se näkyy palkkatasossa, että on avokätiset boonukset.
homma on vaan silleen kiero, että se lukitsee nykyiseen työhön, jos vaihtaa, ajattelee menettävänsä reilut joskus vuoden päästä saatavat boonukset.
lisäksi, ei auta nykyhetkeen mitään, kun palkkataso on alempi tämän takia.

Yritin kirjoittaa pitkääkin vastausta sinun esittämiin kysymyksiin, mutta päädyin siihen, ettei oikeastaan kukaan pysty antamaan sinulle oikeita vastauksia. Kehitä itseäsi niin hyväksi niillä osa-alueilla kuin näät ikinä tarpeellisiksi ja voi olla, että siitä sinulle kehittyy jopa tuottoisa ammatti jota suorittaessa saat nautintoa.

Pohdiskelun lähtökohdaksi pitäisi määritellä mitä työssä menestyminen tarkoittaa?

Aloituksesta tuli itselleni sellainen kuva, että se tarkoittaa sitä, kun työmiehestä puristetaan viimeisetkin mehut. Tämän ymmärrän menestymiseksi vain jos näkökulma työmieheen muodostetaan Auschwitzin komendantin koppalakin alta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse taon rahaa 2-3v viellä, sitten en aio enää, muuta kuin sijoitella. Väsymystä on ja treenit kärsii, mutta raha tärkeämpää ja haaveeseen pääseminen.

Pohdiskelun lähtökohdaksi pitäisi määritellä mitä työssä menestyminen tarkoittaa?

Aloituksesta tuli itselleni sellainen kuva, että se tarkoittaa sitä, kun työmiehestä puristetaan viimeisetkin mehut. Tämän ymmärrän menestymiseksi vain jos näkökulma työmieheen muodostetaan Auschwitzin komendantin koppalakin alta.
Rahan maksimointi.

20 päivää ilman vapaita kyllä vaikuttaa. Mulle kävin niin että en saanut nukuttua enkä syönyt kunnolla ja ne asiat pitää olla kunnossa. Jos työ on oikeasti raskasta henkisesti niin 8 duunipäivän jälkeen tuntuu jos siltä että mistään ei tule mitään. Tietenkin riippuu henkilöstä paljon sitä jaksaa. Mun mielestä aerobisen lisääminen on auttanut vähän. En voi sanoa muuta kuin että perusasiat kuntoon

Mitä sinä sillä rahalla sitten teet jos ei ole jaksamista tehdä mitään tai nauttia mistään?
niino,
nythän on sit se, että monesti on ikäänkuin liikaa vapaa-aikaa, tulee vaan roikuttua tietokoneella, ja valvottua myöhään, unirytmi menee sekasin. että ikäänkun vapaa-ajalta puuttuu sisältö. ja kaikki kiinnostava myös maksaa.
sanotaanko, jos virittäis elokuva/peli huoneen kotiin, ostais joskus myöhemmin koiran, hankkis prätkän/auton,
kaikki tää maksaa.

eli, vapaa aikaa muuten on liikaa, mutta rahaa ei -> täytetään työnteolla vapaa-aikaa, että myöhemmin olisi rahaa ja tekemistä.

20 päivää ilman vapaita kyllä vaikuttaa. Mulle kävin niin että en saanut nukuttua enkä syönyt kunnolla ja ne asiat pitää olla kunnossa. Jos työ on oikeasti raskasta henkisesti niin 8 duunipäivän jälkeen tuntuu jos siltä että mistään ei tule mitään. Tietenkin riippuu henkilöstä paljon sitä jaksaa. Mun mielestä aerobisen lisääminen on auttanut vähän. En voi sanoa muuta kuin että perusasiat kuntoon
joo,
työ kyllä vaatii tarkkuutta,
että nyt on vähän alkanu sellanen ilmiö, että olen läsnä töissä mutta aikaansaannista puuttuu terävyys,
tänään tein nyt niin, että tein 3h töitä, ja en kuitannut tunteja niistä edes firmalle, ikäänkuin tein niitä josta olen jo veloittanut tunteja, eteenpäin. koska teho on ollut niin vaatimattoman tuntuista.
tälle viikonlopulle vaan 6h merkattavaa työtä.
arkena sit sen peruspainamisen yhteydessä on oma kireytensä josta on selvittävä, työpaikalla on muutkin ihmiset, ja pitäåis
ne perusarkihommat pystyä painamaan. joku lepo jossain vaiheessa olis tarpeen.

eli tavallaan niinku hyvä idea täyttää vapaa-ajallaan työtä,. jos vapaa aikaa on liikaa, nyt tässä' on vaan se, ettei riitä, että "hengailen" työpaikalla vapaa-ajalla. vaan siellä pitäis myös tapahtua jos siitä merkkaa tunteja.

oliskohan jokin muu tekeminen olemassa, jota vois tehdä viikonloppuisin niin, että heräis aikaisin, mutta ei tarttis saada niin kireästi asioita aikaan, että rennommin voisi tehdä?

eli tavallaan niinku hyvä idea täyttää vapaa-ajallaan työtä,. jos vapaa aikaa on liikaa, nyt tässä' on vaan se, ettei riitä, että "hengailen" työpaikalla vapaa-ajalla. vaan siellä pitäis myös tapahtua jos siitä merkkaa tunteja.

oliskohan jokin muu tekeminen olemassa, jota vois tehdä viikonloppuisin niin, että heräis aikaisin, mutta ei tarttis saada niin kireästi asioita aikaan, että rennommin voisi tehdä?

Onko se niin että saat vapaasti tehdä niin paljon kuin huvittaa vai onko siellä joku isompi herra joka on antanut ymmärtää että "pitää" tehdä? Fakta on kuitenkin se että seinä tulee vastaan jossain vaiheessa. Itse uskon että sitä duunia voi tehdä paljonkin jos kuitenkin on niitä hetkiä kun pystyy rauhoittumaan. Huomasin itse että 40 tuntia viikossa menee helposti mutta jos lisätään vielä 10-15 niin ne tunnit ovat yhteensä raskaampia kuin koko viikon normitunnit.

Jos työuran tarkoitus on rahan maksimointi niin tekisin näin.

Peruskoulun jälkeen amikseen. Sitten heti työelämään. Seuraavan 10 vuoden fokus itsensä kehittämisessä. Palkka juoksee sivussa, mutta tehtävät katsotaan kehitystä priorisoiden. Tavoitteena on maksimoida oma tuntihinta tulevaisuudessa. Tähän on nähdäkseni kaksi tietä: asiantuntija niche-hommassa tai yrittäjä perushommassa.

Kehittymisessä on edelleen kaksi aspektia. Eka on tekninen osaaminen eli se substanssi mitä teet työksesi. Tämä tapahtuu sekã tekemällä työtä tavoitteena olla paras että opiskelemalla työn ohessa. Opiskelussa kerätään low hanging fruits sellaisesta mikä aidosti kasvattaa substanssiosaamista. Tutkintoja kootaan ainoastaan mikäli uralla vaaditaan muodollisia pätevyyksiä. Toinen kehittymistehtävä on luonteeltaan sosiaalinen. Maailma on tehty ihmisistä ja menestys määräytyy paljolti ihmisten mielipiteiden funktiona. On siis elintärkeää kehittää mahdollisimman laaja verkosto, jossa hankkii mainetta pätevänä tekijänä ja hyvänä jätkänä. Verkostoon kuuluu potentiaalisesti kaikki maailman ihmiset eikä kukaan niistä ole vihollinen vaan potentiaalinen liittolainen.

Jossain kolmenkympin korvilla alkaisi olla pohja kunnossa rahantekoon. Joko firma pystyyn tai kovan liksan positio hakuun. Jos pystyy tähän aiemmin niin hyvä, mutta liikaa ei kannata hyppiä tarjousten perässä jos on hyvällä kehityspaikalla. Tämän askelen jälkeen jatketaan kasvulinjalla tavoitteena olla joko maailman suurin tai paras. Exitti sitten kun rahaa on tarpeeksi tai kuolo korjaa.

Mä sanoisin näin: amikseen ja heti sen jälkeen amk, jos mahdollista niin työn ohella. Työelämään hankkimaan kokemusta ja sitten oma firma pystyyn. Olen vahvasti sitä mieltä että kannattaa kouluttautua. Nykyään vaaditaan usein että löytyy ne amk-paperit vaikka työ ei välttämättä vaadi sitä. Toki esim pätevä raksamies voi tienata jos pistää firman pystyyn ja varmasti sen sen verran että pärjää työtekijänäkin mutta huippuansioihin ei pääse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom