Sama, paitsi olin 29-vee ja elossa, enkä oo koulujen jälkeen mitenkään erityisemmin sykkinyt töissä. 37 nyt mittarissa ja 13,5 vuotta ollu jo samassa duunissa. Oisinkohan 2 vai 3 kertaa ollu ylitöissä tuona aikana ja sillonki sopinu 3 x palkan ja sen, että palkka lähtee siitä ku astun kotiovesta ulos. 7-15 työpäivät ja nyt 7-13:30 jo kolmatta vuotta.kaverin kaveri hankki duunariduunilla asunnon ja auton velattomaksi 30 vuotiaana,
kuoli sitten agressiiviseen syöpään, mikä on toinen tarina..
Valmistuin 2008 lvi-inssiksi. Opiskelu kannattaa aina. Vaimon kans pohdittu, että mistään muusta työstä ei näin helpolla + olemattomilla vastuilla saa lähes kansanedustajan liksaa. 5 k€ ny liksa niin tekee 4 k€ 6 tunnin (=80%) päivälläkin. Vaimo on korkeemmin koulutettu ja työssään vastuussa ihmishengistäkin, eikä sille makseta siltikään yhtä paljon ku mulle, missä pahinta vois olla että joku kakkaputki menee tukkoon tai vesi jäätyy pakkasella tjsp... Sähköalalla taas joku voi kuolla asennusvirheesen tms.
Putkarit työmailla vetää helposti päivystys- ja urakkahommissa 2x mun palkan, mutta joutuu siinä lähteenkin vaikka kesken salin ku puhelin soi ja painaan vkl:kin hommia ja istumaan pakussa ruuhkissa. Mutta ihan apinahommaa pelata putkimiespeliä ja asetella osia peräkkäin ennen ku kakka tulee putkeen.
En oo mitenkään luonut mitään verkostoja eikä kiinnostakaan, kyllä se raha on aina osaamisen luo löytänyt tähänkin asti. Suosittelen alaa kaikille rahanahneille paskiaisille, sillä niitä tällä alalla riittää (itse en ole) ja tilaa tuntuu olevan edelleen mitä mulkummille tapauksille, eikä tarvi edes osata mitään varsinkaan nykyään! Vaihtaisin alaa johonkin järkevää, jos viitsisin ja jos vaikka esim. fyssareille maksettaiskin jotain, mutta otetaan ny ensin rahat veks helpolla tai jos löytys joku vielä enempi suojatyöpaikka vaikka jostain kunnan rakennusvalvonnalta...