37,5h on normi tyäaika meillä. ei mitään erikoista siinä,Onko se niin että saat vapaasti tehdä niin paljon kuin huvittaa vai onko siellä joku isompi herra joka on antanut ymmärtää että "pitää" tehdä? Fakta on kuitenkin se että seinä tulee vastaan jossain vaiheessa. Itse uskon että sitä duunia voi tehdä paljonkin jos kuitenkin on niitä hetkiä kun pystyy rauhoittumaan. Huomasin itse että 40 tuntia viikossa menee helposti mutta jos lisätään vielä 10-15 niin ne tunnit ovat yhteensä raskaampia kuin koko viikon normitunnit.
itte oon nyt päättänyt jonkun aikaa tehdä enemmän. kukaan ei ole vaatinut. Halusin lisätienestiä.
ekana viikonloppuna tein 15h överiä,
tokana 10h,
ja kolmantena 6h.
Ekan viikonlopun itse töissä (yksin painaessa) pystyin tekemään tosi hyvää työtä ja nopeesti,
mut sit samantien iski "romahdus", olin äärettömän pinna kireellä seuraavalla viikolla töissä,
tosin mulla oli tossa samaan aikaan yks hoidettava asia vielä vapaa-ajallakin kuormittamassa.
No sit en oo päässy ekan viikonlopun tunteihin enää, enkä samaan tatsiin.
Mutta mitä pitikään sanoa, oli se, että niinkun puhut noista extratunneista, niin tota on, että ne rasittaa ihan eri tavalla kuin normi viikon tunnit, se on itseasiassa aika pienestä kiinni, kun ruvetaan normituntien päälle lastaamaan kuormaa, niin yllättävän nopeasti se alkaa olee kumulatiivisesti rasittavampaa kuin normi työskentely. Se on se kokonaispalautumiskyky.
Just tästä oon tavallaan puhun tässä, että kun painan sitä duunia viikonloppuna, niin tökkii niin maan perkeleesti, ja vaikka oonkin ihan nolife, eli olis oikeesti paikallaan "sijoittaa" sitä ajankäyttöään siihen duuniin kun ei muuta elämää ole ja sais rahaa kivoihin juttuihin, niin silti tahtoo tökkiä.
eli siis tyyliin eihän mulla viikonloppuna oo muuta tekemistä kun piereskellä ja surffata netissä, mut kai se sielu sit kaipais sitä tavallaan.