Se on varmasti henkilökohtaista, et saako autosta aidosti mitään sisältöä vai ei. Jos autossa ei oo mitään mitä erityisesti fanittaa tai on pitkään halunnut niin ei siinä tietty uutuus tai kalleus auta. Ittellä on ollut molemmanlaisia autoja, niitä mistä ei saanut kummempaa irti ja niitä mistä sai - ja tuo ei liity hintaan. Edellinen 450 hv kaksiovinen bimmeri oli hullun hauska ajaa, liiankin. Vireystasot nousi riehaantumiseen asti melkein jokaisella ajokerralla, joten kaukana "ei sisältöä"-levelistä vrt. jollain vaikka sitten uudella peruskotterolla ajelemiseen. Tuon takia päädyin myös luopumaan kyseisestä autosta, en malttanut ajaa rauhallisesti ja arvioin taloudellisten (aka. sakot) ja onnettomuusriskien kumuloituvan aikaa myöten liian suuriksi. Nykyisin ajan selvästi tehottomammalla ja pappamaisemmalla sähköautolla, joka on kuitenkin verrattain äänetön ja lisäksi ajan lähes aina vastamelukuulokkeet päässä musiikkia tai podcasteja kuunnellen. Fiilistä todellakin saa irti (vs. tonnin rassilla ajelemiseen), todellista omaa laatuaikaa ja mitä kauemmas tarvii lähteä, sitä pidempi chillausjakso tiedossa. Perustuu vain noi irtisaamisasiat täysin eri asioihin kuin edellisellä kärryllä.
Jos vaihtaisin nyt 30 ke kalliimpaan uuteen mihin tahansa tavanomaiseen, tehottomaan polttomoottorilliseen autoon niin kokisin sijoituksen menevän hukkaan juuri sillä tavalla kuin mitä täällä tarkoitettiin. Eli .... autosta saadakseen sisältöä, siinä pitää olla JOTAIN itselle erityistä mielihyvää tuottavaa. Kaikillehan ei mikään auto antaisi oikeastaan mitään sisältöä ja joku taas voi saada sillä tonnilla juuri oikean fiiliksen auton, josta joka ikinen kerta pystyy nauttimaan kun rattiin hyppää.