Edellisellä työpaikalla otin oman tyynyn mukaan duuniin. Aamu alkoi kahden tunnin kahvitauolla,jatkona parin tunnin ruokatunti ja sitten parisen tuntia päiväunia (jos nyt ei pahasti nukuttanut niin leffa pyörimään). Iltapäivästä parisen tuntia duunia. JOs kiinnosti.
Usein kuultuja vastauksia mun suusta:
Hirvee kiire menee ainakin ens viikkoon.
Ei ole teknisesti mahdollista (ei kiinnostanut edes ottaa selvää)
Oon just ruokatunnilla, voitko laittaa vaikka mailia. (vastaaminen saattoi unohtua)
Tuilihan tuota välillä nukuttua ylitöitäkin, että sai pitää pidennettyjä viikonloppuja. :thumbs:
Joutupa sitä joskus ihan oikeitakin töitä tekemään. Niitä vältin kyllä loppuun asti.
Ja sitten saa työpoliisit alkaa moralisoimaan. Ei kiinnosta pätkääkään. Tuli kyllä kyllästyminen ja vaihdoin hieman kiireisempään paikkaan. Menee päivät paremmin.
Usein kuultuja vastauksia mun suusta:
Hirvee kiire menee ainakin ens viikkoon.
Ei ole teknisesti mahdollista (ei kiinnostanut edes ottaa selvää)
Oon just ruokatunnilla, voitko laittaa vaikka mailia. (vastaaminen saattoi unohtua)
Tuilihan tuota välillä nukuttua ylitöitäkin, että sai pitää pidennettyjä viikonloppuja. :thumbs:
Joutupa sitä joskus ihan oikeitakin töitä tekemään. Niitä vältin kyllä loppuun asti.
Ja sitten saa työpoliisit alkaa moralisoimaan. Ei kiinnosta pätkääkään. Tuli kyllä kyllästyminen ja vaihdoin hieman kiireisempään paikkaan. Menee päivät paremmin.