Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiiä onko oikee paikka kysyä mutta kysytään silti.
Onko nykyään järkeä opiskella fysioterapeutiks? Työnä kiinnostaisi mutta mietin työllisyyden kannalta, että onko ylitarjontaa vai saako helposti töitä?
En tiiä onko oikee paikka kysyä mutta kysytään silti.
Onko nykyään järkeä opiskella fysioterapeutiks? Työnä kiinnostaisi mutta mietin työllisyyden kannalta, että onko ylitarjontaa vai saako helposti töitä?
Ensimmäistä ansioluetteloa kirjoitettellessa törmää väistämättä erilaisiin pulmiin ja itse askaruttaviin kysymyksiin. Työkokemusta on parikymppiseksi jannuksi kohtuullisesti ja suosittelijoitakin joka työpaikasta. Ongelmaksi muodostunee siis se, ettei työkokemuksessa ole mitään relevanttia, jonka voisi suoraan haettuun työpaikkaan kohdistaa, eli kaikki työkokemus on listattava.
Haen siis asianajotoimistoon
Millasta hommaa haet?
Ensimmäistä ansioluetteloa kirjoitettellessa törmää väistämättä erilaisiin pulmiin ja itse askaruttaviin kysymyksiin. Työkokemusta on parikymppiseksi jannuksi kohtuullisesti ja suosittelijoitakin joka työpaikasta. Ongelmaksi muodostunee siis se, ettei työkokemuksessa ole mitään relevanttia, jonka voisi suoraan haettuun työpaikkaan kohdistaa, eli kaikki työkokemus on listattava.
Haen siis asianajotoimistoon ja olen ymmärtänyt, että siellä arvostetaan noin sivun - kahden mittaisia ansioluetteloita. Itsellä tuo tuntuu paisuvan aika helposti. Toinen itseä askarruttava asia on se, kannattaako pitäytyä ihan perinteisessä musta-valkoisessa luettelossa vai yhdistää jotain grafiikkaa esimerkiksi? Mikä on helppo tapa erottua ansioluettelolla?
Lakimiesliiton CV-coach on maksullinen.
Antaa mielestäni epätoivoisen vaikutelman. Head hunterit etsivät henkilöitä jotka ovat tyytyväisiä nykyisessä työssään ja eivät suoranaisesti hae uutta työpaikkaaKannattaako, tai siis onoo mitään hyötyä laittaa linkediniin se "looking for new opportunities"? Scannaako kukaan vapaata riistaa vai antaako vain epätoivoisen vaikutelman?