Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kukaan päässyt haastatteluun tms. pelkällä nettisivujen avoimella hakemuksella?
Kaks viimesintä paikkaa on tullut vapaamuotosella maililla. Helpottaa älyttömästi jos siinä yhteydessä lukee jotain vaatimuksia, niin voi niihin ikäänkun vastata siinä vapaamuotosessa hakemuksessa.Onko kukaan päässyt haastatteluun tms. pelkällä nettisivujen avoimella hakemuksella?
Onko kukaan päässyt haastatteluun tms. pelkällä nettisivujen avoimella hakemuksella?
Eli ainakin kesätyöpaikoissa toimii. Hyvä, mutta mites "oikeat", koulutusta vastaavat työt?
Itse vaan olen skeptinen noiden avointen hakemusten suhteen. Mutta kaipa niitä voisi sitten alkaa pommittaa jos ne toimivat...
Ihmettelen jos johonkin "asiantuntijapaikkaan" tulee kutsu moisen takia. Useinhan siellä on erikseen avoimet paikat -osio josta voi sitten valita tehtävän ja kohdistaa tämän rekisteröidyn hakemuksen (muokattuna) sinne. Kokeile tuota kirjejuttua, itsellä kävi viittä vaille ettei olisi irronnut erittäin hyvä paikka ja vielä niin että oli ainut hakija, tosin sitten iski sen yrityksen YT:t ja pilasi. Mut anyway, tulostettu ja allekirjoitettu postitettu hakemus ja CV ei myös ehkä päädy yhtä helposti sinne roskakoriin.Tarkoitin juuri noita CV-pankkeja tai vastaavia, mihin jätetään cv, avoin hakemus yms.
Monsteriin ilmoitusta ja jo alkaa puhelin pirisemään.
Saakos sitä omaa ilmoa mitenkään niin, että oma pomo ei pääse siihen käsiksi?
Eli ainakin kesätyöpaikoissa toimii. Hyvä, mutta mites "oikeat", koulutusta vastaavat työt?
Itse vaan olen skeptinen noiden avointen hakemusten suhteen. Mutta kaipa niitä voisi sitten alkaa pommittaa jos ne toimivat...