Nus nus. Suomessa ei ole armeijaa = Army vaan puolustusvoimat = Defence force(s).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nus nus. Suomessa ei ole armeijaa = Army vaan puolustusvoimat = Defence force(s).
Ja eikö se ole Work Experience eikä working experience?:/ Tuo ulkoasu ei muutenkaan ole kovin siisti IMHO.
Oletko varma, että haluavat sen tiedon? Minulta ei ole kukaan koskaan kysynyt mitään todistuksia, työtodistuksia tms. ovat vaan kysyneet tietysti tiedot.
Nyt olen muuten aika mielenkiintoisessa prosessissa. Ensiksi soitti headhuntteri ja haastatteli. Sitten myyntipäällikkö, jonka jälkeen toimari. Sitten euroopan pomo. Ja sen jälkeen euroopan hr-pomo... Näyttäisi olevan sellainen 6-7 haastattelun homma. Lisäksi pyysivät liudan suosittelijoita. Ja jokainen haastattelu on ollut englanniksi ja kestänyt vähintään tunnin. En edes ole vielä mitenkään luvannut mennä heille duuniin vaan odotan mahdollista tarjousta. Sinänsä ihan mielenkiintoista, että pääsee tutustumaan näin pitkälle yritykseen. Ja ehkäpä siinä onkin se idea.
Yhden kerran on jääny haastatteluun asti päässeenä homma saamatta kun olin vähän edellisenä iltana ottanu niin ílmeisesti tuoksahti vielä niin haastattelija päätteli tietysti että mulla on alkoholiongelma...joopa joo.
Jolloin saa maksimissaan liiton suosituksen. Ei hyvä.-Palkkajutuissa on hyvä vedota liiton suosituksiin.
No olipa kyllä kummallinen haastattelija kun valitsi jonkun muun hakijan... :jahas:
Riippuu varmaan liitosta ja siitä kuinka realistisia kyseisen liiton suositukset ovat, mutta en ainakaan itse lähtisi tuolle linjalle.-Palkkajutuissa on hyvä vedota liiton suosituksiin.
Minusta se on kuitenkin selvä perustelu omalle näkemykselle. Mistä saat selville samantapaisten tehtävien keskiliksat? Liitolta ehkä? Ideana on varmaan se että jos tyyppi on haluttava, on aika sama maksetaanko 2900, 3100 vai 3300.Riippuu varmaan liitosta ja siitä kuinka realistisia kyseisen liiton suositukset ovat, mutta en ainakaan itse lähtisi tuolle linjalle.
Liiton palkkaustilastot ovat hyvä lähde kun koittaa selvitellä alan palkkapolitiikkaa, mutta ne liiton suositukset ovat yleensä luokkaa "meidän mielestä keskimäärin kuuluis maksaa tämmöstä". Kyllä palkkapyynnössä kannattaa huomioida kyseisen firman palkkapolitiikka (jos tiedossa), omat kyvyt ja tehtävän sisältö ennemmin kuin liiton suositus. Itse perustelisin mieluummin palkkatoivettani vaikka samantapaisten tehtävien keskiliksoilla (yläkanttiin pyöristettynä) kun suosituksella, mutta mieluiten jollain itseeni liittyvällä jutulla. Ideanahan on selvittää millä rahalla juuri kyseisen jampan saa töihin, ei sitä mikä raha liiton mielestä pitäisi sen jäsenille maksaa.
Riippunee siitä, hakeeko vaikka liike-elämän konsultiksi vai varastomieheksi. Voisin laittaa tähän monta kysymystä joissa täysijärkinen ei tosiaan tiedä mitä vastata. Esim. "Kuvaile englanniksi konkreettisia työtilanteita joissa analyyttisyytesi ja älykkyytesi ovat toimineet yhteisen hyväksi?" :jahas:Ei minusta :D
Paras haastattelija on nykynen pomo jolla on tapana soitella vanhat työantajat läpi ja kysellä millanen työntekijä on. Parasta oli kun yhdessä sanottiin jotain negatiivista niin kyseli vielä minulta pokkana puhelimessa että 'mitäs tuohon sanot' ja mä vastasin 'en mitään' vaikka tietysti tajusin että odottaa jotain typerää puolustelua :lol2:
Nää duunihaastattelu diipadaapatilaisuudet on niin lässyjä aina. Kysellään aina niitä samoja juttuja joilla koitetaan mukamas saada jotain selville. Ihan kuin normaalijärkinen ei muka tajuaisi mitä 'pitää' sanoa...
Ainoa missä oon nähny jotain järkevää testiä oli Nokialla, jossa oli päivän mittanen psykologi/soveltuvuus testi.
Yhden kerran on jääny haastatteluun asti päässeenä homma saamatta kun olin vähän edellisenä iltana ottanu niin ílmeisesti tuoksahti vielä niin haastattelija päätteli tietysti että mulla on alkoholiongelma...joopa joo.
Kannattaa kokeilla asennoituen niin että yrittää parhaansa ja katsoo mihin se riittää.http://www.vendiili.fi/?sivuID=4 huomenna pitäisi mennä työhaastatteluun, saa nähä vähän epäilyttää nuo hommat, mutta ans kattoo ny!