m1xte sanoi:
Sinne kiinaanhan ne kaikki menee, mutta mitäpä sillä on väliä kun länsimaalaiset omistaa kaikki kyseisten firmojen osakkeet ja repivät kaikki voitot kiinalaisten persnahasta.
Tännehän se raha päätyy kuitenkin, joten kusetetaan vaan keltasta miestä niin kauan ku se onnistuu.
Jep. Mäkin olen päättänyt alkaa kapitalistiksi ja olen kanssasi täysin samaa mieltä. Koska paperiliiton änkyrät eivät ole enää kusetettavissa, viedään siis tehtaat Kiinaan, koska siellä ei ole ammattiyhdistysliikettä vaikeuttamassa riistoa ja kusetusta, vaikka kommunistinen (hui kauhia mikä sana!) maa onkin.
Eli pienennämme palkkakustannuksia kaikilta muilta, paitsi johtajilta, koska meidän kapitalistien mielestä johtajat ja se pieni "eliitti", johon itse toivoisin kuuluvani, ovat toki oikeutettuja suuriin tuloihin ja optiovoittoihin, ei työntekijät. Kyllähän me aina välillä peräänkuulutamme kansalaisten ostovoiman perään, mutta eihän sitä nyt niin pitkälle voi mennä, että tavallisella duunarilla sitä ostovoimaa olisi! Ei missään nimessä, se on jo aivan liikaa! Ihmisten palkat pitää laskea kiinalaisten tasolle ja ostovoima myös. Pahoittelen tätä ostovoima-ajatuksen ristiriitaisuutta, mutta niin mä oikeesti ajattelen. Riittää aivan hyvin, että vain sillä rikkaimmalla 2%:lla on ostovoimaa. Saadaan katsos näin halpaa työvoimaa lisäämään sen rikkaimman 2%:n ostovoimaa entisestään. Nerokasta, eiks je!?
Niin, ja kyllähän ne väittävät, että Suomalaiset paperialan firmat ovat maailman markkinoilla kahmineet itselleen ison markkinaosuuden ja voittoa tehdään vielä satoja miljoonia euroja vuodessa, mutta se ei riitä. Pitää tehdä vielä suurempia voittoja, jotta sikariporras saisi itselleen isommat voitot! Ja mitä Suomen tilanteeseen tulee, yks vitun hailee. Vain ja ainoastaan rikkaimmilla on oikeus kunnon tuloihin! Kansa pitää saada kyykkyyn ja lopettamaan kunnon tulotason ja elämänlaadun vaatiminen! Eihän me pysytä enää kilpailussa mukana! Sehän on siis täysin paskapuhetta, että Suomi olisi maailman kilpailukykyisin maa! Ei ole! Kiinasta ja sen kommunistisesta hallinnosta meidän kapitalistien pitää ottaa mallia! Siellä ei työläiset hypi meidän kapitalistien silmille, perkele!!!
Niin, ja haistakaa kommunistit ja punikit vittu! 1918 tulee takaisin hyvin pian, jos ette pidä turpaanne kiinni.