TV1 20.4 21:55 : Rise of Evil

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arsi
  • Aloitettu Aloitettu
Sattuiko kukaan katsomaan eilen tuota Hitlerin noususta kertovaa dokkaria? Vaikka se, mitä Hitler sitten myöhemmin teki on tietenkin täysin väärin jne., niin täytyy herralle antaa myös "rispektiä" tuosta valtaannoususta. Täysin tuntemattomasta rivisotilaasta sairaalan ja vankilan kautta valtion diktaattoriksi ei ole huono suoritus. :D

Hitler olisi varmaan saanut hyvän arvosanan jostain puhetyön kurssista... :hyper:

Millonkohan dokkarin päätösosa esitetään? :rolleyes:

EDIT: Korvaa sana "Dokkari" jollain muulla, esim. "minisarja"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se kyllä mikään vitun dokkari ollut.

Ihan hyvältä sarjalta vaikutti, mutta englannin puhuminen oli kyllä perseestä.

Oli todella hyvä, mua on aina kiinnostanut tuo alue. Ei kai siinä englantia voitukaan puhua kun oli täys enkut näyttelemässä ja jenkkejäkin mukana. :)

PetSaid sanoi:
Ei se kyllä mikään vitun dokkari ollut.
Hahahh :hyper:

No eipä tainnu olla, ei.. :nolo:

Eikö se ole 2-osainen minisarja/leffa ja toinen jakso tulee ensi keskiviikkona.
Ihan katsottava tuo ensimmäinen osa kyllä oli. Sunnuntaina taisi tulla dokkari Hitlerin sihteeristä. Mielenkiintoista tarinaa kertoi.

PetSaid sanoi:

Totta. Toisaalta tää on vasta toiseksi huonoin vaihtoehto. Huonoin on se missä esim. englantia puhutaan saksaksi murtaen :wall:.

Ihan hyvä toi pätkä oli joka tapauksessa.

PetSaid sanoi:
Itse en voinut tuota juuri tuon seikan takia katsoa. Ei vaan toiminut. Muuten - mitä nopeasti katsottuna näin - näytti pätkä hyvin tehdyltä.

PetSaid sanoi:

No onneksi ah niin sympaattinen Hamish Macbeth (vai mikä robertcarlyle se ny on) ei tällä kertaa sentään puhunut skottiaksentilla. :D

Minisarjan toinen osa ensi keskiviikkona.

Muistakaa odotellessa korostaa itsellenne, että Hitler oli mielisairas hirviö, joka pieksi koiria remmillä. Vaikka juutalaiset taistelutoverit vuodattivat sankarillisesti vertaan hänen rinnallaan ensimmäisen maailmansodan juoksuhaudoissa!!1! (Eli vähän kömpelön osoittelevaa oli paikoitellen.)

kyl mää tykkäsin..

Carlyle osaa kyllä vetää hienosti kaiken maailman sekopääroolit.

Pakko mainita myös Peter Stormare (näytteli Röhmiä), joka on yks lempinäyttelijöistäni. Tämä ruotsalainen ei yleensä missään pääosissa keiku, vaan vetää jonku helmen sivuroolin. Siks ei aina etukäteen edes tiedä, missä leffassa se esiintyy. Kun kävin kattoon Constantinen, olin ihan fiiliksissä, kun Stormare yhtäkkiä pamahtaa kankaalle Saatanana :) Rise of Eviliä katsoessani tosin bongasin nimen jo alkuteksteistä.

:5: Peetterille

Enpä ole Hitleristä montaa dokkaria nähnyt tai paljoa lukenut, mut en tälle pisteitä anna. Sen verran olen saanut käsitystä, että Nuori-Aatu oli aika nössö, joka lähetteli nimettömiä kirjeitä jollekkin tytsylle, jota ei kehdannu oikeasti tavata. Ekan maailman sodan aikana armeijakaverit kiusas ja haukku homoks. Jälkeenpäin kirjoitti kirjan, jossa väitti olleensa raksalla töissä, vaikka tosiasiassa ruumiinrakenne ei olis kestänyt fyysistä työtä.

Joo voi perkele jäi näkemättä, tänää koulussa kavereilta kuulin ja en voinu enää muuta ku läimästä itseäni otsaan ku piti mennä missaamaan. Oon pitkän aikaa jo ollu kiinnostunu tosta aiheesta! :wall: Noh, ei kai se auta muu ku alottaa tokasta osasta.

Johnny sanoi:
Kattokaa Perikato eli Der Untergang, ihan tajuttoman hyvin näytelty ja tehty. :eek:
Tän kävin kattoo melkein ensi-illassa, heti ku olin nähny ekan mainoksen telkkarissa nii päätin että tämä on nähtävä. Ja perkeleen hyvähän se oli, mikään elokuva ei oo saanu mua niin hiljaseks niin pitkäks aikaa ku tää! Se raivoava Hitler toisaalta sai kyllä hymyn huulille :D

Johnny sanoi:
Kattokaa Perikato eli Der Untergang, ihan tajuttoman hyvin näytelty ja tehty. :eek:

No jaa, kehnohko...

Piti kuulemma esittää Hitler jotenkin "inhimillisempänä", mutta lopputuloksena oli aivan samaa ihmispeto-hirviö-ym. propagandaa kuin kaikki muukin ko. herrasta kertova tuppaa olemaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom